2009-10-21, 22:44
Medlem
P3RK3L3s avatar
Stillers karriär känns som en modern, något surrealistisk, version av Salvatore Schillacis landslagskarriär.

Citera
2009-10-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Stillers karriär känns som en modern, något surrealistisk, version av Salvatore Schillacis landslagskarriär.

Ja de ligger något i de faktiskt.

Och jag tror Stiller är 31, så han lär ju knappast utvecklas så mycket mer. Men hur som helst måste de vara årets bästa värvning sätt till hur lite pengar som han kostade och hur mycket han har presterat.

Den sämsta skulle väl då vara Karl Svensson, undrar vad som hänt med honom
Citera
2009-10-21, 22:59
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Ja de ligger något i de faktiskt.

Och jag tror Stiller är 31, så han lär ju knappast utvecklas så mycket mer. Men hur som helst måste de vara årets bästa värvning sätt till hur lite pengar som han kostade och hur mycket han har presterat.

Den sämsta skulle väl då vara Karl Svensson, undrar vad som hänt med honom
Årets bästa värvning? I kategorin 31-åringar eller?
Citera
2009-10-21, 23:15
Medlem
One-Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23

I kategorin bästa värvning skrev han ju. Minst pengar med mest resultat.
Citera
2009-10-21, 23:15
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23

Definitivt årets mest prisvärda värvning under alla omständigheter. 6 mål + 3 assist på 12 matcher är ett bra facit för vem som helst och i synnerhet för en 31-åring som aldrig har spelat i Allsvenskan tidigare.

Årets sämsta värvning måste väl vara Wilton.

Tyvärr konkurrerar nog Kalle Svensson också i den kategorin. Håller tummarna för att han kommer tillbaka nästa säsong.

Edit: Undrar om Stiller kan väljas till årets nykomling på fotbollsgalan? Då kan han konkurrera med 17-årige Dyrestam i den kategorin.
Senast redigerad av Pvt. Joker 2009-10-21 kl. 23:17.
Citera
2009-10-21, 23:49
Medlem
Kungblas avatar
Nu vet jag inte hur mycket han kostade, men om ma pratar om årets värvning så måste man ju nämna Ricardinho. Den bäste vänsterbacken jag sätt på väldigt länge i allsvenskan. Han har allt egentligen, teknik, fart, inlägg osv. Enda svagheten är nog hans längd, men det brukar inte vara några problem då det främst är mittbackarnas uppgift att gå upp i nickdueller.
Citera
2009-10-21, 23:53
Medlem
rocchis avatar
Jos Hooiveld borde nog också finnas med bland de "nominerade". Vet inte exakt vad han kostade, men var inte alltför dyr och han har varit helt enormt bra, speciellt nu på hösten.
Citera
2009-10-21, 23:58
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungbla
Nu vet jag inte hur mycket han kostade, men om ma pratar om årets värvning så måste man ju nämna Ricardinho. Den bäste vänsterbacken jag sätt på väldigt länge i allsvenskan. Han har allt egentligen, teknik, fart, inlägg osv. Enda svagheten är nog hans längd, men det brukar inte vara några problem då det främst är mittbackarnas uppgift att gå upp i nickdueller.

Kom inte Ricardinho i slutet av förra säsongen eller talar jag i nattmössor nu? Men säsongens sämsta värvning (sett till pris vs prestation) måste absolut vara wilton.
Citera
2009-10-22, 00:03
Medlem
Kungblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Kom inte Ricardinho i slutet av förra säsongen eller talar jag i nattmössor nu? Men säsongens sämsta värvning (sett till pris vs prestation) måste absolut vara wilton.

Nej, Ricardinho kom till MFF denna säsong. Och ang. Wilton så håller jag med om att han inte presterat som förväntat än. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på de skyhöga förväntningar man hade på honom inför säsongen. Jag tror Wilton kommer vara betydligt bättre nästa säsong när han kommit in i laget bättre.
Citera
2009-10-22, 02:14
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungbla
Nej, Ricardinho kom till MFF denna säsong. Och ang. Wilton så håller jag med om att han inte presterat som förväntat än. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på de skyhöga förväntningar man hade på honom inför säsongen. Jag tror Wilton kommer vara betydligt bättre nästa säsong när han kommit in i laget bättre.

Visst så blir det bättre när spelaren har kommit in i laget bättre. Men jag förväntade mig absolut mer av honom pga. han har varit i allsvenskan innan. Importer brukar ju ha vissa problem att anpassa sig i början till allsvenskan men i detta fallet så finns ju rutin av det.
Citera
2009-10-22, 09:24
Medlem
pang olufsens avatar
Såg precis att Bajen-AIK är flyttad till 12:30 pga Canal + Inte vill sända samtidigt som premier league. Usch!
Citera
2009-10-22, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Såg precis att Bajen-AIK är flyttad till 12:30 pga Canal + Inte vill sända samtidigt som premier league. Usch!

Borde väl bara vara bra, inte lika många som hunnit fyllna till? Samt kan nog bli bra för HIF, man slipper kanske Dulee
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in