2010-03-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avatar.84
Vilken
Citera
2010-03-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Thank you! (Jag skriver inte mer för att inte avslöja något som en del inte vill veta.)
Citera
2010-03-22, 10:17
Medlem
Jaha då var dags för
att åka ut...
Citera
2010-03-22, 20:10
Medlem
swebarbs avatar
på tiden feta gris.
Citera
2010-03-23, 20:43
Medlem
tacts avatar
satan vad louise var sexig när hon ställde sig upp efter ha krupit 1:a sträckan i el-banan
Citera
2010-03-23, 20:48
Medlem
Varför blev Brolin diskad? Tittade tillfälligt på en annan kanal just då.
Citera
2010-03-23, 20:50
Medlem
tomaspirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Varför blev Brolin diskad? Tittade tillfälligt på en annan kanal just då.
kröp in på fel bana
Citera
2010-03-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspirat
kröp in på fel bana

Tack!

Brolin har för övrigt vuxit i mina ögon under denna programserie. Han verkar ha mognat på senare år.
Citera
2010-03-23, 21:02
Medlem
Brukar inte hålla på damer i den här typen av program. Men hoppas verkligen att Louise tar hem hela skiten. Vet inte varför men stör mig rätt mycke på Armand. Men hon är smart, snygg, sympatisk och har imponerat igenom hela serien
Citera
2010-03-23, 21:12
Medlem
Tomas Johansson är sympatisk, men sett till prestation har han absolut inte i final att göra. Louise, Armand och Brolin/Holm är de tre rättmätiga finalisterna.

Jag ska inte säga att Brolin fuskade i sin lottning, men när man lyssnade på hans resonemang lät det ganska klart vem han lutade åt. Ur strategisk synvinkel helt rätt också - som nattduellen är utformad är antagligen Louise en svagare motståndare än Tomas Johansson. Dessutom är Johansson den svagaste motståndaren i fältet kvar, vilket till 90% inneburit att finalen blivit en uppgörelse mellan Brolin/Armand.

Paktbildningen som nu erkänts av Brolin var ganska uppenbar. Sjöberg, Brolin, Johansson och Kranjc höll ihop ganska bra - bl.a. mot Holm och Gustavsson. Trist att det ska vara så, i en tävling skall bäste man vinna, inte den som är bäst på att skapa skolgårdsmobb.

Håller på Louise i finalen - bäst genom hela tävlingen, grymt tävlingspsyke och dessutom sympatisk.
Citera
2010-03-23, 21:15
Medlem
Trumpeters avatar
Min favorit i finaken är helt klart Louise
Citera
2010-03-23, 21:18
Medlem
ascHacks avatar
Riktigt bra att Louise kom till final. Riktigt retarderat om hon skulle åka ut trots typ 4 immun-segrar.

Produktionen hade tur att Sjöberg var kvar så länge. Med honom borta försvann alla roliga samtalsämnen. Märktes direkt vid frukosten att dem inte hade så mycket att snacka om, mentala psykningar förekom inte heller vilket förnöjer det hela otroligt mycket.

Sen är ju Armand en skön jävel och hoppas att han vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in