2010-02-06, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag gissar på Holm av den anledning att Holm tävlade så mycket mer än Sjöberg. De tillhörde sedan världstoppen ungefär lika länge men Sjöberg var rätt mycket skadad på slutet.
När man i inlägg 709 ser att Patrik hade fler än dubbelt så många över 2.35, hade medaljer i 3 OS och hade världsrekordet och hoppade högst av dem så är han tveklöst bäst. Ska man få fram att Holm är bäst så får man bryta ner snacket i molekyler och till slut så kollar man vem som vann flest tävlingar när det hade regnat.
Citera
2010-02-07, 00:23
Medlem
tomaspirats avatar
Patrik har ju profilerat sig som en stor antidoping-förespråkare så självklart är det en jättenyhet om han dopat sig.
Citera
2010-02-07, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspirat
Patrik har ju profilerat sig som en stor antidoping-förespråkare så självklart är det en jättenyhet om han dopat sig.
Patrik har profilerat sig som en kille som skiter i vilket, och det kommer aldrig gå att leda detta i bevis ändå. Folk kommer tystas.
Citera
2010-02-07, 00:36
Medlem
tomaspirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Patrik har profilerat sig som en kille som skiter i vilket, och det kommer aldrig gå att leda detta i bevis ändå. Folk kommer tystas.
Han har propagerat för att dopingavstängningarna skall förlängas till fyra år bl.a. Jag skulle inte vilja kalla det för "skiter i vilket".
Citera
2010-02-07, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspirat
Han har propagerat för att dopingavstängningarna skall förlängas till fyra år bl.a. Jag skulle inte vilja kalla det för "skiter i vilket".
Ja, vad fan hade du sagt, att dopingen ska släppas fri eller. Han vet vad som låter bra,men när han känner för det så säger han vad han tycker. När han tog kola med Nylander så sa han direkt att han hade tagit.Inga undanflykter. Medan Sven och Lövgren hittade på sin osannolika ljugsagor.
Citera
2010-02-07, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
Ja du får lov att fråga.

Det är så att Frank Andersson och Patrik satt och pratade, och Frank lämnade ett paket med Genotropin till Patrik. Ett tag efter så såg jag hur Patrik körde knäböj med otroliga vikter på Franks gym som han tränade på då. Och jag hörde snacket dom emellan om effekterna av preparatet.

Det räcker för att åtminstånde jag är övertygad. Till 100% som sagt.
Visst vi ska lita på en anonym nisse på flashback

Är du Holm eller bara så att du älskar honom?
Citera
2010-02-07, 22:12
Medlem
Gag Halfrunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Jag skulle vilja se Ludmila Enquist och Patrik Sjöberg i samma lag.

Även Stefan Holm och Ludmila i samma lag skulle kunna vara intressant. Ludmila var någon typ av expertkommentator på TV4 under friidrotts-VM 2001 och sedan Holm missat medalj sade hon något om att Holm inte hade det rätta psyket för att lyckas i de stora sammanhangen, vilket gjorde Holm skitsur på Ludmila. Han tog givetvis upp det uttalandet när Ludmila åkte dit för doping några månader senare...
Senast redigerad av Gag Halfrunt 2010-02-07 kl. 22:15.
Citera
2010-02-09, 19:53
Bannlyst
snart börjar dagens avsnitt!

vem åker ikväll?

jag gissar på holm. utslagen av en av tjejerna.
Citera
2010-02-09, 20:10
Bannlyst
hoppas inte sjöberg åker, vore helt kasst utan han
Citera
2010-02-09, 20:26
Medlem
Amors avatar
Så himla skönt när Sjöberg småmobbar Holm. Sjöberg är en sån där typisk slacker som man skulle älska att ha som kompis.
Citera
2010-02-09, 20:27
Medlem
xenosans avatar
Sjöberg har kört mycket Kinatjack! Hans uttal gjorde meningen fantastiskt rolig.
Citera
2010-02-09, 20:50
Medlem
Centipedes avatar
Tomas Gustafson verkar hata Patrik Sjöberg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in