2021-03-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Är det nån mer som ser likheten i Frida Östberg och Johans fru Anna Olsson? före detta Dahlberg,skidåkare.
Kanske Johan tar fel och går in på Fridas sovrum en natt..

Ja, båda två är från Ångermanland, Örnsköldsvik respektive Kramfors, annars ser jag inga större likheter faktiskt..
Citera
2021-03-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Ja, båda två är från Ångermanland, Örnsköldsvik respektive Kramfors, annars ser jag inga större likheter faktiskt..

Ofta märkt att Flashbackare verkar vara totalt ansiktsblinda. Vet inte om detta hör ihop med att det är vanligt att folk som hänger på Flashback har någon sorts funktionsnedsättning.
Citera
2021-03-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
De har inte tänkt variera lite och INTE ta med någon från Umeås storhetstid? De har nu haft hela mittfältet och anfallet minus Marta.

Vilka mittfältare har varit med då? Förutom
Ö-vikstjejerna Moström & Östberg..
Citera
2021-03-24, 06:26
Medlem
Citat:
Vilka mittfältare har varit med då? Förutom
Ö-vikstjejerna Moström & Östberg..

Jag sa mittfältare och anfallare. Hanna Marklund och Hanna Ljungberg har varit med
Citera
2021-03-24, 08:19
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Jag sa mittfältare och anfallare. Hanna Marklund och Hanna Ljungberg har varit med
Marklund är främst känd som back, även om hon spelade på andra positioner under t.ex. juniortiden.
Citera
2021-03-24, 08:51
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
1. Det heter fyrspannskusk.
2. Han är enormt känd, kanske inte som Zlatan för den breda massan, men enormt stor inom ridsporten trots att hans gren är långt ifrån så stor.

Jag kommer ihåg honom tydligt från ryttar-VM i Stockholm 1990. Det var ju enda medaljerna Sverige tog så han fick ju rätt mycket medial uppmärksamhet. Han har i varje fall vunnit VM, vilket långt från alla deltagare har gjort. Så tycker han är kvalificerad.
Citera
2021-03-24, 10:40
Medlem
Citat:

Marklund spelade högerback/mittback och två spelare (Moström/Östberg) utgör inte ett helt mittfält.. Dessutom förtjänar de all uppmärksamhet, deras meriter talar för sig själv..
Citera
2021-03-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
1. Det heter fyrspannskusk.
2. Han är enormt känd, kanske inte som Zlatan för den breda massan, men enormt stor inom ridsporten trots att hans gren är långt ifrån så stor.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag kommer ihåg honom tydligt från ryttar-VM i Stockholm 1990. Det var ju enda medaljerna Sverige tog så han fick ju rätt mycket medial uppmärksamhet. Han har i varje fall vunnit VM, vilket långt från alla deltagare har gjort. Så tycker han är kvalificerad.

Han var rätt uppmärksammad under 90-talet, stabil uppe i toppen över en längre period i fyrspann och då följer jag inte ridsport öht, däremot såg jag alltid Sportnytt och Sportspegeln som yngre..
Citera
2021-03-24, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
endast en man känner igen?! trist

söt lesbisk tennisbrud man aldrig hört talas om

nja kommer nog inte följa denna säsong heller. känns lagom trist. Johan borde vinna.

Haha, jag känner igen allihopa..
Senast redigerad av sportnorden12345 2021-03-24 kl. 11:05.
Citera
2021-03-24, 11:05
Medlem
Citat:
Marklund spelade högerback/mittback och två spelare (Moström/Östberg) utgör inte ett helt mittfält.. Dessutom förtjänar de all uppmärksamhet, deras meriter talar för sig själv..

Inte alla som gillar damfotboll var överförtjusta i Umeå, som i mitt fall.

Är programmet verkligen intressant för alla. Jag har tröttnat på alla konstlade samtal vid matbord. Jag ser numera programmet främst för videouppspelningarna
Citera
2021-03-24, 11:11
Medlem
Citat:
Inte alla som gillar damfotboll var överförtjusta i Umeå, som i mitt fall.

Är programmet verkligen intressant för alla. Jag har tröttnat på alla konstlade samtal vid matbord. Jag ser numera programmet främst för videouppspelningarna

Det kan jag förstå, samtidigt gjorde Hanna Ljungberg mål i VM-finalen, Moström/Östberg styrde och ställde på innermittfältet (nyckelposition) vid VM-silvret och Marklund var en riktigt stabil back och härlig profil, förutom att de ledde Umeå IK till dubbla CL-titlar..

Nä, knappast för alla, men många gillar programmet, så även jag..
Citera
2021-03-25, 21:45
Medlem
Stort plus för att de hade med Boklöv. Den mannen har fått alldeles för lite beröm. Otroligt att han inte är mer omskriven, en man som totalt ändrade en sport.

"Sponsorfria" Svt gör ett stort reklamjippo runt Zetterbergs smörgåsar. Why? Kände fruktansvärt malplacerat.

Men det största skämtet av allt var allt politisk snack om "lika lön" etc. Vilket skitsnack. Herrar och damer tjänar olika för att de presterar olika, inget snack om den saken. Att belöna dåliga resultat kan bara vara logiskt i en vänstervridens hjärna. I tävlingen straffas Johan Olsson för att han är man och får ett enormt mycket tyngre klot att rulla. Så mycket för den "jämställdheten". Återigen, detta kan bara te sig logiskt för en vänsterbliven människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in