Kollade på programmet och tycker det är bra. Lite tveksam dock att kolla vad ni skriver här...vill verklligen inte läsa vem som vinner eller vilka som är i slutstriden...då faller ju hela grejen. Respektera detta och göm sådan info är ni snälla
Hoppas galafilifjonkan är en mytoman, annars har puckot pajat allting
Om han inte är en mytoman röstar jag på att vi doppar denne person i ett stort bad med tjära och sedan rullar han i fjädrar! Vad är poängen med att avslöja något sådant?
det spelade ingen roll eftersom du ändå snackar skit.
kommer fettot tomas johansson på andra plats ska jag äta upp mitt duntäcke.
Fettot Johansson
hamnar på nattduellen inatt, men tyvärr för din del så klarar han sig, det är ju en del man måste "tänka" på ikväll och vad jag hört så är det väl ej hans starka sida
klicka inte på denna spoiler om ni vill veta hur kvällen slutar
hamnar på nattduellen inatt, men tyvärr för din del så klarar han sig, det är ju en del man måste "tänka" på ikväll och vad jag hört så är det väl ej hans starka sida
Får du ribba av att skriva dessa meningslösa inlägg..?
Hoppas iaf vi får tuffa och fysiska utmaningar ikväll!
Jag måste säga att Brolin imponerade i minnesfrågessporten. Man har alltid haft känslan av att han inte är den skarpaste kniven i lådan men här visade han i alla fall en viss kapacitet när det gällde att komma ihåg svaren på de 20 frågorna.
Thomas Johansson verkade ju däremot ha ett uruselt närminne precis som han sa. Han sa väl t.o.m. att han hann glömma de 3 talen han hade räknat ut i väntan på att den som var precis före honom skulle viska svaret till Micke Leijnegard när de skulle räkna trappor, balkonger o.s.v.
Hm... man kanske måste ta dina tips om slutsegraren på allvar nu..?
Tror nog Armand kan vinna detta, han verkar inte allra smartast men helt klart en av de mest vältränade och bäst vinnarskalle. Tror han kommer ligga högt upp i alla fysiska tävlingar.