2010-03-23, 22:06
Medlem
__Alez__s avatar
Brolin var min favorit redan från början sen har även T.Johansson blivit lite av en favorit på senare tid.
Citera
2010-03-23, 23:11
Medlem
kompjuters avatar
Skönt att spaghettifettot äntligen fick packa sin väska.
Den där jävla apan har visats för mycket i svensk tv!
Louise, du är min idol för evigt!
Citera
2010-03-23, 23:18
Medlem
Knudsons avatar
Svt:s produktioner är helt överlägsna alla andra kanaler. Det skapas en sån skön stämning när man ser programmet. Skönt att Brolin har fått visa vilken schysst kille han är. Det känns som att det inte spelar någon roll vem som vinner finalen
Citera
2010-03-24, 00:29
Medlem
Är det ingen som kan se ruta för ruta på den sista delen av trailern för nästa program vems händer man ser som tar emot vinnarbucklan?
Har försökt på SVT Play att spela upp de där sista sekunderna, men har inget bra program för att spela upp långsamt eller ruta för ruta.
Svara med spoiler i så fall!
Citera
2010-03-24, 00:50
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Är det ingen som kan se ruta för ruta på den sista delen av trailern för nästa program vems händer man ser som tar emot vinnarbucklan?
Har försökt på SVT Play att spela upp de där sista sekunderna, men har inget bra program för att spela upp långsamt eller ruta för ruta.

Här har du...
Citera
2010-03-24, 03:03
Medlem
apw1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Citera
2010-03-24, 09:59
Medlem
Chandler Bings avatar
Djävligt starkt av Louise att slutföra tävlingen trots att hon verkligen lider av strömmen. När Armand gick i mål kunde hon ha skitit i sista hindret men hon stretade på. Det var strongt gjort tycker jag. Så min favorit till vinnare blir Louise pga hennes envishet och styrka i alla grenar hon ställt upp i.

Saknade Sjöström igår, inte hans tävlingsinsats utan hans kommentarer. Hade velat höra honom säga att NASA inte sett nåt snabbare på film
Citera
2010-03-24, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Djävligt starkt av Louise att slutföra tävlingen trots att hon verkligen lider av strömmen. När Armand gick i mål kunde hon ha skitit i sista hindret men hon stretade på. Det var strongt gjort tycker jag. Så min favorit till vinnare blir Louise pga hennes envishet och styrka i alla grenar hon ställt upp i.

Saknade Sjöström igår, inte hans tävlingsinsats utan hans kommentarer. Hade velat höra honom säga att NASA inte sett nåt snabbare på film

Hehe Sjöström

Härligt jobbat av Louise. Jog hoppas hon vinner hela klabbet. Det är hon värd.
Citera
2010-03-24, 14:13
Medlem
Och trea i årets mästarnas mästare blir
Citera
2010-03-24, 15:42
Medlem
foool13s avatar
Louise Karlsson, vicken kvinna!
Citera
2010-03-24, 15:57
Medlem
CrimsonIdols avatar
Louise K är värdig vinnare, även om jag tror Armand tar hem det till slut.

Rycker lite i baguetten när man ser L.K?

Enligt trailern för nästa avsnitt tror jag det är en MAN som vinner:

Varför?

Jo, för när Leijnegård håller upp pokalen, hör man en KVINNA i bakgrunden som jublar och jag tror knappast L.K skulle jubla åt sig SJÄLV i detta läge...

Djävligt tunt bevis (jag vet), men jag står fast vid detta iaf.

//The Idol
Citera
2010-03-24, 15:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Louise Karlsson, vicken kvinna!

Jag hoppas på ett redigt utvik efter finalen, gärna i någon porrblaska som Cats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera