2010-03-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Var det inte så att killarna fick ta 35% av sin vikt och tjejerna 30%? Så om Johansson väger 100 kilo fick han en ryggsäck med 30 kilo i.

Håller med er som säger att Holm var dum som inte höll uppe armarna. Han antog nog att han det missgynnar eftersom man håller så länge och inte har kraft att explodera när svärdet faller. Dock är Johansson verkligen vass. Han var närmast varje gång och är väldigt reaktionssnabb.

Tråkigt att varje gång någons klipp har visats så har denne åkt hem. Nästan så att man kan gissa. Men jag antar att det varit en ren slump varje gång. För de visar filmen innan sista tävlingen är avgjord. Så det kan ju inte vara planerat i alla fall.

Nej nu hoppas jag att Kranjc tar hem det här.
Du tror inte dom har gjort en del klipp???
Citera
2010-03-02, 23:28
Medlem
tomaspirats avatar
galafittan är på min ignore-lista, men om hon för 100 gången avslöjar nåt som kommer i program som inte visas än kan det vara en bra idé att rapportera inlägget...
Citera
2010-03-03, 00:49
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej, Brolin är inte mästare bara därför att han var uttagen till ett världslag. Och att vinna cupvinnarcupen är ju ungefär som att vara bäst bland de inte riktigt bästa lagen eftersom de bästa lagen spelade i champions league. Brolin må vara en duktig idrottsman men någon mästare i ordets egentliga betydelse är han sannerligen inte!
Vad har Chatrine Nilsmark vunnit som har varit större än cupvinnarcupen?

Med din logik skulle det vara svårt att ihuvudtaget ha med fotbollsspelare(Sveriges överlägset största sport) i detta program. Sverige har aldrig vunnit något mästerskap. Yttest få svenska spelare har varit med i internationella lag med många titlar.

Brolin är enligt mig en av de som är mest värd att vara med i ett sådant här program, näst efter Zlatan är han kanske vår största spelare i modern tid.
Senast redigerad av Amor 2010-03-03 kl. 00:52.
Citera
2010-03-03, 00:51
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Tråkigt att Holm åkte, men man får ju hoppas på att Sjöberg åker ut nästa vecka.

Sjöberg gör programmet, tycker han visar att också idrottare kan ha humor och distans.
Citera
2010-03-03, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Var det inte så att killarna fick ta 35% av sin vikt och tjejerna 30%? Så om Johansson väger 100 kilo fick han en ryggsäck med 30 kilo i.

Jo, det stämmer, men bollen i sisyfosarbetet var 75%, och väger han runt 130 kg blir det en 100 kg tung boll.
Citera
2010-03-03, 01:19
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej, Brolin är inte mästare bara därför att han var uttagen till ett världslag. Och att vinna cupvinnarcupen är ju ungefär som att vara bäst bland de inte riktigt bästa lagen eftersom de bästa lagen spelade i champions league. Brolin må vara en duktig idrottsman men någon mästare i ordets egentliga betydelse är han sannerligen inte!

Helt sant! Hur långt "ner" ska man behöva gå för att kallas mästare? Brolin är ju bara med för att han är ett stureplansfetto som många känner till och drar tittare, och han tackar ju sällan nej till att visa upp sitt degansikte i tv så fort han får chansen.
Citera
2010-03-03, 01:31
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Nu närmar det sig......
Visst vet ni vem som avslöjade vinnarna först???
Om inte så klicka upp
Louise var grym idag...
"Tjockisen" Johansson inte lika imponerande han verkar lite konstig med sina uttalanden...

Du verkar ju jävligt kåt på att säga vem som vinner....du tjatar ju om det efter varje avsnitt, vad vill du uppnå?
Att vi efter finalen säger, "Fan vad du är bra" "Hur visste du det".....etc?
Snacka om att fylla ett bekräftelsebehov
Citera
2010-03-03, 11:45
Medlem
Tycker ni golf tjejen var het när hon gav tomas massage ?
Citera
2010-03-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspirat
galafittan är på min ignore-lista, men om hon för 100 gången avslöjar nåt som kommer i program som inte visas än kan det vara en bra idé att rapportera inlägget...
Vad grinar du om??? är inte detta en skvallersajt??
Du behöver inte klicka på spoilerna....
Citera
2010-03-03, 16:52
Medlem
DocLouiss avatar
Fan Barbapappa hade gått +3000 brottningsmatcher, respect.
Citera
2010-03-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocLouis
Fan Barbapappa hade gått +3000 brottningsmatcher, respect.
Det skulle jag vilja syna......
Citera
2010-03-03, 18:00
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Med din logik skulle det vara svårt att ihuvudtaget ha med fotbollsspelare(Sveriges överlägset största sport) i detta program.

Finns väl hundratals svenska mästare?

Debatten kom upp bara för att de introducerar programmet med att alla är mästare, men det visar sig att kanske inte alla är det. Sedan om någon är värdig eller inte är en annan fråga. Jag tycker att Brolin är värdig, men tror inte att han är en 'mästare', varken svensk, italiensk, olympisk, eller världs-. En språkfråga alltså, inget annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in