Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Grejen är ju att kranERNA som har åkt in, har ju blivigt pwnade av grisen med tele och dator avlyssning. Och att man har haft ganska mycket kontakt med dessa känns ju inte så bra. Klart det påverkar mig? Du säger nu emot dig själv att det faktiskt påverkade mig, vilket det (enligt dig) inte gjorde i början. Anyway, det här är dåligt för alla cannabis brukare i hela Sverige. Eftersom att detta som började i just här i Västerås pga den snabbt utökade försäljningen och ett stort nätvärk med försäljning av cannabis. Detta effektiva system att ta fast "oss" kommer att sprida sig utan tvekan, så det kommer bli farligare för alla.
haha men sluta vadå farligare för alla, haha ni är ett gäng ungdommar det har skitit sig för sluta så är det, tagga ned istället. Sluta rök om du tycker det är jobbigt att polisen nu kollar upp och att det känns jobbigt so what?
du får fan skylla dig själv.
herregud så det funkar lixom, det jag blir så jävla upprörd på är folk som torskar ditt som sitter och klagar på att dom /snuten/ gör si och så.
Så är det snuten beter sig som svin, folk kommr få problmem med körkort, menmen det är pga av en sak, och då får man fan skylla sig själv, den vetskapen har folk redan innnan,
sen säger jag inte att det är rätt metot. men sluta sitta o gråt oå nätet o ta det som det är. herregud.
ont: ja du har suttit i snackat på msn mobil osv, ja vad har du lärt dig av det, sluta med det förfan , dummaste man kan göra, kontantkort är det enda som gäller, och aldrig sms,.!