2020-09-12, 08:56
Moderator
Dr Kings avatar
Tomas verkar ha självinsikt i alla fall. Det är nog klokt att han baisar sina chanser rejält. Han borde väl i alla fall kunna slå Kenneth Hansens bottenrekord från förra året då han snittade under 1 poäng per tävling eftersom han kom sist i allt förutom det där han fegade ur och inte ens var med.
Citat:
De ringde mig i fredags. Sex dagar har jag haft på mig att träna. Jag vet inte var de har fått mitt namn ifrån egentligen, för det är ju ingen som vet vem jag är. Du visste inte vem jag var när mitt namn kom upp, eller hur?

Det känns ju inte riktigt fair play om man säger så, men jag valde taktiken att inte träna alls. För jag ville inte ha träningsvärk första dagen i alla fall, säger Tomas Eriksson.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/1Bk7WK/ersatter-i-mastarnas-mastare-kanns-inte-riktigt-fair-play
Senast redigerad av Dr King 2020-09-12 kl. 08:58.
Citera
2020-09-16, 19:19
Medlem
Känns ju inte direkt njutbart. 15 gradigt vatten och kulingvindar.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/gWPwP0/alshammar-ganska-risiga-forhallanden
Citera
2021-03-14, 16:56
Medlem
Jon.Holmss avatar
Ska bli kul med ännu en säsong av MM. Ikväll kl 20:00 smäller det!
Citera
2021-03-14, 20:05
Moderator
Dr Kings avatar
Johan Olsson känns som storfavorit att vinna den här gruppen.
Citera
2021-03-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Fast man vet ju inte vilka moment/tävlingar som gäller?
Citera
2021-03-14, 20:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Han vann inte första. Men i det låga loppet borde han ju vara överlägsen. Inte såpass lång tid efter han var aktiv.
Citera
2021-03-14, 20:34
Medlem
Scalpings avatar
endast en man känner igen?! trist

söt lesbisk tennisbrud man aldrig hört talas om

nja kommer nog inte följa denna säsong heller. känns lagom trist. Johan borde vinna.
Citera
2021-03-14, 20:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping

nja kommer nog inte följa denna säsong heller. känns lagom trist. Johan borde vinna.
Fast det säger nog mer om dig och ditt intresse (inget illa ment alltså) Tror att dom allra flesta allmänt idrottsintresserade känner till Johanna Larsson.
Citera
2021-03-14, 20:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping

Nej lite märkligt. Bara faktiskt en lite känd då. Antar att de börjar få slut på kandidater helt enkelt. Vem t.ex om man inte är ingrottad i X-games har t.ex ens hört talats om Sanna? Inget att säga om hennes prestation men någon känd för gemene svensk är hon ju inte. Sedan Volleyball-gubben, nej inte många har hört om honom heller.
Citera
2021-03-14, 20:53
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej lite märkligt. Bara faktiskt en lite känd då. Antar att de börjar få slut på kandidater helt enkelt. Vem t.ex om man inte är ingrottad i X-games har t.ex ens hört talats om Sanna? Inget att säga om hennes prestation men någon känd för gemene svensk är hon ju inte. Sedan Volleyball-gubben, nej inte många har hört om honom heller.
Det saknas ju fortfarande inte stora profiler som ännu inte varit med, men det är ju just det att det där att få dom att vilja eller kunna oftast inte verkar ändras så mycket med åren.
Citera
2021-03-14, 20:54
Medlem
Lerduveskytte.. oväntat val av SVT.
Citera
2021-03-14, 21:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det saknas ju fortfarande inte stora profiler som ännu inte varit med, men det är ju just det att det där att få dom att vilja eller kunna oftast inte verkar ändras så mycket med åren.

Kanske behövs lite mer kosing. Fyran verkar vara bättre på det. De får med stora namn men då kan de också betala för det. För SVT är det mer du ska vara tacksam att du ens får frågan att var med. Några pengar får du inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in