2009-12-08, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Migrationsdomstolen gruppvåldtar Migrationsverket igen, så att Sverige ska kunna "berikas" av en lögnaktig Liberianeger:

http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/06/misstankt-slaktingbrist-gav-put/#more-26905

Vilka är dessa jurister som så konsekvent agerar svenskfientligt och samhällsförstörande?

http://www.lansrattenistockholm.acceptans.domstol.se/

Jag har inte satt mig in i frågan men min spontana misstanke är att det inte alls är några jurister eller sakliga tjänstemän utan diverse politiska lallare till lekmän som utgör merparten av dessa domstolar, precis som nämndemännen gör i våra tingsrätter. Dylika lallare (och det är skrämmande nog ofta just vad det är) väljs som jag har förstått det ut efter nån politisk kvot så att gamla avdankade partimedlemmar och diffust folk med kopplingar till partierna och politiken utses till nämndemän. Detta skall vara representativt på något sätt och om det är likadant med dessa suspekta migrationsdomstolar så kan du ju själv tänka dig vad för slags folk det är. Idel gamla sossar, kommunister, liberaler och borgarfån, värsta sortens naiva eller rentav svenskfientliga människor med ringa kännedom om gällande lagstiftning, konventioner och verkligheten.

Om migrationsdomstolarna hade bestått uteslutande av jurister så har jag svårt att tänka mig att de så konsekvent och på så kort tid skulle ha tagit så många felaktiga och konstiga beslut, med avseende på de idag gällande reglerna. Det hela verkar mest vara en slags politisk instans med syfte att undanröja de få kvarvarande hinder som migrationsverkets tjänstemän och svensk lag fortfarande ställer upp mot fri massinvällning från tredje världen.
Senast redigerad av Varnagel 2009-12-08 kl. 23:30.
Citera
2009-12-09, 01:16
Medlem
Freitag.der.13.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
http://kbimg2.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=KB&Dato=20091202&Kategori=SIMRISHAMN&Lo penr=712029688&Ref=AR&Profile=1365&MaxW=1024&title =1

Han i mitten är

Gissa gärna innan ni tittar. Editera sedan in er reaktion.

Genghis Khan i mitten skulle jag ju tippa på 40+, jobbat ute året om i bistert klimat sedan tidiga år. Möjligen skulle jag kunna sträcka mig ner till övre trettioårs-åldern.

Noggern skulle jag placera någonstans i övre 20-års åldern, men jag skulle lika väl kunna tro att han är 31-32 som 28-29.

Den andre stäppryttaren ser ut att vara i 35-års åldern.
Citera
2009-12-09, 01:18
Medlem
d-.-bs avatar
Frågan är ju om dessa "barnen" får några år bortplockae från deras personnummer.
Citera
2009-12-09, 09:13
Medlem
”Ringaren” från Somalia nu dömd

Citat:
Detta ”barn” visade sig också vara gift och ha sin hustru boende i Syrien.
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/09/ringaren-fran-somalia-nu-domd/
Ja dessa barn
Citera
2009-12-09, 09:38
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/09/ringaren-fran-somalia-nu-domd/
Ja dessa barn

Vilken jävla lirare ...Ska Somalianoggern ta skadeståndet från sitt framtida livslånga socialbidrag, menar myndigheterna? Eller förväntas han för att kunna "återbetala" starta upp någon fittsmedsverksamhet inriktad på stamfrändernas kulturella behov eller ett prostitutionsnätverk som rekryteras från värdfolkets minderåriga flickkader, som pakislödder så framgångsrikt gjort i England under senare år?

http://discardedlies.com/entry/?49060_

Folkpartisten och certifierade batikhäxan Gun Hedlund, ordförande i socialnämnden i Karlshamn, har hittat på en "arbetsmetod" för att påskynda inslussandet av maximalt antal överåriga analfabetiska klankrigare och bidragstagare i det svenska samhället.

