Skulle behöva lite feedback på ett personligt brev jag har tänkt skicka till samtliga fiskindustrier i Norge.
Väldigt tacksam för svar
Hej!
Jag heter xxxx xxxxxx och är en kille på 20 år som för 1 år sedan tog studenten och nu är väldigt sugen på att komma ut i arbetslivet igen och visa vad jag går för.
Det senaste året har spenderats i militärens kläder, då jag under 11 månaders tid gjorde lumpen som skyttesoldat. Just lumpen anser jag vara en av mina viktigaste erfarenheter hittills i livet.
Där fick vi lära oss att utstå både fysisk och psykisk stress samt lösa uppgifter i väldigt tuffa förhållanden, detta gjorde att jag lärde känna mig själv bättre och fick en bra uppfattning av vad jag klarar av psykiskt och fysiskt. Utifrån dessa erfarenheter och tidigare jobberfarenheter anser jag att jobb under pressade förhållanden inte är några problem för mig
Det jag framförallt gillar att göra på min fritid är att träna. Har under hela mitt liv utövat diverse idrotter så som fotboll, innebandy och handboll. Just nu är det dock bara gymmet ett par gånger i veckan som gäller.
Utöver det gillar jag att resa mycket, brukar bli minst en långresa per år.
Varför borde ni då anställa just mig?
Jo som jag tidigare nämnt så är jag övertygad om att jag på ett bra sätt skulle klara av den stress och fysiska trötthet som kan vara vardag för en person inom fiskindustrin.
En annan anledning är att jag genom mycket träning har uppnått en god hälsa och är väldigt sällan sjuk så ni kan verkligen räkna med att jag alltid kommer till jobbet och gör ett bra jobb.
Med vänliga hälsningar
// xxxx xxxxxx"