2011-04-27, 11:52
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Bra caps: Pinky, NYC Fat, Astro Fat, Level 5, Skinny Procap/German Outline/Skinny Banana (eller alla skinnycaps som ser ut som dem helt enkelt), Needlecap (kul att tagga med).

Dåliga caps: Softcap, Ironlaks "NYC Fat" på allt annat än Ironlak, Originalcapsen på de flesta rackburkar.

Vad surrar du om? Multonas och Corrostabils universala rostskydds originalcaps är nästan lika bra som Beltons originalcaps.. Smalstråle och högt tryck, vad mer behöver man?
Citera
2011-04-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MVC
Tjenare, hade tänkt prova på att måla lite.
Men hur länge räcker en Montana med 445grams innehåll?
Hur många burkar borde jag beställa?
Mvh.

det hänger mycke på märket av burken och vilket munstycke du använder. räkna på att en burk räcker till lite mer än 1,5m2
Citera
2011-04-27, 13:22
Medlem
Knarkboxs avatar
Har inte haft några Corro, så jag har ingen aning, men jag sade faktiskt "de flesta" så. Multona tillverkas väl av Belton?
Citera
2011-04-27, 22:52
Medlem
pyro860s avatar
1-2 kvadratmeter. Beror på hur tjock färg samt hur bra den täcker. Vit brukar man behöva dra lite "mer gånger på samma ställe" med ibland.
Citera
2011-04-27, 22:57
Medlem
habus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVC
Tjenare, hade tänkt prova på att måla lite.
Men hur länge räcker en Montana med 445grams innehåll?
Hur många burkar borde jag beställa?
Mvh.

vart ifrån ska du beställa?
Citera
2011-04-28, 02:51
Medlem
kramujanas avatar
Hur långt är ett snöre?
Köp 7
Dumma frågor får dumma svar.
Citera
2011-05-10, 21:41
Medlem
zupkatts avatar
Någon som har koll på hur mycket t.ex. Highlights köper in Montana Black för? Vill ta reda på hur mycket de tjänar per kanna.
Citera
2011-05-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zupkatt
Någon som har koll på hur mycket t.ex. Highlights köper in Montana Black för? Vill ta reda på hur mycket de tjänar per kanna.

via KR distubution så kostar det 23:- plus moms för black, men man måste köpa minst 300st.
det ligger inte mycker vinst per såld kanna i slutändan om man räknar med hyra, löner etc. finns ingen butik som går runt på kannorna bara.
Citera
2011-05-10, 22:51
Medlem
zupkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
via KR distubution så kostar det 23:- plus moms för black, men man måste köpa minst 300st.
det ligger inte mycker vinst per såld kanna i slutändan om man räknar med hyra, löner etc. finns ingen butik som går runt på kannorna bara.
Tusen tack! Nä, det är i och för sig sant, men när jag var där senast var det många som köpte på sig en jävla massa, kannor i mängder, markers och massa annat krafs. Kändes som de drog in en hel del hehe.
Citera
2011-05-10, 23:35
Medlem
varje crew med självaktning borde starta ett eget företag så att de kan köpa burkar billigt.
Citera
2011-05-11, 11:14
Medlem
Highlights random cans 12pack, svart, någon som testat dom med en fatcap på eller så? tänkte bara om dom funka och dra linjer med eller om dom verkligen suger? måste det verkligen va en rollad vit vägg som det står på hemsidan.
Citera
2011-05-11, 12:35
Medlem
habus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1.9.8.7
Highlights random cans 12pack, svart, någon som testat dom med en fatcap på eller så? tänkte bara om dom funka och dra linjer med eller om dom verkligen suger? måste det verkligen va en rollad vit vägg som det står på hemsidan.
dem funkar helt ok med fatcap väggen behöver inte vara rollad med vit.. kan slänga upp en bild om du vill se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in