Citat:
Ursprungligen postat av SomEnVante
Och innan du vet säkert kan du lika gärna hålla käften, speciellt efter att du har suttit och tjatat dig blå i ansiktet 10 sidor i sträck om icke existerande konspirationsteorier
Vad fint att du kan gå tillbaka och ändra dig så du inte gör bort dig innan jag ser det.
Fast det gjorde jag ju.
Så jag lägger till det.
Också ber jag dig hitta några inlägg där jag, för det första, tar denna konspirationsteori som vedertagen sanning, hitta sedan de inlägg där jag tjatar mig blå om detta.
Ohåhåjaja. Vad pinsam du är.
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Som jag sa tidigare vilket du inte verkade förstå (pga grav cp-skada?) så handlar det inte om ett fåtal enskilda felaktigheter utan flera stycken under en och samma säsong, men det är ingen mening med att ta upp detta med dig eftersom du inte förstår något ändå. Att låtsas veta något om ett lag man inte följer regelbundet funkar ju inte riktigt
Suck. Ja, jag är cp-skadad. Därför fattar jag inte att Bajset IF är förföljda utav SvFF utan tror istället att de helt enkelt förtjänar att ligga på den tabellplats de gör. Du får ursäkta ett mongo för att den uppenbarligen inte har samma briljanta insyn i hur utsatta viskiterpåbussen IF faktiskt är för att de fått en tveksam avstägning mot IFK och en tveksam straff emot sig (var det mot IFE?).
Ursäkta, jag menar AuauaaauAuoooooAaooouuuuu!
http://the5thdimension.files.wordpress.com/2008/12/retard-baby1.jpg