Citat:
Ursprungligen postat av giddesnubbe
Efter att ha tittat in i din sluta-knarka-tråd
https://www.flashback.org/showthread.php?t=822520 vilket i och för sig är bra att du gör, så inser man att cannabis inte är den enda orsaken till hur du har mått. Man kan tro att du var apotekare i ditt förra liv.
Allt du har tagit har ju påverkat dig, och har du blandat friskt kan du inte enbart sitta här och hojta om att cannabis är den största boven. Och du kan inte döma alla andra efter dina egna upplevelser, då vi alla är olika.
Haha, apotekare
Nej, benzomissbruk är nog det som gjort att jag mått sämst, när jag slutade med cannabis så var det ganska enkelt, en veckas galen tristess, mardrömmar, kallsvettningar, typ såg syner fast inte i psykotisk benämning utan det var nåt annat skumt.
Men rökandet har satt sina spår och jag vet att det är rökat då dom barndomspolare som fortfarande röker, bara röker dvs, dom har samma problem med typ närminnet som exempel.
Allt jag skriver är utefter mina erfarenheter i stort, inte efter hur det har varit eller är för mig, för jag förstår också att alla är olika. Vissa gillar att snusa, vissa gillar att röka. Vissa gillar fittan, vissa gillar röven.
/Fordie