2009-02-01, 14:45
Medlem
Många som känner sig förtryckta i det här fascistsamhället:flummarna för att inte alla förstår sig på brassets förträfflighet,pedofilerna för att de är "missförstådda"och att "barn faktiskt har rätt till sin sexualitet",bråkmakarna för att någon alltid muckar med dem och "muckar man med mig får man räkna med grovt övervåld mot huvud och ryggrad",de stackars fifflarna som hindras bli multimiljonärer pga det höga skattetrycket,fartdåren som anser att just han kan hantera de höga hastigheterna.
Ja,listan går att göra hur lång som helst med folk som anser att just de lagbrott som de själva har begått inte är så farliga men frågan är om inte flummarna är gnälligast av dem alla.
Citera
2009-02-01, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Många som känner sig förtryckta i det här fascistsamhället:flummarna för att inte alla förstår sig på brassets förträfflighet,pedofilerna för att de är "missförstådda"och att "barn faktiskt har rätt till sin sexualitet",bråkmakarna för att någon alltid muckar med dem och "muckar man med mig får man räkna med grovt övervåld mot huvud och ryggrad",de stackars fifflarna som hindras bli multimiljonärer pga det höga skattetrycket,fartdåren som anser att just han kan hantera de höga hastigheterna.
Ja,listan går att göra hur lång som helst med folk som anser att just de lagbrott som de själva har begått inte är så farliga men frågan är om inte flummarna är gnälligast av dem alla.
Glöm inte graffitimålarna också eftersom färg inte skadar någon!
Gemensam åsikt för alla är att "polisen borde ägna sig åt RIKTIGA brott istället..."

Man tager sig för pannan.
Citera
2009-02-01, 14:57
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Ni måste väl ändå kunna se skillnad på offerlösa brott; typ folk som röker cannabis, med brott som har offer. När polisen ska åtala gymnasieungdomar som köpt en femma hasch, då känns det som om spaningen kunde gått någon annan stans. Det gör absolut ingen skillnad - är bara en dum utgift.
Citera
2009-02-01, 15:20
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Haha ja vad tror du händer? ger man sig in i leken...
en kran ja vad gör det för nått?
skaffa en ny fan finns ju folk som becknar hach överallt det kan vell inte vara nått störe problem..
Vadå kommit in i våra datorer?. ja för dom som torskat. men dom tar inte bara vems dator hur som hellst och kollar igenom den.. det måste väll du fatta.. och gör dom det så får den människan stå sitt kast. ger man sig in i leken får man fan leken tåla., sitt fan inte o tyck synd om dig, så det funkar i knark värden., men vist kan kännas tungt 1a gången det går åt helvete. men det är ju bara en tidsfråga innan det gördet för folk, och det går alltid åt helvete till slut om man skall var på fel sida-...

Grejen är ju att kranERNA som har åkt in, har ju blivigt pwnade av grisen med tele och dator avlyssning. Och att man har haft ganska mycket kontakt med dessa känns ju inte så bra. Klart det påverkar mig? Du säger nu emot dig själv att det faktiskt påverkade mig, vilket det (enligt dig) inte gjorde i början. Anyway, det här är dåligt för alla cannabis brukare i hela Sverige. Eftersom att detta som började i just här i Västerås pga den snabbt utökade försäljningen och ett stort nätvärk med försäljning av cannabis. Detta effektiva system att ta fast "oss" kommer att sprida sig utan tvekan, så det kommer bli farligare för alla.
Citera
2009-02-01, 15:25
Medlem
Citat:
- De har inte förstått att det de gjort har varit brottsligt, och lämnat förklaringar som "alla andra röker ju". Ungdomarna har heller inte förstått vilka skador det här kan ge, säger Norström.

