2022-11-02, 19:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Johnny Oduya och Gabriel Landeskog. Två äkta Bajare!
Citera
Idag, 02:17
Medlem
Sergei Fedorov, Pavel Bure, Milan Hejduk, Nicklas Lidström av 70-talisterna.
Mikko Koivu, Henrik Zetterberg, Valtteri Filppula, Sidney Crosby av 80-talisterna.
Grant Fuhr, Bill Ranford, Brian Leetch, Brett Hull av 60-talisterna.

Citera
Idag, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oarlig
Sergei Fedorov, Pavel Bure, Milan Hejduk, Nicklas Lidström av 70-talisterna.
Mikko Koivu, Henrik Zetterberg, Valtteri Filppula, Sidney Crosby av 80-talisterna.
Grant Fuhr, Bill Ranford, Brian Leetch, Brett Hull av 60-talisterna.

Koivi och Filppula.. Då har man inte stora krav på sina favoriter hade de ens över 70p någon säsong i NHL?

Men när man inte kan ställa upp rangordningen korrekt med årtal så är det väl lite som att inte kunna snöra skorna,
utan kardborreskor fodras för en del, som i vissa fall där man valt de två ovannämnda som favoritspelare t.ex..
Citera
Idag, 08:39
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Koivi och Filppula.. Då har man inte stora krav på sina favoriter hade de ens över 70p någon säsong i NHL?

Men när man inte kan ställa upp rangordningen korrekt med årtal så är det väl lite som att inte kunna snöra skorna,
utan kardborreskor fodras för en del, som i vissa fall där man valt de två ovannämnda som favoritspelare t.ex..
Jag tycker du uppvisar en helt onödig mobbingmentalitet här.
Vad är det som säger att ens favoritspelare måste vara poängsprutor? Och vad gör det att man inte radar upp årtionden i "rätt" ordning?

Det är inte så att du själv visat dig vara den skarpaste kniven i lådan alla gånger, men du knäpper gärna andra på näsan kring små skitsaker.
Citera
Idag, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag tycker du uppvisar en helt onödig mobbingmentalitet här.
Vad är det som säger att ens favoritspelare måste vara poängsprutor? Och vad gör det att man inte radar upp årtionden i "rätt" ordning?

Det är inte så att du själv visat dig vara den skarpaste kniven i lådan alla gånger, men du knäpper gärna andra på näsan kring små skitsaker.

Jaha när är det jag inte varit den skarpaste kniven i lådan då? För jag drog en felpost häromdagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in