http://www.sydostran.se/index.81313---1.html

Citat:
"--- – Det här kan bli en modell även för andra mindre kommuner. Migrationsverket har redan rekommenderat andra kommuner att kontakta oss, säger Gun Hedlund.
Praktiskt ska det gå till så att ett HVB-hem med sex platser öppnas på Lysmaskvägen. Tre av dessa är asylplatser. HVB-hemmet kombineras med sex utslussningsplatser med boendestöd - troligen i Öppenvården Fridhems tidigare lokaler. Ungdomar som beviljas uppehållstillstånd ska också få introduktion och skolgång. För att underlätta processen hoppas socialnämnden att fadderfamiljer och fadderungdomar vill hjälpa till.---

Totalkostnaden för mottagandet beräknas till 6,3 miljoner kronor per år. Eftersom verksamheten underlättas av liten åldersspridning föreslår nämnden att mottagandet enbart inriktas på pojkar 16-18 år. Behovet är också störst i den målgruppen. Det gäller särskilt ungdomar från Somalia och Afghanistan.
Verksamheten kan vara igång om ett halvår. Avtalet tecknas av kommunstyrelsen.---"

Gläds, svenska folk! Med Gun Hedlund och hennes gelikar på styrande positioner kommer de svenska barnen i framtiden att ersättas av somalier och romer och andra folk som till skillnad från oss svenskar har en särpräglad, högtstående, vördnadsvärd kultur ...För är det något de själlösa tattarna Reinfeldt och Sahlin hjärtligt kan enas om är det övertygelsen om att det helt enkelt inte finns någon svensk, nordisk etnicitet, identitet, kultur, historia eller tradition.
Senast redigerad av Ezzelino 2009-12-09 kl. 09:41.
Citera
2009-12-09, 10:37
Medlem
Alvids avatar
Nu när kommuner slåss med näbbar och klor för att få ta del av den nya modellen av invandring så undrar man hur det kommer att sluta? Äldreomsorg och skola kostar pengar och svångremmen dras åt, men här ser man en stor inkomstkälla som ska "rädda" kommunen. När får vi se det första ålderdomshemmet läggas ned till förmån för hycklarbarnen? Många tänker inte på att vilken kommun dom än hamnar i så är det svenska folket som betalar kalaset. Media och politiker matar oss varje dag med frågor som rör dessa ensamkommande, ingenting får stå i vägen för daltet av hycklarna och den batikhäxa som agerar mest lysriskt får ryggdunk och goda vitsord. Den stackare som sätter sig emot blir förnedrad, kölhalad och rullad i tjära offentligt. Ingen ska sätta sig emot och alla ska delta i välkommnandet, med eller utan hot och som lök på laxen får det kosta vad det kosta vill, allt medans resten av samhället förfaller och välfärden tunnas ut. Sverige har alltid varit känt för sin export utav högkvalitativa produkter, nu har det bytts ut mot en import utav lågkvalitativt löske som skall frodas.

Grattis Gävle och alla anställda på Ericsson, nu kan ni söka jobb hos kommunen, där bör det finnas behov utav kvalitativ arbetskraft.
Citera
2009-12-10, 13:53
Medlem
Ezzelinos avatar
Annika Ström på Värmlands Folkfientliga Fårskocksblaska håller noga reda på vilka av Värmlands kommuner som intensivast välkomnar berikningen av analfabetiska och traumatiserade pepparkaksgubbar och lakritstroll, och vilka kommuner som uppträder "inhumant" :

http://www.vf.se/Nyheter/Allman/Fem-kommuner-oppnar-dorrarna-091207.aspx

Citat:
"Över 500 ensamkommande ungdomar står i akut kö för att få en plats att bo på. Fem av Värmlands 16 kommuner har öppnat sin famn. Ytterligare fem ligger i startgroparna.
– Värmland är ett län som har ryckt upp sig, säger Sophia Ohvall-Lindberg, expert på Migrationsverket.---"
Citera
2009-12-10, 21:51
Medlem
Migrationsverket rapporterar inte all statistik till regeringen

