Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-31, 22:00
  #7213
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad ska det betyda?

Är dom kåta på varandra?
Sover Dolly Parton på rygg, går björnen på toa i skogen?
Citera
2023-03-31, 22:01
  #7214
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Sover Dolly Parton på rygg, går björnen på toa i skogen?
Det brukar ju annars var mitt jobb på flashback att bestämma vilka som vill ligga med varandra, men jag är tydligen inte oumbärlig, tack! nu ska jag kolla extra noga nästa avsnitt, programet får äntligen en ny mening för mig! sedan Elina åkte hem
Citera
2023-03-31, 22:05
  #7215
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det brukar ju annars var mitt jobb på flashback att bestämma vilka som vill ligga med varandra, men jag är tydligen inte oumbärlig, tack! nu ska jag kolla extra noga nästa avsnitt, programet får äntligen en ny mening för mig! sedan Elina åkte hem
Xkt! Han, 37, hon, 27= familj inom två år.

För övrigt verkar Holmertz gråare än grå och slö...?
Citera
2023-04-02, 20:39
  #7216
Moderator
Dr Kings avatar
Jonna och Byggis är nog de enda som kan hota Nils om slutsegern denna säsong. Att Maria kommer att åka ut först och inte var saknad av någon är ju heller ingen högsoddsare.
Citera
2023-04-02, 20:55
  #7217
Medlem
Är det bara jag som tycker allt känslo snack blir för mycket?

Hur känns det?
Hur är dina känslor kring detta?
Bla bla bla.
Byter kanal när det blir för mycket.

Och 72 sm guld, vem fan bryr sig om det?
Simning har typ 500 olika grenar så inte så konstigt
Citera
2023-04-02, 20:59
  #7218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Nej. Hon har en guldmedalj i VM. Finns fler som har mindre.
Frågan är om du ens fattat att programmet handlar om att hylla gamla idrottshjältar, inte kora en värdig vinnare


Nja
Hade man velat hylla en fet häst kärring så had eman knappast valt att skämma ut hon i tv och visa hur jävla dålig hon är.
Citera
2023-04-02, 21:05
  #7219
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Nja
Hade man velat hylla en fet häst kärring så had eman knappast valt att skämma ut hon i tv och visa hur jävla dålig hon är.

fyfan vad pinsamt av simmaren att få spö av Maria i en gren som innehöll simmning.
Citera
2023-04-02, 23:09
  #7220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Nja
Hade man velat hylla en fet häst kärring så had eman knappast valt att skämma ut hon i tv och visa hur jävla dålig hon är.
Så, du har inte fattat.
Citera
2023-04-02, 23:21
  #7221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Är det bara jag som tycker allt känslo snack blir för mycket?

Hur känns det?
Hur är dina känslor kring detta?
Bla bla bla.
Byter kanal när det blir för mycket.

Och 72 sm guld, vem fan bryr sig om det?
Simning har typ 500 olika grenar så inte så konstigt

Så typiskt svenskt och mesigt att prata massa geggigt känslopjosk i ett tävlingsprogram. Svenska män är så feminiserade, det är därför alla svenskor vill knulla med invandrare istället.
Citera
2023-04-03, 03:22
  #7222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Så, du har inte fattat.
Jag fattar att man vill visa stora stjärnor i tv igen och se dom tävla, och visst tycker jag det är kul även om en del suger apa i vissa grenar.

Men hade jag valt att hylla någon för deras karriär och som person, då hade jag inte valt nån som är gammal, kvinna, och långsam.

Hon bevisar ju bara hur pinsamt dålig hon är.
Tror inte någon annan inom hästsport hade varit så mycket bättre heller för dom är inga fysiska monster liksom
Citera
2023-04-03, 06:10
  #7223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Jag fattar att man vill visa stora stjärnor i tv igen och se dom tävla, och visst tycker jag det är kul även om en del suger apa i vissa grenar.

Men hade jag valt att hylla någon för deras karriär och som person, då hade jag inte valt nån som är gammal, kvinna, och långsam.

Hon bevisar ju bara hur pinsamt dålig hon är.
Tror inte någon annan inom hästsport hade varit så mycket bättre heller för dom är inga fysiska monster liksom

Som sagt vad, det här är ett hyllningsprogram med tävlingsinslag….

Löjligt att skriva massa skit om Maria, hoppryttaren. Att hitta en häst och få den så framgångsrik är verkligen beundransvärt. Många års slit, träning och bygga upp förtroende mellan häst och ryttare. Dessutom verkar hon ha skött det mesta själv runt tävlandet. Dagens toppryttare har ju ett helt ”företag” runt sig med personal osv.
Gammal, kvinna och långsam…. Det är kanske vad som krävs för att nå toppen inom ridsporten?
Det tar år och oändligt tålamod att ta sig fram. Oavsett vilket muskelberg du är ska du ha djuret med på banan…. Det är inte någon jävla maskin man kan trimma eller fila på fysiska detaljer för att jaga sekunder.
Citera
2023-04-03, 11:30
  #7224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Jag fattar att man vill visa stora stjärnor i tv igen och se dom tävla, och visst tycker jag det är kul även om en del suger apa i vissa grenar.

Men hade jag valt att hylla någon för deras karriär och som person, då hade jag inte valt nån som är gammal, kvinna, och långsam.

Hon bevisar ju bara hur pinsamt dålig hon är.
Tror inte någon annan inom hästsport hade varit så mycket bättre heller för dom är inga fysiska monster liksom
Som sagt. Du fattar inte ett skit eftersom du säger i princip att du är emot just det hela programmet handlar om.
Testa att skriva dina åsikter om hennes medverkan i ett forum för hästsport så kanske även du kan förstå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback