2010-01-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Råkade se dem båda på SVT's morgonprogram i morse och Sjöberg och Holm ska tydligen jobba tillsammans genom att hålla föredrag. Så som jag förstod det så ska det handla om hur dessa två helt olika personer lyckades inom samma sport. Tror att de har respekt för varandra samtidigt som de nog aldrig kommer bli bästa vänner, men ovänner är de inte.

Det missade jag. Kan bli roliga föredrag
Citera
2010-01-12, 21:26
Medlem
kompjuters avatar
Klarar inte av inte fotbollsfettot, har han inte ens efter 15 år lärt sig att vara lite ödmjuk????
Han var inte ens bra.......det visade han inte minst i Leeds och Crystal palace.
Mr Inga Gill var inte bra, han hade hyfsad omgivning, därför klarada ha sig!
Den här feta baconbollen gillar bara en sak, sig själv!
Citera
2010-01-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Klarar inte av inte fotbollsfettot, har han inte ens efter 15 år lärt sig att vara lite ödmjuk????
Han var inte ens bra.......det visade han inte minst i Leeds och Crystal palace.
Konstigt att han var grym i Parma då, och i landslaget.

Idiot.
Citera
2010-01-12, 21:35
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Så lätt att jag ska heja på Ara, vilken kille! Tror han har bäst fysik av alla faktiskt, beror visserligen lite på vad för grenar som gäller. Har dålig koll på Per Elofsson, har han konditionen kvar?

Det tror jag. Han tränar nog regelbundet, och det är ju allmänt känt att en skidåkare har den bästa konditionen av de flesta atleter. Eller åtminstone har de den högsta syreupptagningsförmågan, men det kanske en definition av kondition?

Hur som helst så är jag inte särskilt intresserad av programmet.
Citera
2010-01-12, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Det tror jag. Han tränar nog regelbundet, och det är ju allmänt känt att en skidåkare har den bästa konditionen av de flesta atleter. Eller åtminstone har de den högsta syreupptagningsförmågan, men det kanske en definition av kondition?

Hur som helst så är jag inte särskilt intresserad av programmet.

Gammal säsong?
Citera
2010-01-12, 21:37
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollon89
Gammal säsong?

Oj, förlåt. Jag hade ett svagt minne av att jag såg honom i en av förhandsvisningarna. Men du har rätt!
Citera
2010-01-12, 21:56
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Konstigt att han var grym i Parma då, och i landslaget.

Idiot.

Motivera gärna "grym i Parma".....lagom bra på sin höjd (men ändå tveksamt) skulle jag säga kanske.
När fettot kom till England så kunde tack och lov alla se sanningen
Han gjorde några bra pass i VM´94 men mest kastade han sig runt i gräset, märkligt att ingen annan genomskådat den mest överskattade spelaren i svensk fotbolls historia?

Jag kan väl knappast vara ensam om dra lite på smilbanden när den gamla fjortisknullaren bröt fotleden mot Ungern?!?!
Senast redigerad av kompjuter 2010-01-12 kl. 21:59.
Citera
2010-01-12, 22:12
Medlem
dajvans avatar
Citat:

Uttagen i världslaget i ett VM finns det bara en svensk som någonsin har blivit. Brolin var världsklass om än bara under en kort tid (tyvärr).
Citera
2010-01-12, 22:35
Medlem
Basil Fawltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajvan
Uttagen i världslaget i ett VM finns det bara en svensk som någonsin har blivit. Brolin var världsklass om än bara under en kort tid (tyvärr).

Njae, Orvar Bergmark o Nacka Skoglund blev också uttagna - 58
Citera
2010-01-12, 22:45
Medlem
Basil Fawltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Holms OS guld, 4 VM guld Inne, och 2 em guld inne slår med råge Sjöbergs meriter.

Njae, tre medaljer på tre OS i följd (två silver o ett brons), VM-guld utomhus och en handfull EM- och VM-medaljer inomhus är i nivå med Holm tycker jag.
Hans 2,42 gör Sjöberg till den störste av dem.
Citera
2010-01-12, 22:47
Medlem
Har alltid trott att Brolin skulle vara sjukt dryg, men fick en annan bild efter idag. Visserligen så var han ju inte med så mycket, men jag ser fram emot fortsättningen.
Citera
2010-01-12, 22:54
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Motivera gärna "grym i Parma".....lagom bra på sin höjd (men ändå tveksamt) skulle jag säga kanske.
När fettot kom till England så kunde tack och lov alla se sanningen
Han gjorde några bra pass i VM´94 men mest kastade han sig runt i gräset, märkligt att ingen annan genomskådat den mest överskattade spelaren i svensk fotbolls historia?

Jag kan väl knappast vara ensam om dra lite på smilbanden när den gamla fjortisknullaren bröt fotleden mot Ungern?!?!

Patetiskt försök. Du saknar stil, elegans och finess. Gör om, gör rätt om du ska försöka provocera någon här på FB. Din lort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in