Citat:
Ursprungligen postat av blink21
tykcte de var rätt okej. Du kanske skulle tagit med lite om vad du söker för typ av arbete osv. Då du berättade om vad du själv är bra på kanske du skulle omformulera lite då jag tycker det är verkar se ut att vara lite för mycket standard skrivet utan att ha tänkt till riktigt. Sen tycker inte jag det är så läsarvänligt att börja tre meningar i rad Jag. Detta är iaf mina synpunkter.
Måste bara fråga vad som hände i gymnasiet då du gick tre olika program om jag fattar det rätt?
Precis min mening det du sa om att börja meningarna med "Jag", påpekade det i slutet av förra meddelandet. Ska försöka bättre på texten lite så det låter bättre.
Jadu, vad finns det att säga. Får nog skylla på personliga skäl.
Första året var en otrolig jobbig period i mitt liv utav olika anledningar.
Andra året vet jag inte vad det finns att säga om faktiskt.
Tredje året, på Handels programmet tyckte jag att det gick riktigt bra, men tyvärr dog min farfar som stod mig otroligt nära, han har varit som min pappa hela mitt liv. Jag gick ner mig i en ordentlig depression eller vad man kan kalla det och var "borta" under en längre period. När jag hade hämtat mig och skulle återuppta studierna ansåg rektor och lärare att jag missat för mycket för att ta igen. Då tyckte jag att min chans att fixa gymnasiet var över. Som tur är har jag fått andra chanser nu med chaufförskolan. Vill jag ha en formell utbildning finns ju komvux och folkhögskola.
Vet ju att "många här på flashback är högutbildade, gärna universitets utbildning" och ser ner på att jag inte klarade gymnasiet. Men det var en jobbig period i mitt liv helt enkelt. Säga vad man vill med jag anser att jag försökte. Thats it