2016-04-11, 17:49
Medlem
skuggplutonens avatar
Stämningen mellan Ferry/Heidi och Inez verkar inte vara på topp.
Tycker Inez verkar vara en riktig fitta.
Jockey i USA vad fan är det! Just ja mästare USA då är hon ju världsmästare.
Citera
2016-04-11, 18:40
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Kicki Johansson är 54 år gammal och har dessutom hållit på med en sport som inte direkt bygger fysik och kondition.
Kan det bli en ny Annette Norberg? Hon var 5 år yngre i fjol.
Nej, för hon presterade mycket bättre. Plus att hon inte nyss genomgått en svår cancerbehandling som Anette Norberg hade gjort (det visste du förhoppningsvis).
Ska väl inte säga "Vad var det jag sa?", men nog gav Kicki redan från början intryck av att vara en vanlig gammal tant, som inte förmår så mycket fysiskt (längre).
Men jag hann tänka om, och tyckte att hon var en skön typ och en varm människa som bidrog till stämningen. Hennes lakoniska kommentar om Foppas "stora hockeyröv" blir en av årets höjdpunkter.
Citera
2016-04-11, 22:24
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPacific
Helt makalöst ointressant avsnitt. Först 2 filmer vi inte alls brydde oss om, och sen ett jävla liv om att falla i flaggtävlingen ... ett klart bottennapp. Håller med vissa om att Anders verkar rätt duktig, men är ju ett b gäng från första början, så vad vänta ...

Anders Eriksson imponerar. Förvånansvärt fysiskt vältränad, dessutom verkar han balanserad och inte lika nojig och ADHD-aktig som Ferry. Trots allt gillar jag Ferry och hans lite oplanerade utfall men jag tror nog att han kan bli rätt påfrestande i längden.

Inez är en kvinna som inte automatiskt sjunker in i den förväntade rollen som söt idrottstjej. Hon bär dessutom på en medicinsk diagnos som nog inneburit problem för henne. Hon är självständig vilket många män har svårt för.
Citera
2016-04-11, 22:32
Medlem
Såg programmet igår. En sak jag tänkte på, hon bruden som är armbryterska, såg ni hennes käkar? På riktigt så var dom bredare en hennes huvud, bara jag som tänkte doping direkt? Av den förmanligande sorten? De eller en missbildning?
Citera
2016-04-11, 22:43
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazedNBaked
Såg programmet igår. En sak jag tänkte på, hon bruden som är armbryterska, såg ni hennes käkar? På riktigt så var dom bredare en hennes huvud, bara jag som tänkte doping direkt? Av den förmanligande sorten? De eller en missbildning?

Det skall bli intressant att se vad Heidi kan prestera när det handlar om egen armstyrka. Trots allt så blir inte varken Anders eller Kennet lätta att slå, jag undrar om inte Björn riskerar att få stryk av Heidi...
Citera
2016-04-11, 22:48
Medlem
[quote=Moltas666|56936161]Det skall bli intressant att se vad Heidi kan prestera när det handlar om egen armstyrka. Trots allt så blir inte varken Anders eller Kennet lätta att slå, jag undrar om inte Björn riskerar att få stryk av Heidi...[/QUOTE]https://www.google.se/search?q=heidi+armbrytning&client=ms-android-motorola&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0a hUKEwiM2KeFuofMAhXRKiwKHZg4CV4Q_AUIBygB#tbm=isch&q =heidi+andersson&imgrc=CC7qH21238RRgM%3A

Alltså komigen, hon måste ha tagit någon form av hög androgynt doping preparat
Citera
2016-04-11, 22:54
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:

Nä hon har bara extremt grova käkben. Tycker ändå hon är rätt söt, hon har iaf en fin profil

Här har du käkben.
https://www.google.se/search?q=Robert+Z%27Dar&source=lnms&tbm=isch&sa=X& ved=0ahUKEwjf1ZPUu4fMAhXMkywKHQZUCxIQ_AUIBygB&biw= 1366&bih=604
Citera
2016-04-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Nä hon har bara extremt grova käkben. Tycker ändå hon är rätt söt, hon har iaf en fin profil

Här har du käkben.
https://www.google.se/search?q=Robert+Z%27Dar&source=lnms&tbm=isch&sa=X& ved=0ahUKEwjf1ZPUu4fMAhXMkywKHQZUCxIQ_AUIBygB&biw= 1366&bih=604
Mjaa, hennes är inte naturliga, kan va en missbildning men tror inte det är en slump då hon sysslar med just armbrytning också
Senast redigerad av BlazedNBaked 2016-04-11 kl. 22:59.
Citera
2016-04-11, 23:20
Medlem
Citat:
Mjaa, hennes är inte naturliga, kan va en missbildning men tror inte det är en slump då hon sysslar med just armbrytning också

Är du inte lite okunnig nu? För såvitt jag förstår handlar armbrytning framför allt om teknik snarare än styrka?
Hur som helst, du har skrivit tre inlägg nu ikväll om ditt tänkta samband mellan hennes (enligt dig) grova käkparti och doping. Själv tycker jag hennes käkar är normala, och jag tvivlar starkt på att hon är dopad. Vad skulle vinsten vara? Att håva in en massa prispengar?
Citera
2016-04-11, 23:21
Medlem
Tror Kneten och Ferry går vidare från denna grupp. Åtminstone Kneten är jag helt hundra på.
Citera
2016-04-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Tror Kneten och Ferry går vidare från denna grupp. Åtminstone Kneten är jag helt hundra på.

Kneten är jag också rätt säker på att han går vidare. Tycker Ferry känns svag.

Tror det blir Kneten, Anders och tyvärr surfittan Inez som går vidare.
Citera
2016-04-12, 02:53
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Är du inte lite okunnig nu? För såvitt jag förstår handlar armbrytning framför allt om teknik snarare än styrka?
Hur som helst, du har skrivit tre inlägg nu ikväll om ditt tänkta samband mellan hennes (enligt dig) grova käkparti och doping. Själv tycker jag hennes käkar är normala, och jag tvivlar starkt på att hon är dopad. Vad skulle vinsten vara? Att håva in en massa prispengar?

Varifrån kommer detta påståendet hela tiden? Den store och starke vinner alltid över en liten och klen. Sedan så säger hon ju själv att det handlar om nästan uteslutande om styrka.

Att säga att armbrytning är mestadels en tekniksport är som att säga att bänkskytte är mestadels en styrkesport.

Folk ibland allstå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in