2011-03-29, 18:34
Medlem
muskelns avatar
montana gold brukar vara orginalet man använder, men det spelar i stort sätt ingen roll vad du använder,

kan dock rekommendera burner chromes på fatcap.nu för ifyllning, molotow eller nåt annat för outlines.( min personliga favorit)

Man tar vad man har.
Citera
2011-03-29, 19:14
Medlem
wakos avatar
fatcap har ju ingen färg hemma.. inte haft på ett bra tag!
mitt tips i sverige är streetcorner.se skitbra färg till bra priser eller utlandet henxs.com för "proffs" burkar med suveräna priser.
Citera
2011-03-29, 19:20
Medlem
Repeatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako
fatcap har ju ingen färg hemma.. inte haft på ett bra tag!
mitt tips i sverige är streetcorner.se skitbra färg till bra priser eller utlandet henxs.com för "proffs" burkar med suveräna priser.

Kollat på streetcorner också, är kobra burkarna bra?
Citera
2011-03-29, 19:35
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneTone
Ja börja med highlights, det är nog det enklaste för er att beställa ifrån. Om du väljer white,black eller gold spelar ingen roll. Men med tanke på priset hade jag nog valt white. White är dem nya burkarna men nästan alla kulörer funkar skit bra. Black lika så. Gold är det lite högre tryck i, bra för att måla tåg.
Mitt favorit ställer är ju självklart curb servin, dem är alltid skit trevliga och bra priser!

Man kan inte säga att Gold har "högre tryck" då den går under level-cap systemet, viket reglerar trycket beroende på vilken cap du har.

OnT, Beroende på vart du bor men har du möjlighet att ta dig till curb servin gör det! Om du inte har möjlighet borde du köra på Montana white från HL!
Citera
2011-03-29, 20:10
Medlem
DJ-D33Clays avatar
Hej
Har precis köpt cans, ch jag undrar hur lång tid det tar innan färgen är slut (400ml)
Ska börja måla nästan varje dag ca. 30min, hur många cans behöver jag under en månad?
Citera
2011-03-29, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-D33Clay
Hej
Har precis köpt cans, ch jag undrar hur lång tid det tar innan färgen är slut (400ml)
Ska börja måla nästan varje dag ca. 30min, hur många cans behöver jag under en månad?

X=3x76-13+(16+12).
låter det vettigt?

du luktar troll....
Citera
2011-03-29, 20:26
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Hej

nej nej nej. på allvar.
Citera
2011-03-29, 20:43
Medlem
Repeatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom
Man kan inte säga att Gold har "högre tryck" då den går under level-cap systemet, viket reglerar trycket beroende på vilken cap du har.

OnT, Beroende på vart du bor men har du möjlighet att ta dig till curb servin gör det! Om du inte har möjlighet borde du köra på Montana white från HL!

Okej, kollat curb servin nu, belton eller flame burkarna som gäller?
Citera
2011-03-29, 20:50
Medlem
DJ-D33Clays avatar
Vadå nej nej nej?
Just answer the question.
Citera
2011-03-29, 20:54
Medlem
DJ-D33Clays avatar
Köp burkarna på Highlights, köpte mina i lördags, och fick dom idag :P
Dom är också ganska billiga där.
Citera
2011-03-29, 20:58
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repeatz
Okej, kollat curb servin nu, belton eller flame burkarna som gäller?

Belton, aka moltow
Citera
2011-03-29, 21:01
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Vadå nej nej nej?
Just answer the question.

Kan du tänka själv? Du har burkar, måla en halvtimme och du har svaret så nära som du kan komma. Jag kan ju ställa en motfråga till dig. Jag har tänkt att äta köttbullar ett par gånger i månaden. hur många behöver jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in