2010-12-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Tror han menar att han inte tycker man kan köpa på överhuvudtaget eftersom dom på hl är bögar..

Varför är dom bögar då? Kan vara värt att veta eftersom att man precis dragit iväg en beställning...
Citera
2010-12-06, 23:34
Medlem
Soepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av join993
Varför är dom bögar då? Kan vara värt att veta eftersom att man precis dragit iväg en beställning...

Inget att oroa sig över tycker jag, hl är nice business med bra grejer.
Citera
2010-12-07, 12:08
Medlem
Citat:
Vad? Kan man inte köpa över huvud taget på HLs eller bara rackburkar man inte kan köpa?

Rackburkar köper man inte, dem rackar man. Köper man cans, köper man ordentliga cans.

Sen ska man inte handla på HL i huvudtaget. Jag hänvisar dig till Curb Servin eller valfri bensinmack.
Citera
2010-12-07, 15:58
Medlem
.Akos.s avatar
http://www.montana-cans.com/products/cans/white/

Nya montana burkar?

Någon som vet när man kommer kunna köpa dom?
Citera
2010-12-07, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Rackburkar köper man inte, dem rackar man. Köper man cans, köper man ordentliga cans.

Sen ska man inte handla på HL i huvudtaget. Jag hänvisar dig till Curb Servin eller valfri bensinmack.

Häleri

Är inte Montana riktiga cans? Varför är Molotow bättre än Montana?
Citera
2010-12-07, 17:06
Medlem
curb servin är najs samma me hl.
Citera
2010-12-07, 17:09
Medlem
alaskapollocs avatar
Den absolut bästa burken genom tiderna i alla kategorier är Montana Black när den hade Getting up-reklamen på.
Citera
2010-12-07, 18:06
Medlem
Citat:
Häleri

Är inte Montana riktiga cans? Varför är Molotow bättre än Montana?

Syftar på random spraycans när jag sa att man ska köpa ordentliga burkar.

Att man inte ska köpa på HL har inget med deras produkter att göra, även fast jag gillar molotow bättre än montana.
Citera
2010-12-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Syftar på random spraycans när jag sa att man ska köpa ordentliga burkar.

Att man inte ska köpa på HL har inget med deras produkter att göra, även fast jag gillar molotow bättre än montana.

Skulle du kunna upplysa mig varför HL är kassa då? Är ny inom detta området, så har ingen aning.
Citera
2010-12-07, 19:32
Medlem
Bäver_s avatar
Tycker HL är bäst. När jag körde som mest fick jag och min dåvarande partner in crime (som jag körde mest med) ofta burkar gratis därifrån. När Bombingburkarna kom fick vi ordern: "Gå loss med dessa och se om dem fungerar" och erhöll en sexa chrome och svart att flippa med. När det har vankats backjump har man fått lite burkar därifrån när det inte räckt till o.s.v. och jag vet inte hur många gånger man har suttit bakom kassan och druckit kir och bärs mellan varven på linjen.

Jag är evigt trogen Highlights. Alltid ett bra mottagande mot mig och jag kommer därför alltid handla hos dem.

Eller racka
Citera
2010-12-07, 20:27
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Tycker HL är bäst. När jag körde som mest fick jag och min dåvarande partner in crime (som jag körde mest med) ofta burkar gratis därifrån. När Bombingburkarna kom fick vi ordern: "Gå loss med dessa och se om dem fungerar" och erhöll en sexa chrome och svart att flippa med. När det har vankats backjump har man fått lite burkar därifrån när det inte räckt till o.s.v. och jag vet inte hur många gånger man har suttit bakom kassan och druckit kir och bärs mellan varven på linjen.

Jag är evigt trogen Highlights. Alltid ett bra mottagande mot mig och jag kommer därför alltid handla hos dem.

Eller racka

Jag har alltid blivit illa bemött.. Ibland undrar man inte om dom som jobbar där har 2 hjärn celler.
Citera
2010-12-07, 20:44
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billywin
Jag har alltid blivit illa bemött.. Ibland undrar man inte om dom som jobbar där har 2 hjärn celler.
äh dom är trevliga, den ena daniel tror jag han heter är en riktig skön och flummig typ. Låter inte så mycket men han brukar ge ut gratis handskar och jag behöver inte ens fråga
edit: "2 hjärn celler", tänk efter vem är det som har 2 hjärnceller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in