2023-04-03, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
fyfan vad pinsamt av simmaren att få spö av Maria i en gren som innehöll simmning.

Kanske ifall man bara ser det på pappret utan att ha sett tävlingen i fråga. Det kritiska momenten handlade ju om att pricka ballonger och kan man inte träffa dessa spelar det i princip ingen roll hur många sekunders fördel man har tillgodo från simningen. Men dålig på att skjuta prick, det var han definitivt.
Citera
2023-04-03, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nejdå, vi är två - snudd på otittbart.

I övrigt: Jens och Jonna sitting in a tree

Jens verkar mer sugen än Jonna ärligt talat.
Citera
2023-04-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Varför envisas de med den satans skitmusiken på högsta volym i detta programmet år efter år?? Är det verkligen bara jag i hela landet som får tycker den är avskyvärd? Så sinnessjukt irriterande, hög, enformig, överdriven och fjantig. Känns som att de anlitat nån musikproducent som egentligen ville göra actionfilmer i Hollywood eller något, musiken passar bättre i typ Pirates of the caribbean eller Superman femtielva...

Den är faktiskt väldigt töntig och repetetiv.
Citera
2023-04-04, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsen
Den är faktiskt väldigt töntig och repetetiv.
Musiken är inte de mäst anmärkningsvärda, 1. Du kan hitta någon på stan efter 1 minut letande som skulle ha bra chans att vinna Mästarnas Mästare.
2. kanske har man varit jätte duktig i en sport med lite träning, eller inte lika imponerande, med mycket träning. Alla som har varit med i Mästarnas Mästare har tränat mycket.
3. Man kan konstatera att ställer man upp i Mästarnas Mästare har man inte bra självkänsla, och de kanske inte är så konstigt dom vet hur mycket dom har tränat. Har man inte bra självkänsla är man väldigt självisk till den dagen man fått bra självkänsla.
Senast redigerad av kattegatt123 2023-04-04 kl. 08:15.
Citera
2023-04-04, 13:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Xkt! Han, 37, hon, 27= familj inom två år.

För övrigt verkar Holmertz gråare än grå och slö...?
Varför vill du promota abnorma ålderskillnaden i parbildningen?

Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsen
Jens verkar mer sugen än Jonna ärligt talat.
Citera
2023-04-04, 13:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför vill du promota abnorma ålderskillnaden i parbildningen?
Biologiska klockor i dem bägge...
Citera
2023-04-04, 14:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Biologiska klockor i dem bägge...
Men Jonnas biologiska klocka lär sluta ticka nät hon är 45 hans börjar gå ner vid 80 i bästa fall
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-04 kl. 14:05.
Citera
2023-04-04, 14:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Men Jonnas biologiska klocka lär sluta ticka nät hon är 45 hans börjar gå ner vid 80 i bästa fall
Äggen i hennes korg är som bäst nu, halvruttna vid 45
Citera
2023-04-04, 18:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:

För övrigt verkar Holmertz gråare än grå och slö...?
Hur är det möjligt att förlora mot kärringjäveln Maria Gretzl i skytte vars äggproduktion är på större nedgående än Jonna, när han får simma kortare sträcka dessutom

Jaså andra hade redan skrivit om det
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-04 kl. 18:51.
Citera
2023-04-05, 01:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur får Jonna sin ansiktshud att blänka sådär kråmat?
Citat:
Ursprungligen postat av IloveNinaWest
Så typiskt svenskt och mesigt att prata massa geggigt känslopjosk i ett tävlingsprogram. Svenska män är så feminiserade, det är därför alla svenskor vill knulla med invandrare istället.
Samtidigt som du avgudar herrarna i Drag race för det viktiga i att män måste kunna prata känslor + hjärtsmajly, förklara hur det går ihop?

Nisse Van Der Pool bjöd på fattigmans Snatch game vid matbordet mot Clara Astropussy, nöjd så?

Hade inte Anders nog med problem när han tvingades intervjua en halvnaken Jonna, tycker du?
han var inte bekväm med att prata känslor med henne där & då utan ville egentligen
bara att strandraggaren skulle komma & rädda honom
när hans såg hennes seniga innerarmar glittra

Jag tog ett par skärmbilder på när Jonna var fjortis för jag ville gästa känslan att få känna mig som en pedofil också!