Fan sånt här gör mig riktigt sur.
Citera
2009-02-01, 15:28
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Grejen är ju att kranERNA som har åkt in, har ju blivigt pwnade av grisen med tele och dator avlyssning. Och att man har haft ganska mycket kontakt med dessa känns ju inte så bra. Klart det påverkar mig? Du säger nu emot dig själv att det faktiskt påverkade mig, vilket det (enligt dig) inte gjorde i början. Anyway, det här är dåligt för alla cannabis brukare i hela Sverige. Eftersom att detta som började i just här i Västerås pga den snabbt utökade försäljningen och ett stort nätvärk med försäljning av cannabis. Detta effektiva system att ta fast "oss" kommer att sprida sig utan tvekan, så det kommer bli farligare för alla.

haha men sluta vadå farligare för alla, haha ni är ett gäng ungdommar det har skitit sig för sluta så är det, tagga ned istället. Sluta rök om du tycker det är jobbigt att polisen nu kollar upp och att det känns jobbigt so what?
du får fan skylla dig själv.
herregud så det funkar lixom, det jag blir så jävla upprörd på är folk som torskar ditt som sitter och klagar på att dom /snuten/ gör si och så.
Så är det snuten beter sig som svin, folk kommr få problmem med körkort, menmen det är pga av en sak, och då får man fan skylla sig själv, den vetskapen har folk redan innnan,
sen säger jag inte att det är rätt metot. men sluta sitta o gråt oå nätet o ta det som det är. herregud.
ont: ja du har suttit i snackat på msn mobil osv, ja vad har du lärt dig av det, sluta med det förfan , dummaste man kan göra, kontantkort är det enda som gäller, och aldrig sms,.!
Citera
2009-02-01, 15:29
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Ni måste väl ändå kunna se skillnad på offerlösa brott; typ folk som röker cannabis, med brott som har offer. När polisen ska åtala gymnasieungdomar som köpt en femma hasch, då känns det som om spaningen kunde gått någon annan stans. Det gör absolut ingen skillnad - är bara en dum utgift.

det gör en jävla skillnad i längden, nån kille av 50 st som kanske röker, fastnar fört, och kostar sämhället stora pengar, jag vill fan inte betala för sånt jäla skit.
Gäller att tänka lite länge,
Citera
2009-02-01, 15:31
Bannlyst
Citat:
det gör en jävla skillnad i längden, nån kille av 50 st som kanske röker, fastnar fört, och kostar sämhället stora pengar, jag vill fan inte betala för sånt jäla skit.

Hahaha!

Hur vorde om man lät människor göra det dom ville göra så länge de inte kränker någon annan? Offerlösa brott, fyfan - och mina skattepengar går till det här!

Ta bort fördelningspolitiken så kostar INGENTING samhället pengar!
Citera
2009-02-01, 15:32
Medlem
ekwohos avatar
Citat:

och springer man runt och säljer som 17 åring så är man ute på väldigt hal is. o säg förfan inte "det är bara röka" för det stämmer fan inte., det fattar ifal folk som har vart med i svängen ett tag,
blir så jävla irriterad på att alla tar så jävla lätt på allt.
Nu är det ju inte rätt forum att snacka om sånt här kanske, men bara för att man knarkar o gillar skiten så behver man inte tycka på ett visst sätt,
Jag känner många kranar som har likadana åsikter som mig, och inte fan sitter dom o bölar på flashback om dom torskar,
dom håller käften o vet att det dom gör är fel , sen tar dom straffet. .
Citera
2009-02-01, 15:34
Medlem
Skyttens avatar
"Hasch röks vanligen i speciella pipor eller i rullade cigaretter och ett rus medför att man känner sig avslappnad och pratar och skrattar mer än normalt. Även tidsuppfattningen påverkas."
Källa: Centralförbundet för alkohol- och narkotikaupplysning

Hmm.. Låter mycket destruktivt detta
Citera
Medlem
Oozes avatar
Så typiskt v-ås, för mycket fittor och folk kan inte hålla käft. Det där har ju påverkat hela stan. Fattar inte att man kan bo här.
Citera
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Hahaha!

Hur vorde om man lät människor göra det dom ville göra så länge de inte kränker någon annan? Offerlösa brott, fyfan - och mina skattepengar går till det här!

Ta bort fördelningspolitiken så kostar INGENTING samhället pengar!

ja men så skulle det inte funka endå. orkar inte, droger hur människor mår blablabla. leder till skit för många o kostar några extrema pengar.. ja då får vi ett annat samhälle o de skulle fan inte vara bra s sluta. de du säger är ju helt åt helvetye enbart för du vill kunna röka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in