Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-12-25, 18:40
Medlem
Red Machines avatar
Försöker att bli bannad från FL nu när de ändå stängd adhd-tråden men de vägrar ju. Ganska roligt att hetsa lite morsor får jag dock säga.
2008-12-25, 19:20
Medlem
Även om jag är "pro-Kerstin" så tycker jag det är lite lågt att förstöra mammans bil och spotta på deras dörr och sånt, speciellt med tanke på att det var fler ungar som hade trakaserat tanten ännu mer.
2008-12-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattkorv
Även om jag är "pro-Kerstin" så tycker jag det är lite lågt att förstöra mammans bil och spotta på deras dörr och sånt, speciellt med tanke på att det var fler ungar som hade trakaserat tanten ännu mer.

Givetvis har du rätt i sak. Men å andra sidan - är du säker på att dessa händelser har ägt rum? Det finns alldeles för mycket saker som påvisar att den ömma modern modifierar sanningen. Det tycks hända något med information när den strömmar fram via hennes synapser. Kolla gärna hennes hang-up när det gäller Kerstins balkong. I moderns huvud har barnen VARIT på balkongen och i verkligen har media/Kerstin gått ut med helt annan fakta.
2008-12-25, 22:26
Medlem
csts avatar
En hel del OT och trams raderat. Se till att höja nivån lite nu.

/mod
2008-12-26, 00:15
Medlem
Swampwaters avatar
Men hur svårt är det på en skala. Trät lite med redaktionen så löser det sig självt.
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Försöker att bli bannad från FL nu när de ändå stängd adhd-tråden men de vägrar ju. Ganska roligt att hetsa lite morsor får jag dock säga.
2008-12-26, 02:05
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swampwater
Men hur svårt är det på en skala. Trät lite med redaktionen så löser det sig självt.

Jo nu är jag på väg ut från FL då jag skrev att det var dumt att låna pengar om man redan hade svårt att klara ekonomin, det var tydligen för kränkande för moderatorn så jag skrev ett litet brev till redaktionen så jag antar att jag är bortplockad efter FL:s admin är klar med blöjbytena och storbaket i morgon. Förstår inte hur medlemmarna på FL kan bli långvariga för man får absolut inte säga något som kan vara stötande för TS för då blir man trakasserad av en moderator direkt. Inte undra på att ADHD-mammans tråd blev låst ganska snabbt.
2008-12-26, 02:59
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swampwater
AHA, det är du?
Man ska heller inte förvänta sig att redaktionen svara på frågor fastän man ställer samma 3000 ggr...

Ähhh de behöver inte svara bara de bannar skiten ur mig, känns nästan lite hårt att de inte gjort det redan men imorgon då jävlar...
2008-12-26, 10:09
Medlem
Hus på landet önskas hyras i Östergötland
Hus önskas hyras till barnfamilj i östergötland, allt av intresse.

Verkar som de ska flytta.

http://begmarknad.lantbruksnet.se/sok/annons.php?aid=56034&kop=1
2008-12-26, 11:52
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Inte undra på att ADHD-mammans tråd blev låst ganska snabbt.

Du har inte varit på psykliv länge verkar det som.
Analfabet tråden fick vara öppet OTROLIG länge efter psyklivs standard.
Jag har faktiskt inte sett ett så utflippad tråd på flera år
2008-12-26, 12:38
Medlem
McRills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eltax
Hus på landet önskas hyras i Östergötland
Hus önskas hyras till barnfamilj i östergötland, allt av intresse.

Verkar som de ska flytta.

http://begmarknad.lantbruksnet.se/sok/annons.php?aid=56034&kop=1

Nu är jag inte den som brukar gå till angrepp men utifrån vad jag har läst verkar denna kvinna vara det utmärkta exemplet att använda för att propagera för någon typ av tvångssterilisering.

29 år gammal och 6-barnsmor, förmodligen inte arbetsför med tanke på de olika sjukdomar hon har och med tanke på det faktum att hon hipp som happ kan lämna länet och flytta ut till ett hus på landet.
Huruvida hennes kille har någon typ av arbete lämnar vi osagt men om även han kan flytta så utan vidare lär det väl inte vara någon höginkomsttagare vilket innebär att familjen lyfter bidrag från soc, flera barnbidrag samt tillägg för att kunna ta hand om barnen med sjukdomar.

Utöver detta ljuger hon som en borstbindare och använder de små sanningar som hon har i lager för att försöka mörka alla de lögner hon sprider omkring sig.

Känns lite sisådär att det här är en av anledningarna till att jag skall och i nuläget gör, men i mindre proportioner) betala så jäkla mycket skatt när jag har studerat klart.
2008-12-26, 15:04
Medlem
Skulle vara intressant att veta hur de försörjer sig, men bidrag är nog troligt.

7 rum och kök kan inte vara billigt.
Senast redigerad av Eltax 2008-12-26 kl. 15:16.
2008-12-26, 15:55
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitzerl
Ett rapp med en käpp kan nog göra väldigt ont. Skall vi rappa till dig så får du själv avgöra?

Att rappa till någon med käpp ÄR faktiskt att slå. Det räknas som aga. Hur dummare barn än blir nuförtiden så är det ändå inte rätt att klippa till barnen - vare sig med händer, käpp eller annat tillhygge, och hur löst man än tycker att man gör det. Det blir faktiskt inte bättre av att ta till våld!

Även jag är trött på oregerliga barn och man tycker ju att föräldrarna borde ta lite mer ansvar, men skulle aldrig till att rappa till någon för det. Det löser inga problem.
Hur hanterar man ett barn med ADHD samt en "beteendestörning". Inte många vet det, Inte ens mamman själv som också uppenbarligen har svårigheter här i livet med mycket.

Då ligger käppen nära till hands. Speciellt för en gammal gumma som växte upp när det var vanligt att aga, som under många år blir trakasserad av galna ungar. Det blir till sist för mycket. Man kan inte diskutera. Man vill vara ifred. Man vill ha ett slut.

Skicka bajs och trakassera denna familj är även det väldigt sjukt. Vad blir bättre av det? Det är lustar att trycka ner andra.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2008-12-26 kl. 16:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in