2010-01-12, 21:06
Medlem
Trumpeters avatar
Sjöberg och Gustavsson är mina favoritier. Hoppas Tomas Johansson åker snarast. Ska bli kul om Sjöberg kallar honom fuskare rakt i ansiktet nästa vecka.
Citera
2010-01-12, 21:08
Medlem
Spela på dessa...

Klicka på spoilern så får ni reda på hur det gick
Citera
2010-01-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Sjöberg och Gustavsson är mina favoritier. Hoppas Tomas Johansson åker snarast. Ska bli kul om Sjöberg kallar honom fuskare rakt i ansiktet nästa vecka.
Du får dras med
ända till finalen tyvärr....
Citera
2010-01-12, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Fan vad Sjöberg är härlig
sjöberg är urtypen för en mobbare....tycker han verkar dryg som fan. dessutom full med äckliga menlösa tatueringar. han har fastnat i ett fack helt klart - machofacket!

Holm är tacksam att reta eftersom han är så mesig och har sån konstigt bögig hållning
Citera
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle

Med tanke på att det inte spelas någon match om tredje pris i EM så känns det inte direkt som ett äkta brons. Men men jag håller på Brollan ändå (och Gustafson)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Det handlar om att hoppa högst vid rätt tillfälle också.

Tycker du att Mike Powell är en större längdhoppare än Carl Lewis, som tog fyra raka OS-Guld?

Håller med helt. Vet inte hur många gånger en topprankad Sjöberg skämde ut sig på mästerskap efter mästerskap med den ena bottennoteringen efter den andra. Att han hoppade 2,40 eller mer 4 gånger är ju stort men att inte göra det en enda gång på mästerskap eller vara inärheten säger en hel del. Som sagt, Sjöberg hade en tidig peak men blev sen bara sämre. Holms OS guld, 4 VM guld Inne, och 2 em guld inne slår med råge Sjöbergs meriter.
Citera
Medlem
sebbex2xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan

Källa?
Citera
2010-01-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Håller med helt. Vet inte hur många gånger en topprankad Sjöberg skämde ut sig på mästerskap efter mästerskap med den ena bottennoteringen efter den andra. Att han hoppade 2,40 eller mer 4 gånger är ju stort men att inte göra det en enda gång på mästerskap eller vara inärheten säger en hel del. Som sagt, Sjöberg hade en tidig peak men blev sen bara sämre. Holms OS guld, 4 VM guld Inne, och 2 em guld inne slår med råge Sjöbergs meriter.

Men har som sagt hoppat högre än Holm vilket det går ut på
Citera
2010-01-12, 21:14
Medlem
Hej

Citat:
Ursprungligen postat av sebbex2x
Källa?
Helt säker. 100% källa
Kom ihåg vem som var först....
Citera
2010-01-12, 21:14
Bannlyst
Citat:

mm..tjenare...finns inte en chans att Tomas Johansson kommer på andra plats. den tjocka gubben kommer att komma bland de sista tillsammans med brolin.
Citera
2010-01-12, 21:16
Medlem
Hmm??

Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
mm..tjenare...finns inte en chans att Tomas Johansson kommer på andra plats. den tjocka gubben kommer att komma bland de sista tillsammans med brolin.
Tro mig...
Som sagt, kom ihåg mig efter sista avsnittet
Citera
2010-01-12, 21:16
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Holm och Sjöberg lär ju inte bli bästa vänner efter denna tv-serie

Råkade se dem båda på SVT's morgonprogram i morse och Sjöberg och Holm ska tydligen jobba tillsammans genom att hålla föredrag. Så som jag förstod det så ska det handla om hur dessa två helt olika personer lyckades inom samma sport. Tror att de har respekt för varandra samtidigt som de nog aldrig kommer bli bästa vänner, men ovänner är de inte.

Här finns inslaget: http://svtplay.se/t/102830/gomorron_sverige (ca 10 min)

Citat:
Som sagt, kom ihåg mig efter sista avsnittet

Don't get your hopes up...
Senast redigerad av neguin 2010-01-12 kl. 21:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in