2010-02-03, 01:37
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Håller med där, Brolin ger ett sympatiskt och seriöst intryck. Jag har alltid trott att han är lite kaxig och divig men den bilden ger han absolut inte.

Fetman!
Det ligger i fetman.
Citera
2010-02-03, 01:38
Bannlyst
Som jag gillar Louise Karlsson och hennes skona kropp, fan vad jag vill ha sex med henne.
Citera
2010-02-03, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Har aldrig haft något emot Holm, men han framställer sig mer och mer som en riktig jävla pajas.
Springer jag 100 m på 9,50 en gång i livet och ligger på 9,80 normalt i snitt.
Ja då är jag likt förbannat bättre än killen som sprang på 9,55 och sprang på 9,78 i snitt.

Jag håller med dig här. Holm var favoriten till en början, men nu var till och med "vem är bäst"-gnabbet lite väl jobbigt.
Citera
2010-02-03, 06:52
Medlem
ghostrider...........s avatar
Det tråkigaste är att Åsa Sandell åkte ut så snabbt, jag tycker hon är grymt het.
Angående Sjöberg vs Holm förklarade min minste grabb igår.
-"Jag gillar inte honom (Holm) för han ser så dum ut med sitt jättestora huvud"..

Holm är ju bara en stor fjant med ett enormt Sjöberg-komplex, som ett lillvuxet barn.
Citera
2010-02-03, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Som nån sa redan innan så går det inte att jämföra med kort-bane-simmning. Inne-em och inne-vm är höjdhopp, fast inomhus. Och att Sjöberg inte skulle bry sig om dessa är ju skrattretande. 5 av hans sex mästerakaps-titlar var just imomhus varav 4 var inomhus-em. De klart lägst rankade du kan vinna i en i övrigt ganska dålig inomhus-karriär. Och snacket om ett Sjöberg skulle haft OS guld med Holms konkurens är bara skrattretande. Sjöberg hoppade 2,33 i bojkott-OS 84. 2,36 i Soul, (lika mycket som när Holm tog guld) Men holm tog 2,36 i sitt första. Om vi leker med tanken att de skulle tävlat båda två i OS när det var som bäst så hade alltså Sjöberg varit tvungen att hoppa 2,38 för att ta guld. En höjd han aldrig klarat i OS.

OS 1992 så vart han tvåa igen på 2,34, en höjd som Sotomajor också vann guldet på med färre rivningar i en av de klenaste OS-tävlingar som gjorts. Så kom inte och skyll på nått annat. Holm hoppade tagnerat personbästa när han tog sitt guld. 2,34 är 8 cm under hans persbästa.,

Sen så har ju Holm också ett VM-silver men också, vad många tycks glömma, ett EM-silver och EM-brons ute också, där har Sjöberg ingen medalj alls.

Som i alla mätbara sporter så är det toppresultatet som räknas! Inte antal mästerskap som man inte kan jämföra på ett mätbart sätt.

9 sekunder på 100 meter är snabbare än 10 sekunder.
6 meter i stavhopp är högre än 5 meter osv.

.
Citera
2010-02-03, 08:18
Medlem
HAhaas avatar
Holms komplex erkände ju nästan. Han är irriterad på Sjöberg fortfarande för han inte dök upp på SM så han kunde få en autograf
Citera
2010-02-03, 09:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Fetman!
Det ligger i fetman.

Trots att han är rätt plufsig gör han det rätt bra i tävlingarna. När han skulle snacka taktik med Thomas Johansson såg man lite av den gamle sluge och smarta fotbollsspelaren Brolin ungefär som när han funderade ut frisparksvarianter.
Citera
2010-02-03, 09:27
Medlem
erikbes avatar
Brolin är livsfarlig. Kan mycket väl kamma hem det. Stackars Tomas Johansson, han är som en enorm klumpeduns. Får hoppas på lite fler rena styrkemoment framöver.

Sjöberg pissar ju på Holm. Tror att de flesta väljer Sjöbergs sida om man tvingas välja
Citera
2010-02-03, 09:41
Bannlyst
Citat:
Fetman!
Det ligger i fetman.
ja faktiskt, man kan inte vara överfet och osympatisk samtidigt - då får man det tufft i samhället. är man för fet måste man ändra inställning och bli "varm och go" för att bli accepterad.
Citera
2010-02-03, 09:42
Medlem
Chandler Bings avatar
Vad hade Sjöberg på huvudet i slutet av programmet? En mössa, strumpa, dåligt lindad gasbinda? han såg både rolig ut och verkade lite dragen. Ser fram emot nästa program
Citera
2010-02-03, 09:50
Medlem
Förra säsongen gick Ara i bräschen och sa att man kunde inte vara så feg att man valde en tjej till duellen.

Iår är det hittils bara fega krakar som gjort sitt val. Åsa Sandell, med en fotskada, blev först utvald. Tänk så länge Susanne Gunnarsson fick vara kvar förra året, då ingen valde henne pga sin skada.

Upplever förra årets deltagare som mer rakryggade.
Citera
2010-02-03, 10:32
Medlem
Armand är inte feg, han är smart, de två förra var däremot fega som valde att "lotta".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in