2021-04-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Jag tror inte han har behov av att synas på det sättet. Det är ju trots allt ett pajas program.
Men Zlatan ÄR en Pajas! En jävligt underhållande Pajas både på och utanför fotbollsplan.
Citera
2021-04-05, 09:49
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Om (viktigt ord) Zlatan skulle få frågan om att ställa upp i Mästarnas Mästare, skulle han tacka ja? Vad tror du? Jag kanske är usel på att söka och kanske frågan redan ställts. Kommer han ens få frågan?
Det kanske är fel forum, flytta gärna tråden i såna fall.

De som är med har avslutat sina karriärer.
Å jag hoppas att han kommer tacka nej om han får frågan.
Citera
2021-04-05, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Hans ego skulle inte klara att bli besegrad av nån skidtjej på 1,50 eller nån orienterare som tjänat Zlatans dagslön på hela sin karriär.

Vilken tur att han knappast skulle förkora mot någon sådan då.
Citera
2021-04-05, 09:52
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
De som är med har avslutat sina karriärer.
Å jag hoppas att han kommer tacka nej om han får frågan.

Det kommer han inte att göra , dvs tacka nej.
OM proigrammet fortfarande går så kommer han att vara med
för att på Tv tid och något att göra.

Tror oxå att han kommer försöka slå något rekord.
Idrottare och skådisar som som gör reklam för spelbolag är
har inga betänkligheter på vad de ställer upp på .
Citera
2021-04-05, 10:32
Bannlyst
oklart.
mästarnas mästare är ju mest för efterblivna människor som inte har något liv.
vilket även gäller dom som tittar på det.
Citera
2021-04-05, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Zlatan är ju cool men det verkar bara vara i Sverige som han har riktigt hög status. Umgås en del med en Schweizare och hans bekanta som är i sportbranschen i Schweiz, Italien och Spanien. Sport och fotboll är alltid i fokus när vi träffas. Jag framhåller såklart Zlatan men hos dem och deras vänner är Zlatan inte alls en så stor spelare som vi anser i Sverige. Har svensk media lyft Zlatan till en mästare bara för att han är svensk?

Jajamen. Det vet ju alla att han absolut inte lyft sina lag där han har varit. Jag menar, det har ju bara varit tur att Ajax vann både cup och liga med honom där, att Juventus vann ligan (iofs nedflyttade pga diverse oegentligheter efteråt), att Inter vann ligan med honom i laget, att han presterade i Barcelona, att han lyfte Milan då han var där första vändan, att PSG valde att plocka in honom i inledningen av sitt projekt, att United plockade hem två titlar med honom där, att han öste in mål i MLS (ingen titel dock) och att han lyfte ett bottenlag i Milan till EL-plats och sedan till den absoluta toppen i igen.
Och då har jag inte ens nämnt hans prestationer i landslaget under en era med ganska mediokra medspelare där.
Det förstår ju alla som kan något om fotboll att allt bara har varit tillfälligheter under hans 20-åriga karriär.
Citera
2021-04-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frizzy
oklart.
mästarnas mästare är ju mest för efterblivna människor som inte har något liv.
vilket även gäller dom som tittar på det.

Jag kan hålla med om att årets säsong inte har det starkaste startfältet. Men både Peter Forsberg och Ingmar Stenmark har varit med i programmet, och personligen så skulle jag inte kalla dom för efterblivna människor utan något som helst liv.
Citera
2021-04-05, 11:29
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Men Zlatan ÄR en Pajas! En jävligt underhållande Pajas både på och utanför fotbollsplan.
Den svenska avundsjukan när den är som bäst.
Citera
2021-04-05, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Jag kan hålla med om att årets säsong inte har det starkaste startfältet. Men både Peter Forsberg och Ingmar Stenmark har varit med i programmet, och personligen så skulle jag inte kalla dom för efterblivna människor utan något som helst liv.

jag vet inte det, peter forsberg är ju fan med i varenda program som frågar han borde väl kunna göra något annat i livet? han är ju mångmiljonär.

om man frågar folk "vad skulle du göra om du blev rik?" så svarar väl ingen "jag skulle ägna en massa tid åt att vara med i program i tv, typ renees brygga"

men tydligen är det viktigt för peter forsberg. att sitta på en brygga och prata med renee nyberg.
det är vad han vill göra i livet.
Citera
2021-04-05, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frizzy
jag vet inte det, peter forsberg är ju fan med i varenda program som frågar han borde väl kunna göra något annat i livet? han är ju mångmiljonär.

om man frågar folk "vad skulle du göra om du blev rik?" så svarar väl ingen "jag skulle ägna en massa tid åt att vara med i program i tv, typ renees brygga"

men tydligen är det viktigt för peter forsberg. att sitta på en brygga och prata med renee nyberg.
det är vad han vill göra i livet.

Peter Forsberg har ett gigantiskt ego. Han lär ha varit en riktig diva när han var påväg uppåt i karriären.

Han har ju som känt ett program ihop med den lika osympatiska Anja Pärson.
Senast redigerad av Pecka- 2021-04-05 kl. 12:13.
Citera
2021-04-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Den svenska avundsjukan när den är som bäst.
Varför är du avundsjuk på Zlatan?
Citera
2021-04-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vad tusan gör den där skånefarbrorn i detta sällskap? Tomas Eriksson who? Min gamle gympalärare i högstadiet har bättre meriter än den hästskojaren. MM är på utdöende och Mickes utläggningar blir mer och mer utvattnade i hans sökande efter att ge bekräftelse till okända nollor som ingen hört om tidigare. Okej med Myhrer, Lindström och Alshammar dock. Men lägg ner eller ta med JO Waldner, Mats Wilander, Mats Sundin, Stefan Edberg om nån status ska finnas kvar.

Du tror inte J-O, Wilander, "Sudden" & Edberg blivit tillfrågade? Såklart har de tackat nej..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in