Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Antagligen av samma orsak att jag inte skulle gråta ifall Nisse Ekman skadade sig..
Jag gillar inte spelaren ifråga.
Crosby hade filmat sig igenom hela den turneringen och även om det kanske inte var "rätt" att cross checka honom i ansiktet så där.. så förlorade jag iallafall ingen sömn över händelsen eller upprördes speciellt mycket.
Fan vad jag älskar Hannula, jag började faktiskt garva när jag såg crosscheckingen i den matchen
Men favoritspelare:
Peter Forsberg - Behöver jag ens motivera?
Tommy Salo - Vet att han inte är någon outstanding målvakt, men det krävs balle för att slänga sig ner på isen i en viktig straff för att chansa på att puckjäveln träffar benet.
Tomas Holmström - Han är anledningen till att jag gillar o stå framför mål o ta skit, sjukt rolig position tbh

Mycket skitmål gör man också.
Lance Ward - Han är helt awezume, HV-fan som man är satt man o kollade på hans tacklingar och fighter med ett leende på läpparna
Martin Thörnberg - Jag gillar inte heller hans knätacklingar, men när han spelar schysst så älskar jag hans spelstil.
Henrik Lundqvist - Sista minuten i OS-finalen. Grr.
Patrick Roy - Gryyym målvakt, jag tycker att det är konstigt att ingen här har nämnt honom ännu?
Alex Ovechkin - Naej, jag behöver inte förklara.
Med flera, med flera.