Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-12-23, 12:58
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
OM du kollar nollans svar på ett av mina första inlägg i tråden förstår säkert till och med du varför jag inte svarade. Svaren på Ful Fisks frågor förstår även du vad de kommer bli? Sedan kommer Ful Fisk att svara bla bla inte kasta sten i glashus bla bla. Den som är utan skuld kastar första stenen. Eftersom du har gått mot rött har du inte rätt att ifrågasätta
Jag anser det intressantare att få svar på de frågor jag ställde jämfört med frågan om jag gått mot rött.

Frågan var till för att du kanske skulle tänka på hur dumt ditt uttalande var i tråden. Uppenbarligen hade det inte den effekt som önskades, då du fortfarande jämställer mord mot att gå mot röd gubbe och ställer dig frågan vem det igentligen kan va som kan säga vilket av brotten som är grövst.

OnT: Ju fler som verkar klaga desto gladare blir jag över mitt julkort. Det blir ju väldigt klart för en att det var en riktigt bra åtgärd som kanske kan få någon att tänka till lite. Det behövdes verkligen så att säga.
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
"Det är _ALDRIG_ rätt att slå!IIIII!!!!!1...Eller kjänka en annajn mäshkna!!"

*Tvångssterilisering*

Om du lyckas tyda det där så inser du att hon faktiskt har helt rätt.
Medlem
Som vanligt är det ju ADHD-mamman som försvarar sina dampunge, för hennes barn har ju aldrig gjort något fel, det skulle ju aldrig ens kunna hända något sånt eftersom ungen är en liten ängel i WT-morsans ögon.

På FL skrivs det "varför gjorde kärringen inget åt det om det hade pågått i 3 år" vad ska en stackars tant göra åt det? Polisen lyssnar inte, även om hon hade ringt till dom, jag tycker att tanten har gjort det bra genom att "bara" slå ungen lite lätt med käppen.

Hade det varit jag som blivit trakasserad i flera år hade ni fått sett ett nytt Rödeby. Helt klart. Sen kan man ju tycka att det är lite synd att dampungen råkade ut för käpp-behandlingen eftersom han antagligen inte visste att de hade trakasserat tanten i flera år... Men samtidigt ska man inte göra så mot någon heller, och damp är ingen ursäkt. WT-mamman borde få sociala skickad på sig. Ett solklart fall av någon som inte ska ha ungar.
2008-12-23, 13:02
Medlem
Chrillos avatar
Det kostar lämplighetsintyg,teorikurser samt körlektioner med halkkörning för över 15 000:- för att få körtkort. ( glömde nämna 18 år oxå)

Men vilken idiot som helst kan tydligen bli förälder i 15 års ålder. Även med ställd diagnos som aschberger och dyl.

Jösses, om man får lite perspektiv över det så blir man riktigt orolig.

Kan man få ett forum som FL krasha? Jag undrar bara och tänker inte försöka.
2008-12-23, 13:21
Medlem
Packans avatar
Givetvis är en misskött unge med ADHD alltid oskyldig

Förstår inte hur ni klarar av att läsa på FL. Det brukar sluta med att jag sitter och tuggar fradga.
Man blir förvånad över vad det finns för skenheliga människor. Vissa verkar bli galna så fort dom får ett barn.

Minst sagt obehagligt.
2008-12-23, 13:23
Medlem
Bengrots avatar
Vad skulle Kerstin ha gjort för att bli av med trakasserierna? Jag har läst lite av FL-tråden och jag kan inte tänka mig att hon skulle ha fått någon hjälp från snorungarnas föräldrar.
2008-12-23, 13:28
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Nä, det är rätt osannolikt att hon nu om hon fick tag på någon förälder skulle mötas av något förstående.

"Ååååh va tråkigt men min lilla Alvin skulle aldrig göra något sånt"

Jag är förövrigt av någon konstig anledning inte avstängd på familjeliv trots att jag gick rätt hårt åt Mymlan-kärringen i natt

/#LOUDmouth#
2008-12-23, 13:30
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Nä, det är rätt osannolikt att hon nu om hon fick tag på någon förälder skulle mötas av något förstående.

"Ååååh va tråkigt men min lilla Alvin skulle aldrig göra något sånt"

Jag är förövrigt av någon konstig anledning inte avstängd på familjeliv trots att jag gick rätt hårt åt Mymlan-kärringen i natt

/#LOUDmouth#

Vänta du bara...
2008-12-23, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#

/#LOUDmouth#

Inte jag heller! Jag förväntade mig nästan ett stort, illrött jävla "STOPP"-tecken i fejjan när jag loggade in i förmiddags.
2008-12-23, 13:36
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Nu känner jag mig nödgad att skriva i denna tråd.
VAD är det du anser är skandal? Kan du utveckla detta lite mer?
Jag tror faktiskt du skulle tjäna på att vara lite mer ödmjuk. Uppenbarligen finns det hundratals (tusentals?) personer som tycker att du gör bort dig, anser att du inte har haft koll på ditt barn osv. Du har ju ett guldläge att här och nu försöka förklara VAD som är skandal. Är det att människor har tagit parti för tanten? Är det att media uppmärksammar målet? Är det att barn får ett rapp för att de gör saker de inte borde? Snälla, kan du, en gång för alla och i synnerhet för mig, förklara VAD som är skandal.

Jag har själv två barn med exakt samma diagnos som din son tycks ha. De skulle öht inte få för sig att leka kurragömma i en trappuppgång! Barn som har npf bör ha en vuxen ledsagare med sig i allt det gör tills dess att de har alla riktlinjer för ett gott uppförande klara för sig. Så till en känslig fråga: kan det vara så att dina egna funktionshinder gör att du faktiskt inte förstår hela sammanhanget kring detta?

Ett inlägg från FL. Det vettigaste jag läst där inne. Det mesta annat gör ju en fan mörkrädd. Skulle dom införa nån form av körkort på att skaffa barn så skulle 95% av mammorna där inne få avslag och kastreras omgående.
2008-12-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Givetvis är en misskött unge med ADHD alltid oskyldig

Förstår inte hur ni klarar av att läsa på FL. Det brukar sluta med att jag sitter och tuggar fradga.
Man blir förvånad över vad det finns för skenheliga människor. Vissa verkar bli galna så fort dom får ett barn.

Minst sagt obehagligt.

Ja, majoriteten av användarna på FL går från att ha levt som vilda WT-folk på förorts fester i en etta, till att försöka överbeskydda sinna nyfödda oäktingar. Det är klart att allt är farligt, speciellt tanter med käpp. Om FL får fortsätta finnas så kommer Sveriges framtid så snart vara lika med undergång.
Senast redigerad av Pucco88 2008-12-23 kl. 13:42.
2008-12-23, 13:41
Medlem
Chrillos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Ett inlägg från FL. Det vettigaste jag läst där inne. Det mesta annat gör ju en fan mörkrädd. Skulle dom införa nån form av körkort på att skaffa barn så skulle 95% av mammorna där inne få avslag och kastreras omgående.
se inlägg 136#

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in