2010-03-16, 23:15
Medlem
B´stards avatar
Synd att de släppte svärdet mitt framför Armands hand, hade de släppt ute på kanterna hade han varit chanslös.
Citera
2010-03-16, 23:26
Medlem
Fan va jobbigt att Aftonhoran måste förstöra, andra veckan i rad det händer att jag kommer hem, tankar programet. Går in för att läsa aftonbladet och självklart står det på förstasidan vem som åkte ur
Citera
2010-03-16, 23:41
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Synd att de släppte svärdet mitt framför Armands hand, hade de släppt ute på kanterna hade han varit chanslös.
Vad dillar du om?
Citera
2010-03-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Härligt att Armand fick stanna fick stanna!
Inte så konstigt egentligen, boxare har ju jävligt bra reaktionsförmåga.
Samt fokuseringsförmåga. Brolin visar sina sociala sidor, ingen som utmanar honom.
Tycker blandningen av personligheter är det bästa med programmet, divor som Sjöberg, extrema tävlingsmänniskor som Kranjc och
Johansson som som inte verkar ta något på alltför stort allvar.
Citera
2010-03-17, 00:36
Medlem
Tycker både det är synd men samtidigt rättvist att Sjöberg åkte ut. Han är en fantastiskt rolig person som får mungipan att bilda ett leende under programmet men samtidigt så har han presterat så dåligt i alla tävlingar så det var inte mer än rätt att han fick åka hem.
Citera
2010-03-17, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Vad dillar du om?
Svärdet de släppte var närmast Armands högra och Patriks vänstra hand. Patrik försökte nå det med sin högra hand, och hade då mycket längre väg att gå.
Citera
2010-03-17, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Svärdet de släppte var närmast Armands högra och Patriks vänstra hand. Patrik försökte nå det med sin högra hand, och hade då mycket längre väg att gå.

Men jösses Vilket svärd skulle de ha släppt då?
Citera
2010-03-17, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Men jösses Vilket svärd skulle de ha släppt då?
Ja, jag vet ju inte hur väl du läser inläggen, jag gav bara mitt synsätt på ett annat inlägg. Men det är ju så att om två högerhänte personer möts i svärdduellen, så har den en klar fördel som har sin högra hand närmastbdet släppta svärdet. I de flesta dueller hittills iår har ett svärd på mitten fallit.
Citera
2010-03-17, 11:11
Medlem
wonderlands avatar
Visst Sjöberg var ett roligt inslag, men Armand var mer förtjänt av att vara kvar än en skadad Sjöberg.
Hursomhelst, skiten är ju inte på blodigt allvar...nästa vecka höjs nivån, elektrochocker!
Citera
2010-03-17, 11:20
Medlem
Tartaglias avatar
Roligt att det gick så bra för Brolin i den där ställningen med bjällrorna.
Först när man såg han så kändes det inte vattentätt, när han ramlade och man trodde han skulle riva hela ställningen med snören o bjällror o allt.

Men han är en skön snubbe. Tävlar när det är tävlingar och sedan bara socialt relax. Inte så fanatisk som t.ex Armand.
Citera
2010-03-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Snart e dom bara tre kvar
klicka inte om du vill veta hur det går
Vilken
Citera
2010-03-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspirat
nja, tyckte mer det var han som gjorde lite taffliga försök. louise ser förresten MYCKET bättre ut nu än som 18-åring
Ja fan vad snygg hon är idag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in