Flashback bygger pepparkakshus!
2008-12-22, 22:24
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
kan man gissa på sex olika fäder till hennes barn?

Ofta hon lyckats få sig sex olika ligg så som hon ser ut. :P

Men jag sätter inte emot!
2008-12-22, 22:24
Medlem
Tänk vad lite julglädje kan ställa till med... snart kommer väl aftonbladet skriva en ny artikel: "Familjeliv mår dåligt när Flashback skickar julkort"... eller som de snarare skulle formulera det "Stort internetgräl, nu har mammorna fått nog!".

För det första så har jag väldigt svårt att ta mammor som skriver som treåringar, tänker endast på deras barn och inte ger någon humanistisk synpunkt alls (om man räknar bort de själva och sina barn).

Istället för att låta deras barn förstå vad de har gjort och att någon gång i sitt liv få ta lite konsekvenser för deras handlingar, så övergår det istället i avundsjuka hos deras föräldrar. Det sprider sig sedan till andra "mammor" som skulle kunna vara i samma sits som gör det hela mycket värre.

Bara för att det har blivit så känt kommer ännu större konsekvenser och negativet ges till deras familj, men även Kerstin.

Kerstin sade ifrån en gång, fick böter... som jag vet så accepterade hon detta.
Har mamman och hennes familj blivit mobbade sedan dess?
Eller baserad denna handlingen endast i avund mot Kerstins julkort?

... kommer att följa detta med spänning!
2008-12-22, 22:28
Medlem
playmates avatar
Jag tänker snart börja skicka hotbrev till "Fem i familjen" på FL. Vidrigare subba får man ju fan leta efter.
2008-12-22, 22:32
Medlem
Det sorgligaste är nästan att mamman blint tror på sonens förklaring; "kurragömma i trappuppgången..."
2008-12-22, 22:33
Medlem
Okrypterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag tänker snart börja skicka hotbrev till "Fem i familjen" på FL. Vidrigare subba får man ju fan leta efter.

Kände samma sak, men fan...hon är nog så lessen och deprimerad och FL-aktig nog som det är. Patetiska jälva människa, startar en jävla protestlista.
2008-12-22, 22:37
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Jag citerar mamman:

Citat:
min son hade bara varit ute ca 20 min när han kom hem slagen! vad skulle han ha hunnit gjort på den tiden menar du, så han förtjänar tre slag med en käpp???????????????????

Det där var den allra sämsta bortförklaringen jag någonsin hört, jag har fjortisar på msn som är lättare att förstå än den här slynan.
2008-12-22, 22:38
Medlem
fredde88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Om kärringarna från FL skulle få för sig att invadera Flashback så hade man nog lagt debatterandet på hyllan permanent. För sådana personer går det ju definitivt inte att föra en vettig diskussion med, med tanke på hur trångsynta, traditionalistiska och onyanserade de är i sina mödraroller.

Sådana idioter tvingas jag prata i telefon med hela dagarna (det är inte tacksamt att jobba med sånt som rör betalningar), kan väl tilläggas att det finns en hel del trångsynta män också, och det är förvånansvärt vad folk kan bli upprörda för småsaker.
2008-12-22, 22:42
Medlem
Men hjälp mig i FL-tråden nu. Har ju hela mamma-maffian efter mig.
2008-12-22, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75

Jag kommer snart till undsättning! Måste vänta tills kl. 23 på att få posta inlägg.
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:

Haha, registrerar mig nu... Kommer till undsättning om en timma!
Medlem
Okrypterads avatar
Citat:

Fan, får inte tag i mitt lösenord. Finns på jobbmailen och jag kan inte logga in på den, nåt knas.
2008-12-22, 22:45
Medlem
Red Machines avatar
Citat:

Tänkte precis skriva att Turbo spöar tanterna med en hand men visst kanske någon annan dag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in