Citat:
Ursprungligen postat av
Lillarapunzel
Mycket. Fast om något tycker jag det är lite fusk eftersom att hon fortfarande är tävlingsaktiv på nationell nivå. Absolut, hon rider inte i landslaget längre, men hon tävlar fortfarande på svensk nationell nivå... Trodde M.M handlade om sådana som var pensionerade från sportkarriären.

Nåväl, hoppas det ger henne någon fördel och att hon vinner alltihopa!

Låt oss snuskiga vara och fråga oss om hennes slappa bäckspottsmuskulatur vid 60 års ålder verkligen kan ligga på elitnivå fortfarande

, det är vad Mästarnas mästarna castingen uppmätte iaf! & konstaterade att hon är i det närmaste slut! efter att ha intervjuat en hel del prominenta föl med insyn

för tydligen styr ni kvinnor stoet/vallacken/åsnan med underlivet i nån slags feministisk övertygande kamp för att få ert fordon att gå framåt
Jävla vilket maskulin hals Jonna Adlerteg har
https://ekuriren.se/bli-prenumerant/artikel/ren8nzyr/ek-bd-0kr-dp1 man vill bli tagen & knullad hårt av den, vad är det kvinnliga gymnaster gör för övningar? för att få en sådär köttig chad-hals? eller är hon född

med den där halsen, jag förutsätter att du vet sånt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Om du menar Zoogin så är han död sedan ett par år. Annars hade han varit perfekt att ha med i MM...
Vem hade kunnat ana det 
, död materia borde kunna få vara med & tävla & bli burna fram till nya segrar
Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Skönt att man verkar tonat ned feminismen en aning i år. Gamla chanslösa tanter och yngre överlägsna herrar var det ett tag sedan man såg.
Jonna och Elina är väl inte inkompetenta i tävlingarna? så på vilket sätt har man tonat ner din definition av feminism om dom är med i samma säsong? vilka har varit feministiska deltagare?
Vad gäller Gretzl så är hon ju bara snäppet uslare än Holmertz, jag kan minnas en del livströtta gubbar som underpreseterat i Mästarnas mästare också (ett trött patriakat lol) men kommer inte ihåg några namn på rak arm, hjälp mig