2010-02-10, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForseteII
I nästa program så vet vi med 100% säkerhet att varken Katrin Nilsmark eller Therese johansson åker ut. Eftersom nästa film blir Stefan Holm.
Vem fan är Therese Johansson? Din tjej eller nåt?
Citera
2010-02-10, 18:14
Medlem
he he inte lätt med tjejnamn Louise Karlsson ska det vara.
Citera
2010-02-10, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForseteII
he he inte lätt med tjejnamn Louise Karlsson ska det vara.

Och vem är hon då? Spelar hon curling?
Citera
2010-02-10, 20:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Och vem är hon då? Spelar hon curling?

Ett gammalt simmaress som var aktiv på 90-talet.
Citera
2010-02-10, 20:25
Medlem
Citat:
Sjöberg och fortsätter.
- Jag var sämst i tävlingarna, men Tomas var inte många snäpp bättre än mig trots att han försökte göra bra ifrån sig. Inför hammargrejen sa han högt att han hade snickrat hela sommaren och att hammare verkligen var hans verktyg. Men det visade sig snabbt att ska man slå i en spik måste man träffa spikhuvudet.
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1876619/tomas-gustafson-jag-stod-inte-ut-en-dag-till

Dryga men roliga kommentarer. Brolin är nog dock den person som vunnit mest på att medverka i MM. Många verkar ha haft bilden av en dryg diva men nu visar han sig vara sympatisk och den som håller ihop gruppen.
Citera
2010-02-10, 23:17
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1876619/tomas-gustafson-jag-stod-inte-ut-en-dag-till

Dryga men roliga kommentarer. Brolin är nog dock den person som vunnit mest på att medverka i MM. Många verkar ha haft bilden av en dryg diva men nu visar han sig vara sympatisk och den som håller ihop gruppen.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article6578986.ab de vann tydligen 100000 på trav under dessa dagar.
Citera
2010-02-10, 23:21
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Nu har väl Sjöberg lite mer än ett enda flaxhopp ändå... eller?
Definitivt, Sjöberg har mer än dubbelt så många hopp över 2.35 om man jämför med Holm. Holm har inte gjort mer än 2.36 utomhus. Att Holm ihuvudtaget är med i diskussionen beror på att han under sin karriär har haft sämre konkurens.
Citera
2010-02-10, 23:25
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Haha, så roligt att alla sitter och stör sig på Sjöberg. Man märker ju att det bara är ett spel för fasaderna från hans sida - han psykar helt enkelt de andra deltagarna och driver bara med dem. Skridskosnubben han slog ut trodde man ju att han var värsta fiende med, fast trots det säger han i en intervju att han diggar honom som fan och ser honom lite som en idol för vad han presterat. Dessa "bråk" ser Sjöberg alltså som skojtjaffs, ingenting annat. Helt enkelt så är han bara en rolig snubbe. Han har liksom inga problem med att säga att andra är duktiga på saker och ting, trots att de tjaffsar lite i ett tävlingssamanhang.
Man får tänka på att många idrottsmän kanske inte har den allra bästa självdistansen. Man har levt ett totalt egoistiskt liv i sin egen lilla bubbla där folk hela tiden har passat upp och fjäskat.

Holm och Gustavsson borde ha tjafsat tillbaka mot Sjöberg. Sjöberg verkar vara en skön kille, så han skulle kunna ta det. Hur kul är det med människor som ser på livet utifrån ett totalt gravallvar, vilket Gustavsson verkar göra.
Citera
2010-02-11, 15:02
Medlem
fittas avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article6585691.ab

– Det jag sa var att eftersom inte skolpersonalen hade skickat min dotter till vårdcentralen direkt så hade de betett sig lika illa åt som tyskarna gjorde under andra världskriget då de ställde upp judarna mot en vägg och först sköt dem i vaden och sedan i huvudet, sa pappan enligt tidningen.

Pappan borde tagit en brottningsmatch med Tomas istället...
Citera
2010-02-11, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fitta

– Det jag sa var att eftersom inte skolpersonalen hade skickat min dotter till vårdcentralen direkt så hade de betett sig lika illa åt som tyskarna gjorde under andra världskriget då de ställde upp judarna mot en vägg och först sköt dem i vaden och sedan i huvudet, sa pappan enligt tidningen.

Du borde jobba på aftonbladet eller Hänt Extra!
Jag trodde att det var Johansson som sa så.
Men det var det ju inte såklart....
Var tvungen att "köpa tidningen", klicka på länken osv.
Till mig sjäv.
Citera
2010-02-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Utan Sjöberg hade programmet varit betydligt tråkare att kolla på.
Så här blir sluställningen
Senast redigerad av Arbetarbroder 2010-02-12 kl. 18:36. Anledning: Spoilertaggar saknades
Citera
2010-02-11, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fitta

Att hänvisa till tyskarna verkar ju vara gångbart överallt, kanske mest av allt här på flashback!

Men klart att pappan vräkte ur sig som Tomas sa! Finns ju inget skäl för Tomas att ljuga.

Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Ja, du har sagt det några gånger nu, kanske räcker?

Skönt att det troligtvis är Holm som åker nästa gång, jobbiga SVT hintar ju för jämnan så det blir allt utom spännande att se skiten. Hade och varit skoj att se hur gruppen växt samman om det hade varit Sjöberg som hade åkt istället för skrinnaren.
Minns hur koseligt de som var med förra året hade det och den stämningen förstör ju Sjöberg om och om igen
Senast redigerad av Arbetarbroder 2010-02-12 kl. 18:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in