2009-02-01, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
hehe vad har det med saken att du bor där?
Och för det andra, folk som går på gymnasiet ska inte röka hach. rätt åt dom.

ja herre gud sätt alla som röker i fängelse

fast då får vi nog bygga ut dom först
Citera
2009-02-01, 13:37
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Eftersom jag bor i närheten så påverkar detta mig också?
Kanske kran har försvunnit och kanske ska tagga ner lite, de har ju kommit in i våra datorer och mobiler. Jävla grisar.

Slutar nån sälja kommer det alltid nån ny, jag har bott i västerås hela mitt liv och har dock inte märkt av att det inte finns nå röka längre... Jag lovar det finns fler som säljer..

Sen att dom kommit åt era mobiler är ju bara deras eget fel, ska man hålla på med såna där affärer ska man använda kontantkort, och byta nr ganska ofta och hålla en låg profil.. Inte så svårt...
Citera
2009-02-01, 13:38
Medlem
fnuskes avatar
Dumfan som har hasch i sitt skåp på skolan. Man tigger ju fan om att åka fast.
Citera
2009-02-01, 13:38
Medlem
Citat:
Haha ja vad tror du händer? ger man sig in i leken...
en kran ja vad gör det för nått?
skaffa en ny fan finns ju folk som becknar hach överallt det kan vell inte vara nått störe problem..
Vadå kommit in i våra datorer?. ja för dom som torskat. men dom tar inte bara vems dator hur som hellst och kollar igenom den.. det måste väll du fatta.. och gör dom det så får den människan stå sitt kast. ger man sig in i leken får man fan leken tåla., sitt fan inte o tyck synd om dig, så det funkar i knark värden., men vist kan kännas tungt 1a gången det går åt helvete. men det är ju bara en tidsfråga innan det gördet för folk, och det går alltid åt helvete till slut om man skall var på fel sida-...

tja du verkar inte vara en brukare

fel sida vad menar du med det ?????

för 50 årsen var det olaglit att vara bög men det är det inte nu så tiderna förendras gubbe lilla
Citera
2009-02-01, 13:39
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Dumfan som har hasch i sitt skåp på skolan. Man tigger ju fan om att åka fast.

Menar det, att den här gruppen har åkt fast är nog tack vare deras osmidighet, men man lär sig av sina misstag.
Citera
2009-02-01, 13:45
Medlem
Softers avatar
Att sälja hasch på en högstadieskola är ju som att tigga om att åka fast, klart ingen där kan hålla käften, förmodligen visste hela skolan om vad som pågick innan lärare, föräldrar och polis fick reda på det.
Citera
2009-02-01, 13:50
Medlem
Utopia.s avatar
Blir nästan lite sne. Dom har ju gjort ett skickligt arbete och massa grejer, men för vaddå? Bura in nån 17-åring med flera som säljer nåt som ändå är så jävla lättillgängligt. Det är bara så jävla onödigt.
Citera
2009-02-01, 13:52
Medlem
Peace-Bomb1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Blir nästan lite sne. Dom har ju gjort ett skickligt arbete och massa grejer, men för vaddå? Bura in nån 17-åring med flera som säljer nåt som ändå är så jävla lättillgängligt. Det är bara så jävla onödigt.

Flummare lär dig läsa, det var 40 st som är åtalade!
Citera
2009-02-01, 13:53
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp barn
tja du verkar inte vara en brukare

fel sida vad menar du med det ?????

för 50 årsen var det olaglit att vara bög men det är det inte nu så tiderna förendras gubbe lilla

Fel sida av vad lagen säger om du inte förstod vad jag menade,
Brukar jo vist men välldigt sällan för jag har bengat bort så inåhelvete mycket och har trötnat på skiten. inget missbruk nuförtiden, och vadfan har det med nått att göra om jag brukar eller inte?

och ditt bög exempel vad det sämsta jag har hört.... lite skillnad.
det jag vill få fram är . så länge det är olagligt så tycker ja fan inte folk ska sitta o vara upprörda för dom torskar/andra . Det är ju så det funkar, o den risken får fan folk ta.
jag har torskat ditt med o ja gillar inte hur allt går till heller för 5 öre, men inte fan sitter ja o gåter över det, man har bara sig själv att skylla. man kan välja att skita i att göra sånt som är förbjudet.
Citera
2009-02-01, 13:56
Medlem
ekwohos avatar
Citat:

Ja för det första så är det ju skitbra, är man 17 ska man inte springa runt och sälja, förhoppnings vis kanske killen mognar och kan styra upp sig, sånt kostar samhället mycket pengar....
och ja hach är inte det farligaste i värden det vet ju vem som helst.
Men i den åldern ska inte folk röka, går jälligt lätt åt helvete med allt,
Citera
2009-02-01, 14:07
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace-Bomb1

Flummare lär dig läsa, det var 40 st som är åtalade!

Vart skrev jag att det var flera?

Citat:
Ja för det första så är det ju skitbra, är man 17 ska man inte springa runt och sälja, förhoppnings vis kanske killen mognar och kan styra upp sig, sånt kostar samhället mycket pengar....
och ja hach är inte det farligaste i värden det vet ju vem som helst.
Men i den åldern ska inte folk röka, går jälligt lätt åt helvete med allt,

Det jag snear på är att de har bedrivit en omfattande utredning på flera hundra sidor under en längre period, och för vad? Vad kommer att ändras? Det här kommer inte få några konsekvenser alls. För samhället dvs.

Och visst är det lite bad att sälja i skolan och shit, men var och varannan 17-åring röker då och då. Jag rökte första gången när jag var 17, och mitt liv har inte totalpajjat iaf.
Citera
2009-02-01, 14:27
Bannlyst
Citat:
Vart skrev jag att det var flera?

Det jag snear på är att de har bedrivit en omfattande utredning på flera hundra sidor under en längre period, och för vad? Vad kommer att ändras? Det här kommer inte få några konsekvenser alls. För samhället dvs.

Och visst är det lite bad att sälja i skolan och shit, men var och varannan 17-åring röker då och då. Jag rökte första gången när jag var 17, och mitt liv har inte totalpajjat iaf.
Självklart ska polisen inte beivra brott som begås om det inte ger klara förändringar för samhället! Du har helt rätt ljushuvud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in