2009-10-01, 20:23
Medlem
P3RK3L3s avatar
Finns det någon supporter i Sverige som inte anser att hans klubb är utsatt för en SvFF-konspiration? I så fall, hojta till!
Citera
2009-10-01, 20:27
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Finns det någon supporter i Sverige som inte anser att hans klubb är utsatt för en SvFF-konspiration? I så fall, hojta till!
Jag anser inte att min klubb är utsatt för en konspiration utav SvFF. Bara att de favoriserar alla andra
Citera
2009-10-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Då fortsätter vi här...

Och? Vad har en tjänstemans lagtillhörighet att göra med amatörsmässigheten kring wanderssonhärvan?

Herregud. Om du är allvarlig så tycker jag synd om dig, men jag kan förklara.

Att migrationsverket har en golare som sprider uppgifter till höger och vänster är allvarligt. Dom har känsliga uppgifter om männsikor och vissa uppgifter skulle säkerligen kunna leda till att personer och familjer torteras eller mördas.
Citera
2009-10-01, 20:29
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Att denne sprider ut uppgifter om en enskild person till Aftonbladet kanske?
Är du seriöst så här dum?

Men läs vad jag skriver istället jävla mongo, vad har hans lagtillhörighet med saken att göra?
Citera
2009-10-01, 20:30
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Herregud. Om du är allvarlig så tycker jag synd om dig, men jag kan förklara.

Att migrationsverket har en golare som sprider uppgifter till höger och vänster är allvarligt. Dom har känsliga uppgifter om männsikor och vissa uppgifter skulle säkerligen kunna leda till att personer och familjer torteras eller mördas.

Läs om, läs rätt du också
Citera
2009-10-01, 20:32
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Men lilla gubben, du kanske också tror att AIK också är utsatta för en konspiration? Djurgården skulle ju trots allt ha en straff 06 mot just Elfsborg i sista omgången som sedermera gick i böndernas favör med AIK 1 poäng bakom i tabellen?
Eller kanske att IFK är ett konspiratoriskt utsatt lag efter att domaren blåst en horribel straff i FC Basels favör? Sådant bara måste det ligga något bakom, tror du inte? Listan kan göras oändligt mycket längre.

Som jag sa tidigare vilket du inte verkade förstå (pga grav cp-skada?) så handlar det inte om ett fåtal enskilda felaktigheter utan flera stycken under en och samma säsong, men det är ingen mening med att ta upp detta med dig eftersom du inte förstår något ändå. Att låtsas veta något om ett lag man inte följer regelbundet funkar ju inte riktigt
Citera
2009-10-01, 20:34
Medlem
Citat:
Men läs vad jag skriver istället jävla mongo, vad har hans lagtillhörighet med saken att göra?

Han vill väl uppenbarligen få Wanderson avstängd innan ni möter dom?
Citera
2009-10-01, 20:35
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Att det kan vara en högst sannolik anledning till att han ö.h.t valde att gå till kvällstabloiderna, om det nu var han.
Citera
2009-10-01, 20:37
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Att det kan vara en högst sannolik anledning till att han ö.h.t valde att gå till kvällstabloiderna, om det nu var han.

Och innan du vet säkert kan du lika gärna hålla käften
Citera
2009-10-01, 20:38
Medlem
Citat:
Och innan du vet säkert kan du lika gärna hålla käften, speciellt efter att du har suttit och tjatat dig blå i ansiktet 10 sidor i sträck om icke existerande konspirationsteorier

Detta forum är väl uppbyggt utan ca 80% spekulationer, och kopplingen och timingen är ju rätt så uppenbar.
Citera
2009-10-01, 20:46
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomEnVante
Och innan du vet säkert kan du lika gärna hålla käften, speciellt efter att du har suttit och tjatat dig blå i ansiktet 10 sidor i sträck om icke existerande konspirationsteorier
Vad fint att du kan gå tillbaka och ändra dig så du inte gör bort dig innan jag ser det.

Fast det gjorde jag ju.
Så jag lägger till det.

Också ber jag dig hitta några inlägg där jag, för det första, tar denna konspirationsteori som vedertagen sanning, hitta sedan de inlägg där jag tjatar mig blå om detta.

Ohåhåjaja. Vad pinsam du är.

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Som jag sa tidigare vilket du inte verkade förstå (pga grav cp-skada?) så handlar det inte om ett fåtal enskilda felaktigheter utan flera stycken under en och samma säsong, men det är ingen mening med att ta upp detta med dig eftersom du inte förstår något ändå. Att låtsas veta något om ett lag man inte följer regelbundet funkar ju inte riktigt
Suck. Ja, jag är cp-skadad. Därför fattar jag inte att Bajset IF är förföljda utav SvFF utan tror istället att de helt enkelt förtjänar att ligga på den tabellplats de gör. Du får ursäkta ett mongo för att den uppenbarligen inte har samma briljanta insyn i hur utsatta viskiterpåbussen IF faktiskt är för att de fått en tveksam avstägning mot IFK och en tveksam straff emot sig (var det mot IFE?).

Ursäkta, jag menar AuauaaauAuoooooAaooouuuuu!
http://the5thdimension.files.wordpress.com/2008/12/retard-baby1.jpg
Citera
2009-10-01, 20:54
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Vad fint att du kan gå tillbaka och ändra dig så du inte gör bort dig innan jag ser det.

Fast det gjorde jag ju.
Så jag lägger till det.

Också ber jag dig hitta några inlägg där jag, för det första, tar denna konspirationsteori som vedertagen sanning, hitta sedan de inlägg där jag tjatar mig blå om detta.

Ohåhåjaja. Vad pinsam du är.

Jag tog verkligen bort det sista för att framstå i bättre dagar, du är ju som sagt rejält jävla efterbliven och du förnekar dig inte nu heller

Och om du inte vet vad du själv skriver kanske du ska droppa det här med diskussionsforum överhuvudtaget? Du vill alltså att jag ska leta fram och citera dina senaste inlägg där du gör dig rolig över allehanda bajares och gnagares konspirationsteorier för att i nästa stund göra helt om och själv vara offer för en. Pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in