Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Man kan väl också se det som så att om Gais inte varit så förbannat amatörmässiga så hade det aldrig blivt ett problem?
No arguing there. Faktum är att jag på visst sätt blivit glad över denna nyhet. Arby, min kanske största fiende inom fotboll överhuvudtaget har ännu en gång gjort bort sig. Fast denna gången går det inte bara att 'släta över', han har uppenbarligen skadat klubbens image, oroat fansen och kan därpå ha skickat ned föreningen i supperettan i värsta fall.
Jag har velat se honom sparkad sen en vecka efter att han nästlat sig in i klubben. Nu sitter man ju iof och önskar honom ond och bråd död på en enslig gata - men min första önskan lär ju inte vara så långsökt längre.
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Sen, och nu gissar jag bara men det gör ju å andra sidan du med, så av vad man kunnat förstå tidigare så verkar ju inte migrationsverket vara den snabbaste instansen? Det är väl inte omöjligt att det är ett par veckors handläggningstid. Som sagt, det hade ju varit ännu smartare att vänta till på måndag och då kräva att wandersson inte skulle få vara med alternativt safea mot eventuell förlust.
Men att sälja ut en enskild individ till media, för att på så vis få denne i obalans, för att man hejar på ett motståndarlag i fotboll är helt ok?
Det finns hittills inga bevis för att det är han, men nog fan kan man få ha rätt till att bli konspiratorisk?