2011-03-28, 17:39
Medlem
TilleyHats avatar
Varför avslöja den eventuellt potentiella vinnaren? Även om det sker med spoilers så förstör det för andra. Klart att de flesta här kommer att klicka på spoilern.
Citera
2011-03-28, 17:54
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Varför avslöja den eventuellt potentiella vinnaren? Även om det sker med spoilers så förstör det för andra. Klart att de flesta här kommer att klicka på spoilern.

Därför att många vill veta. Hur svårt är det att undvika att trycka på knappen om man inte vill veta? Knappast mitt fel...
Citera
2011-03-28, 17:56
Medlem
Ballooos avatar
Ingemar Stenmark är så jäkla bra han kommer ta hem hela skiten
Citera
2011-03-28, 17:58
Medlem
SureBets avatar
limpar är lika smart som fotbollspelare brukar vara..
tar ut sig genom att vinna hela tiden på den tävligen där de sprang upp för backen, till skillnad från stenmark som bara ser till att inte komma sist, och i 90° blir han inte imponerad av stenmark, som slutade för 22 år sen, "jag är inte imponerad av stenmark för han ska i toppen"(?), men jätteimponerad av ljungberg, som slutade för 2 år sen?

tycker stenmark är mycket mer imponerande
Citera
2011-03-28, 18:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är väl inte att "köra bil" i sig som kräver så mycket, utan livet runt, och pressen att orka hålla på och alla resor..osv. Då underlättar det att vara vältränad såklart. Även för riskerna det innebär i form av olyckor.

Jag tror dock inte att det jämförbart med dom som håller med mer direkt fysiska idrotter.

Det är väldigt stora påfrestningar på kroppen att köra racing. Du måste vara mycket uthållig för att orka med. Kenny Bräck var absolut vältränad när han höll på. Däremot såg han inte särskilt vältränad ut idag.
Citera
2011-03-28, 18:09
Medlem
DollarMakers avatar
är helt imponerad av gamle Stenmark,vilken atlet ,han är bara bäst...är bara så..
Citera
2011-03-28, 18:58
Medlem
hejabjorns avatar
Prytz åker i nästa program.

Det finns ett rätt tydligt mönster med de som åker ut. Den som porträtteras i "filmen" brukar alltid åka ut i samma program. Nu var det ingen eliminering i det här programmet dock.
Citera
2011-03-28, 19:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejabjorn
Prytz åker i nästa program.

Det finns ett rätt tydligt mönster med de som åker ut. Den som porträtteras i "filmen" brukar alltid åka ut i samma program. Nu var det ingen eliminering i det här programmet dock.

Jo, det är ett bra tips. Kenny Bräck kan också ligga risigt till. Han bröt ju backtävlingen för att han fick ont i låret. Kanske kommer det att bli värre.
Citera
2011-03-28, 19:10
Medlem
nero1s avatar
Är det någon mer än jag som tycker att Anders Limpar är sjukt lik Jan "Lasermannen" Ausounius?? (stavning?)
Citera
2011-03-28, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Är det någon mer än jag som tycker att Anders Limpar är sjukt lik Jan "Lasermannen" Ausounius?? (stavning?)
Du menar John Ausonius.
Citera
2011-03-28, 19:23
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winning
Du menar John Ausonius.
Citera
2011-03-28, 20:08
Medlem
Ingemar stenmark, fyfan vilken man, vinner han inte allting så blir jag brydd