2011-03-26, 11:53
Medlem
ejes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-D33Clay
Vad är skillnaden mellan Montana Gold och Black? (Förutom pris såklart)
Vilka cans rekommenderar ni till nybörjare?
Går det bra att börja med Biltema cans?
Tacksam för svar!

Köp black, speciellt om du är nybörjare.
Citera
2011-03-26, 12:40
Medlem
nocommentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldschool33
Ha ha det var ju troligt *asg* , här har du en mycket bättre krom utan tvekan om du är ute efter en budgetburk.............http://www.curbservin.se/se/categories-1/cans/flame-ultra-acrylic-paint-400ml.html
Ja och sluta göra reklam för din affär och nej flame kromen är verkligen inte bra, white kromen tar flame kromen hårt som fan då om man är ute efter en krom som verkligen har nån högtryck och inte låter så mycket
Citera
2011-03-26, 12:46
Medlem
nocommentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldschool33
Ha ha vafan snackar du om LOL att du ens kan yttra dig sådär om belton ha ha ha tror jag garvar ihjäl mig, att DU ens kan jämföra skitmontana gold med bästa belton molotow är ju bara pinsamt ha ha
Jaja sluta gör reklam för curbservin
Citera
2011-03-27, 23:56
Medlem
oldschool33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocomments
Ja och sluta göra reklam för din affär och nej flame kromen är verkligen inte bra, white kromen tar flame kromen hårt som fan då om man är ute efter en krom som verkligen har nån högtryck och inte låter så mycket

Min affär??? nää är inte min affär , sätt på en fatcap vetja så har du ju högre tryck bara ett tips he he he
Citera
2011-03-27, 23:59
Medlem
oldschool33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocomments
Jaja sluta gör reklam för curbservin

Varför?? enda affären i stockholm där man kan gå och handla molotow burkar ju så varför inte liksom, bra reklam för folk som vill ha molotow he he he
Citera
2011-03-28, 09:09
Medlem
Knarkboxs avatar
Kan du inte försöka dölja ditt reklamande lite bättre?
Citera
2011-03-28, 13:56
Medlem
oldschool33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Kan du inte försöka dölja ditt reklamande lite bättre?

Varför?
Citera
2011-03-28, 14:09
Medlem
säger som jag brukar.
montana black - 23kr plus moms vid köp av 300st om man har företag. som i sin tur kostar 800kr att starta.
är ni ett crew eller umgås ett gäng, starta ett företag.
Citera
2011-03-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
säger som jag brukar.
montana black - 23kr plus moms vid köp av 300st om man har företag. som i sin tur kostar 800kr att starta.
är ni ett crew eller umgås ett gäng, starta ett företag.

Varifrån?
Citera
2011-03-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkype
Varifrån?
http://www.krdistribution.se/

men de säljer BARA till registrerade företag.
Citera
2011-03-29, 18:28
Medlem
Repeatzs avatar
Beställa burkar som nybörjare

Tja, vi är två killar som precis har börjat måla graffiti på laglig vägg, jag har hållt på att skissa och rita på papper i ungefär 5 år, men aldrig riktigt kommit till skott. Så nu undrar jag, vart ska man beställa burkar? Highlights verkar ju vara det självklara om man läser igenom forumet här, men vilka burkar ska man ha? White eller Black? Vad jag har förstått så är Gold för proffsen. Eller ska man satsa på att beställa från utlandet t.ex graffitishop.eu? Och vad ska man då beställa där? MTN hardcore eller Belton? Hittils har vi bara kört med burkar från Jula.

Tacksam för svar
Citera
2011-03-29, 18:33
Medlem
oneTones avatar
Ja börja med highlights, det är nog det enklaste för er att beställa ifrån. Om du väljer white,black eller gold spelar ingen roll. Men med tanke på priset hade jag nog valt white. White är dem nya burkarna men nästan alla kulörer funkar skit bra. Black lika så. Gold är det lite högre tryck i, bra för att måla tåg.
Mitt favorit ställer är ju självklart curb servin, dem är alltid skit trevliga och bra priser!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in