Pinsamt att Erica ska komma med bortförklaringar när hon torskar, samtidigt som hon vill att a l l a ska prata om hennes bravader om hon vinner.
Det blir en sån där gnälltanten-i-trappan om 30 år
Senast redigerad av kompjuter 2009-03-10 kl. 21:07.
Pinsamt att Erica ska komma med bortförklaringar när hon torskar, samtidigt som hon vill att a l l a ska prata om hennes bravader om hon vinner.
Det blir en sån där gnäll-tanten-i-trappan om 30 år
Verkligen, gillar henne faktiskt mindre för varje program. Gillade henne från början men lite fjantig märker jag mer och mer. Eloffson och Malin är två mycket värdiga kombatanter men hoppas Per vinner!
Micke L var "verkligen" varierande när de tävlande kom i mål i första tävlingen...blev lite tjatigt...där lyste hans oproffsighet.
Det var förövrigt bra program idag tyckte jag
Känns som att Erica är den av deltagarna som är nere i Spanien för att få vara med i TV, resten är där för att tävla. Det är i alla fall känslan jag får.
Hon var ju glad, stolt och hade inga betänkligheter över att dagens första tävling passade henne bäst.. konstigt.
Skönt att den vidriga Igeln med namnet Emma åkte ut. Har hoppats på att tjockisen ska åka ut länge. Hörde ni hur hon knappt kunde andas av utmattning efter att ha joggat 400m i lugnt tempo?
Annars var ju höjdpunkten i dagens program när grus-i-musen Erica nästan fick ett damp.utbrott för att hon förlora sista grenen. Hon kanske inte tänkte på att det är ALLTID någon som har en fördel. Samma som om Elof Persson(som Malin Moström tror att han heter) hade börjat gnälla på att Malin är mycket mindre än honom och därför har mycket lättare att ta sig igenom hinderbanan med elstötar i förra programmet.
Hoppas helt klart att Elof Persson vinner eftersom han är överlägset bäst. Gör inte jättemycket om Malin vinner heller med Elof har ju varit lätt bäst.
förresten, vilka förutom jag tror att Erica och Per låg och göka när Malin kom tillbaka från nattduellen? Erica verkade väldigt sugen på att få smaka på lite norrlänning när de dansade.
Senast redigerad av Abschaum 2009-03-10 kl. 21:48.
förresten, vilka förutom jag tror att Erica och Per låg och göka när Malin kom tillbaka från nattduellen? Erica verkade väldigt sugen på att få smaka på lite norrlänning när de dansade.
Jaha, ajöss med Igeln. Efter dagens uppvisning på cykeln är det väl bäst om hon undviker allt vad cyklar och cykelbanor heter framöver.
Själv hade jag nog hellre sett att Erika fått åka hem, hon tjurar ju ihop så fort det inte blir som hon vill. Och ja, nog såg hon sugen ut under dansövningen med Elofsson. Kanske hade hon och Per en egen nattduell.
Men varför tre i men final? Tycker att Moström och Elofsson verkar snäppet bättre i allt ju längre programmet lider. Erica taggar ju bara till när det är nåt som passar henne.
Erica var inget annat än pinsam då hon inte tyckte det var "fair play" att den med bästa konditionen gynnades i den sista tävlingen. Slutsatsen är således att i Ericas definition av vad mästarnas mästare bör vara ingår inte kondition!
Men det är för jävla skönt då hon gör bort sig inför öppen ridå!
Jag hade nästan glömt bort Per Elofsson. Han var ju en sån super idol när man var mindre. Hade jag bott längre norrut än Stockholm så hade jag satsat allt på att bli professionell skidåkare och sen är det så coolt att se den kontroll han har på sin kropp. Sedan så tycker jag att Erica Johansson snackas ner lite väl mycket i den här tråden. Ni måste ju hålla med om att det var förbannat smart det där med att sjunga en sång. åh när det gäller det här med att vara en så kallad "dålig förlorare" så kom igen nu. Dem är före detta elitidrottare hela bunten och då ska man vara en enorm tävlingsmänniska och alltid ställa in sig på första plats. Men jag hoppas i likhet med dem flesta i den här tråden att Elofsson tar det. Det förtjänar han. Han har vunnit mest och nästan alltid legat i toppen inför nattduellerna.
Heja Per
ps: Svt visar ännu en gång att man vet hur dokusåpor ska göras. Heja Svt