2021-04-04, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Inte ok att leka med mat! De borde få pressa must av de äpplen som de kasta.

Har inte det här programmet tappat enormt i kvalité sista åren ?
Mer fart i Vem kan slå Anja och Foppa tex.
Alla dessa långdragna videotittar gör att det tappar tempo.
Nej det måste till en förändring av detta program känner jag.
Citera
2021-04-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Inte ok att leka med mat! De borde få pressa must av de äpplen som de kasta.

Fick äta upp detta: de gjorde äppelpaj.

Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Har inte det här programmet tappat enormt i kvalité sista åren ?
Mer fart i Vem kan slå Anja och Foppa tex.
Alla dessa långdragna videotittar gör att det tappar tempo.
Nej det måste till en förändring av detta program känner jag.

Jo nog har det tappat lite. Har knappt sett på Anja o Foppa, kan ej riktigt jämföra. Tycker videoåterblickarna ändå är ok, lite kul att återuppleva vissa grejer o också se ”nya” inslag, sånt som man tidigare missat.
Tänker att det också spelar in ganska mycket att de nu är på hemmaplan, på skånsk gård, lite grå mylla över det hela, det blir ju onekligen lite mer flärd då de bor på lyxvilla vid Medelhavet.
Citera
2021-04-04, 21:16
Medlem
Readyfreddies avatar
Farbror Eriksson tyckte han var duktig som blev klar snabbast av alla i situp-tävlingen...

Nej, det här var ett urtrist gäng och troligen det tråkigaste avsnittet någonsin. Sverige kan vara fint men regnväder sänker ju stämningen lite.
Citera
2021-04-04, 21:36
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Farbror Eriksson tyckte han var duktig som blev klar snabbast av alla i situp-tävlingen...

Nej, det här var ett urtrist gäng och troligen det tråkigaste avsnittet någonsin. Sverige kan vara fint men regnväder sänker ju stämningen lite.

Ja det var nästan plågsamt att se och sen höra han efteråt. Jag menar, vad tänkte han egentligen, han borde ju ha vetat om tidstillägget? Och sen tro att man ska sätta alla bollar när man inte ens gör en situps var ju löjeväckande.
Citera
2021-04-04, 21:38
Medlem
catforwardpowers avatar
I övrigt en kross av Myhrer/Lindström och mycket ska nog till om de inte möts i finalen. Lindström har också ju den fördelen att han har smartheten med sig också, så han lär inte klanta till det i något pussel eller rebus.
Citera
2021-04-05, 00:09
Medlem
Jag har svårt för deltagarnas dividerande om rumsfördelningen. Antingen triggar produktionen dem att hålla på eller så är det typiskt särdrag hos elitidrottare att vara ego och picky.
Citera
2021-04-05, 01:30
Medlem
kromosomxyzs avatar
Zlatan och Mästarnas Mästare

Om (viktigt ord) Zlatan skulle få frågan om att ställa upp i Mästarnas Mästare, skulle han tacka ja? Vad tror du? Jag kanske är usel på att söka och kanske frågan redan ställts. Kommer han ens få frågan?
Det kanske är fel forum, flytta gärna tråden i såna fall.
Citera
2021-04-05, 01:43
Medlem
DunderKanins avatar
Tror verkligen inte ett svenskt program intresserar honom just nu.
Han är fortfarande aktuell internationellt och han skulle inte ha tid att spela in det eftersom han aktivt spelar.
Efter karriären när han inte är lika het längre och om det erbjöds en större summa pengar så kanske.
Citera
2021-04-05, 01:45
Medlem
Hans ego skulle inte klara att bli besegrad av nån skidtjej på 1,50 eller nån orienterare som tjänat Zlatans dagslön på hela sin karriär.
Citera
2021-04-05, 01:53
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Tror verkligen inte ett svenskt program intresserar honom just nu.
Han är fortfarande aktuell internationellt och han skulle inte ha tid att spela in det eftersom han aktivt spelar.
Efter karriären när han inte är lika het längre och om det erbjöds en större summa pengar så kanske.
Bra poäng. Det borde bli efter hans karriär. Men å andra sidan, skulle han ställa upp i nuläget?
Skulle han ställa upp efter karriären?
Citera
2021-04-05, 07:38
Medlem
note-its avatar
Jag tror inte han har behov av att synas på det sättet. Det är ju trots allt ett pajas program.
Citera
2021-04-05, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Bra poäng. Det borde bli efter hans karriär. Men å andra sidan, skulle han ställa upp i nuläget?
Skulle han ställa upp efter karriären?
Zlatan är ju cool men det verkar bara vara i Sverige som han har riktigt hög status. Umgås en del med en Schweizare och hans bekanta som är i sportbranschen i Schweiz, Italien och Spanien. Sport och fotboll är alltid i fokus när vi träffas. Jag framhåller såklart Zlatan men hos dem och deras vänner är Zlatan inte alls en så stor spelare som vi anser i Sverige. Har svensk media lyft Zlatan till en mästare bara för att han är svensk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in