Dito! Är det bara jag som misstänker att herr Holm hade förberett sig i det närmaste minutiöst för denna tävlingslek? Karln verkar ju inte kunna slappna av! Jag tror på fullt allvar att han hade övat på jägarvila och liknande moment innan han åkte ner
Då kan jag förnöja dig med att han inte hade med slutstriden att göra
Om det är någon som vet vem som vinner så säg helst ingenting, gillar programmet. Tycker dock att förra årets deltagare var betydligt roligare och mer färgstarka, ingen som man tycker är jättespännande i år tycker jag..
[quote=Robbban87]Om det är någon som vet vem som vinner så säg helst ingenting, gillar programmet. Tycker dock att förra årets deltagare var betydligt roligare och mer färgstarka, ingen som man tycker är jättespännande i år tycker jag..
Slutresultatet är ju redan postat av:
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Armand vann finalen mot Thomas och Louise på tredje plats
Ahha! Jag visste att du inte kunde hålla dig från att kolla hur det gick...
Sluta att lipa över att jag tryckte fel...och vad spelar det för roll om jag säger vem som vann i detta fjantprogram...
Citat:
Då kan jag förnöja dig med att han inte hade med slutstriden att göra
Citat:
Jag VET att Holm inte vinner
Nu har jag anmält dina inlägg, du kan ju förfan inte hålla på att först klanta dig och skriva utan spoilers och sedan rätta till och fortsätta att UTAN spoilers tala om vem som INTE vinner. Är du dum i huvudet?
Sluta att lipa över att jag tryckte fel...och vad spelar det för roll om jag säger vem som vann i detta fjantprogram...
Ja, tack för avslöjandet så behöver jag inte titta mer på skiten av nyfikenhet. Det skulle väl vara om det blir några storbråk i så fall framför kameran. Kommer det ske?
det spelade ingen roll eftersom du ändå snackar skit.
kommer fettot tomas johansson på andra plats ska jag äta upp mitt duntäcke.
Då kan du börja tugga i dig täcket..
Trodde inte själv på honom heller, men alla deltagarna tar ju inte detta på så stort allvar... i annat fall vore det fler skador..
Då kan du börja tugga i dig täcket..
Trodde inte själv på honom heller, men alla deltagarna tar ju inte detta på så stort allvar... i annat fall vore det fler skador..
Du är så häftig som har insiderinformation. Gå och släng dig i en brunn vet jag, ditt jävla särbarn.
Ja, jag syftar givetvis på din okunnighet när det gäller spoiler.
Nu är jag lite efter som vanligt här men såg programmet igår först.
Måste säga att Brolin imponerade. Trodde han skulle fått hjärtsvikt under tävlingarna men det är lite krut kvar i gubbfan.
Holm verkar ju vara ungefär lika rolig privat som en kotte.
Ska bli intressant att följa fortsättningen.
Väntar ett el två program till innan jag gissar vinnaren.