Någon som är förvånad ?
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/10/migrationsverket-rapporterar-inte-all-statistik-till-regeringen/
Senast redigerad av ascheberg 2009-12-10 kl. 21:54.
Citera
2009-12-11, 10:18
Medlem
Ezzelinos avatar
Även Skellefteå ska nu med största sannolikhet bli en så kallad "ankomstkommun" för "ensamkommande" lycksökare och bidragsaspiranter, inte sällan med familj i släptåg efter skäggankarbarnen. Redan i dagsläget inhyser den kommunen ett 50-tal "ensamkommande":

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/11/migrationsverket-vill-oppna-ansokningsboende-i-skelleftea/

Aldrig i världshistorien har ett folk på det sätt som Sverige nu gör frivilligt utplånat sin identitet, missgynnat sin egen avkomma och skapat alla förutsättningar för ett ännu mycket mer dysfunktionellt och multikriminellt samhälle, än vad vi redan tvingas leva i, och i förlängningen inbördeskrigsliknande motsättningar.
Citera
2009-12-11, 11:10
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

Aldrig i världshistorien har ett folk på det sätt som Sverige nu gör frivilligt utplånat sin identitet, missgynnat sin egen avkomma och skapat alla förutsättningar för ett ännu mycket mer dysfunktionellt och multikriminellt samhälle, än vad vi redan tvingas leva i, och i förlängningen inbördeskrigsliknande motsättningar.

Kommer till att tänka på en rad från en gammal Talking Heads-sång:

"Och medan allting rasade tänkte ingen nåt särskilt på det."

Det är detta som skär i min själ: det som man förr måste vinna på slagfältet KASTAS bort nu, rakt i händerna på mindervärdiga folkslag och allsköns pack. Och med tanke på hur folket röstar med sin futtiga rösträtt vart fjärde år verkar det som om folk VILL leva i ett land fullt med mänskligt avskräde. Och medan allting faller samman fortsätter folk att leva i illusionen att demokrati är så fint, att de är så fria. Det enda de gör är att applådera sin egen undergång.

Och så är det VI som är de onda? Man mår illa.
Citera
2009-12-11, 11:19
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Kommer till att tänka på en rad från en gammal Talking Heads-sång:

"Och medan allting rasade tänkte ingen nåt särskilt på det."

Det är detta som skär i min själ: det som man förr måste vinna på slagfältet KASTAS bort nu, rakt i händerna på mindervärdiga folkslag och allsköns pack. Och med tanke på hur folket röstar med sin futtiga rösträtt vart fjärde år verkar det som om folk VILL leva i ett land fullt med mänskligt avskräde. Och medan allting faller samman fortsätter folk att leva i illusionen att demokrati är så fint, att de är så fria. Det enda de gör är att applådera sin egen undergång.

Och så är det VI som är de onda? Man mår illa.

Så brukade jag också tänka men det blir lite för jobbigt, det verkade så förbannat onödigt med invandringen enligt den logiken. Så nu tänker jag på invandringen snarare som ett fortsättningskrig efter att Europas försvarare förlorade kriget mot den internationella judendomen. Det vi ser idag är helt enkelt judarnas biologiska krigsföring mot de vita folken. En ofrånkomlig följd av att den goda sidan förlorade andra världskriget. Det som händer nu hade, med krigets utfall givet, i princip inte gått att förhindra. Det är bara att bita ihop. Vi är låsta i ett krig med juden, och det kommer bli värre innan det blir bättre. Det är bara att hoppas att ifall vita lyckas säkra situationen så kan vi, i våra efterlevandes medvetanden, för evig tid bränna in en varning för juden.
Senast redigerad av the_dude82 2009-12-11 kl. 11:28.
Citera
2009-12-11, 11:26
Bannlyst
- Varför är svenska makthavare så villiga att låta sig luras?

Ta tex "ringaren" i Kalmar. - Ljög från dag ett. "barnet" hade fru och barn tom. - Tog även 2 ÅR innan han åtalades för ringandet.

- Utvisning? ABSOLUT INTE.

Vi kan ju lika gärna slopa alla asylregler.
Senast redigerad av Kafir 2009-12-11 kl. 11:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in