Sedan ska vi inte glömma att det här programmets samtal är regisserade, dom får ibland frågor av produktionen,

Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Är det bara jag som tycker allt känslo snack blir för mycket?

Hur känns det?
Hur är dina känslor kring detta?
Bla bla bla.
Byter kanal när det blir för mycket.

Och 72 sm guld, vem fan bryr sig om det?
Simning har typ 500 olika grenar så inte så konstigt
Frågan är hur en frågeställning skulle låta runt matbordet om det som sägs inte får innehålla känslor, hur låter antonymerna, spela upp ditt drömscenario
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-05 kl. 02:11.
Citera
2023-04-05, 03:08
Medlem
Citat:
Hur får Jonna sin ansiktshud att blänka sådär kråmat?
Samtidigt som du avgudar herrarna i Drag race för det viktiga i att män måste kunna prata känslor + hjärtsmajly, förklara hur det går ihop?

Nisse Van Der Pool bjöd på fattigmans Snatch game vid matbordet mot Clara Astropussy, nöjd så?

Hade inte Anders nog med problem när han tvingades intervjua en halvnaken Jonna, tycker du?
han var inte bekväm med att prata känslor med henne där & då utan ville egentligen
bara att strandraggaren skulle komma & rädda honom
när hans såg hennes seniga innerarmar glittra

Jag tog ett par skärmbilder på när Jonna var fjortis för jag ville gästa känslan att få känna mig som en pedofil också!

Sedan ska vi inte glömma att det här programmets samtal är regisserade, dom får ibland frågor av produktionen,

Frågan är hur en frågeställning skulle låta runt matbordet om det som sägs inte får innehålla känslor, hur låter antonymerna, spela upp ditt drömscenario

Allt känns jävligt tillgjort och spänt nör dom pratar.
Tänk dig hur du pratar med dina kompisar, du frågar ju inte dom hur det känns med en allvarlig ton och försöker va så tillmötesgående som möjligt.

Det är också svt som valt att vinkla det på ett speciellt sätt också.

Tex när en film om en person visas, och personen har varit skadad och kommit tillbaka eller haft andra problem, så ska en bitter tjockskalle som Johan vissman eller nån sitta och säga " att gå igenom sånna känslor och vara nere på botten, och sedan komma tillbaka och bevisa hur stark man är, det är helt underbart. Jag får gåshud och blir rörd "

Så sitter dom där och kramas och fjantar sig.
Kolla på den jävla filmen bara och håll käft!

Svårt att beskriva i text, men när jag ser det på tv så vill jag bara försvinna.
Citera
2023-04-05, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Allt känns jävligt tillgjort och spänt nör dom pratar.
Tänk dig hur du pratar med dina kompisar, du frågar ju inte dom hur det känns med en allvarlig ton och försöker va så tillmötesgående som möjligt.

Det är också svt som valt att vinkla det på ett speciellt sätt också.

Tex när en film om en person visas, och personen har varit skadad och kommit tillbaka eller haft andra problem, så ska en bitter tjockskalle som Johan vissman eller nån sitta och säga " att gå igenom sånna känslor och vara nere på botten, och sedan komma tillbaka och bevisa hur stark man är, det är helt underbart. Jag får gåshud och blir rörd "

Så sitter dom där och kramas och fjantar sig.
Kolla på den jävla filmen bara och håll käft!

Svårt att beskriva i text, men när jag ser det på tv så vill jag bara försvinna.

Kan garantera dig att det är scriptat.
Hundra procent.

Deltagarna får instruktioner om hur dom ska vara och vad dom ska säga.
Därför det upplevs som krystat.

Men såklart är inte allt scriptat.
Man ser ju att folk genuint verkar komma bra överrens och ha kul också.

Håller med dig att det kan bli lite fjolligt ganska ofta.
När en deltagare åker ut kan det låta såhär:" det har varit jättekul att lära känna alla, men nu är min resa slut. Jag tar verkligen med mig denna erfarenheten och att få sitta och prata med självaste stenmark..., nä, jag blir mållös.".

Stenmark hade väl sagt" nja he va väl kul." och sen gått ut ur tv rutan.

Tycker att vissa personer passar bättre än andra för detta.
De som är generellt sociala och glada upplevs nog inte som fejk/scriptad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in