2009-03-31, 22:24
Medlem
kthxbyelols avatar
ÖSK kommer ställa till problem för många "storklubbar" i år, de kommer sluta top-5 sanna mina ord!
Citera
2009-03-31, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kthxbyelol
ÖSK kommer ställa till problem för många "storklubbar" i år, de kommer sluta top-5 sanna mina ord!

Sällan.
Citera
2009-03-31, 23:19
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Alvbåge?
Har FCK bytt till Allsvenskan inför iår?
FAIL! Kommer in med pekpinnen i högsta hugg och så slutar det så här.
Citera
2009-04-01, 10:37
Medlem
erikbes avatar
Fan vad folk haussar Örebro. Vad har dom? En ojämn målvakt och ett kylskåp till dansk. Nej, nedre halvan sanna mina ord
Citera
2009-04-01, 10:55
Medlem
Är det någon som vet om följande spelare får starta på premiärmatchen, samt om de har några skador? Tack på förhand.

Sandqvist (MFF)
Kim Olsen (ÖSK)
Johan Oremo (DIF)
James Keene (ELF)
Marcus Lantz (HIF)
Gabriel Özkan (AIK)
Nils-Eric Johansson (AIK)
Tomas ZVIRGDAUSKAS (HAL)
Toni Kuivasto (DIF)
Daryl Smiyle (KFF)
Citera
2009-04-01, 10:57
Medlem
erikbes avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/article4787270.ab

Wernbloom sågar Bojan Krkic. Skön han är
Citera
2009-04-01, 11:35
Medlem
http://fotbollskanalen.se/1.920674/2009/04/01/mff_har_registrerat_wilton_presenteras_pa_onsdagen

Vafan Wilton..
Citera
2009-04-01, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Avundsjuk på MFFs nya arena.

+1
Citera
2009-04-01, 12:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Kan ni erkänna att ni är avundsjuka på nåt annat lag? Och i så fall på vad?

Jag kan vara avundsjuk på att vissa lag alltid har ett underdogläge. De har ingen press på sig. Kolla på Trelleborg, hela deras säsong skulle vara räddad om de tar poäng mot MFF. Det räcker för dem. Det kan jag ibland vara lite avundsjuk på.
Citera
2009-04-01, 12:25
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Är det någon som vet om följande spelare får starta på premiärmatchen, samt om de har några skador?
Johan Oremo (DIF)
Toni Kuivasto (DIF)

Jag antar att du samlar ihop till ett Aftonbladet-lag eller motsvarande?! Nåja, såväl Johan Oremo som Toni Kuivasto i DIF lär få spela från start och de är friska enligt senaste rapporterna från DIF. Form? Tveksam.
Citera
2009-04-01, 12:41
Bannlyst
Wilton till gröthalsarna och det lär han bittert få ångra.
Låt mig citera en skribent på Gnagarforum som sammanfattar det hela rätt bra:

"Wilton kommer få lära sig den hårda vägen att man inte svär trohet till Gnaget och sen går till en stor konkurrent. 16e april är dagen wilton kommer minnas för alltid som dagen då han knappt vågade kliva ut på en fotbollsplan!"
Citera
2009-04-01, 12:55
Bannlyst
Med bara några dagar kvar till årets premiär kommer här några regeländringar i all hast, som precis klubbades igenom av Lars-Åke Lagrell. Kommer säkert att dyka upp källor på det senare under dagen.

* För att garantera att målsnittet höjs i Allsvenskan kommande säsong kommer varje match att inledas med en straffspark för vardera lag.
* Ytterligare ett led i att höja målsnittet är att ett lag har 20 sekunder på sig att föra bollen över mittlinjen och in på offensiv planhalva efter erövrad boll.
* Spel bakåt över mittlinjen är inte tillåtet och medför att motståndaren får bollen.
* Står det 0-0 vid 90 minuters spel kommer båda lagens målvakter att tas av planen.

För att komma tillrätta med huliganproblematiken har följande åtgärder vidtagits:
* Samtliga åskådare under 30 år måste ha målsman med sig på matcherna.
* Vid första lilla inkastade föremål avbryts matchen och motståndarna tilldöms segern med 3-0 plus att de kommande fem hemmamatcherna måste spelas inför tomma läktare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in