2009-08-24, 22:29
Medlem
Jag tror att linjedomaren missade 3 offside inom loppet av 10 minuter i första halvlek. Jag tänker inte skylla resultatet på domaren, men man blir ju mörkrädd över domarnivån i Sverige. Så jäkla tråkigt och tröttsamt.

För övrigt var det ganska bra drag på läktaren, spelet såg helt okej ut långa perioder av matchen. Vill se en vettig repris av 2xRibba-situationen.

EDIT: (DIF-IFK)
Senast redigerad av poisonidea 2009-08-24 kl. 22:41.
Citera
2009-08-24, 22:30
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poisonidea
Jag tror att linjedomaren missade 3 offside inom loppet av 10 minuter i första halvlek. Jag tänker inte skylla förlusten på domaren, men man blir ju mörkrädd över domarnivån i Sverige. Så jäkla tråkigt och tröttsamt.

För övrigt var det ganska bra drag på läktaren, spelet såg helt okej ut långa perioder av matchen. Vill se en vettig repris av 2xRibba-situationen.
Vilken match pratar du om?
Citera
2009-08-24, 22:36
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan i gatan
Blåvitt visade i dag slutgiltigt att de inte kommer ha någon chans på slutsegern.
Håller med.....endast ett totalhaveri kan hindra elfsborg att ta guld. Helsingborg är ett mittenlag utan henke, Elm har (troligtvis) spelat färdigt i Kalmar.
Citera
2009-08-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Vilken match pratar du om?

Kan ju vara bra att skriva ja... DIF-IFK var det.
Citera
2009-08-24, 22:40
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poisonidea
Kan ju vara bra att skriva ja... DIF-IFK var det.
Det var väl ingen förlust för något av lagen? Matchen slutade 0-0.
Citera
2009-08-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det var väl ingen förlust för något av lagen? Matchen slutade 0-0.

Haha, jag ska nog sluta skriva nu! Lite för trött för detta, jag har uppdaterat mitt inlägg...
Citera
2009-08-24, 22:41
Medlem
feldgraus avatar
Fan, en poäng var ju över förväntan. Fast det är ju svårt att inte bli mörkrädd över 1) att vi kan spela så jävla dåligt, 2) att vi bara är två poäng från serieledning. Helvetes jävla piss varför säljer vi spelare mitt i säsongen.

/feldgrau
Citera
2009-08-24, 22:43
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Fan, en poäng var ju över förväntan. Fast det är ju svårt att inte bli mörkrädd över 1) att vi kan spela så jävla dåligt, 2) att vi bara är två poäng från serieledning. Helvetes jävla piss varför säljer vi spelare mitt i säsongen.

/feldgrau
Tycker nästan lite synd om dig, men bara nästan, för vi torskade också tre poäng ikväll.
Citera
2009-08-24, 23:02
Medlem
LikeAGloves avatar
Noterbart att knappt halva elvan som startade mot Djurgården i våras var med idag, men ändock kan det inte vara juridiskt lagligt att spela så dåligt som vi gjorde idag. Kamal Mustafa som var överlägset bäst på senaste träningen får kliva åt sidan till förmån för Daniel Alexandersson som vare sig på träning eller match gjort sig förtjänt av speltid... Thomas Olsson...
Citera
2009-08-24, 23:33
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Noterbart att knappt halva elvan som startade mot Djurgården i våras var med idag, men ändock kan det inte vara juridiskt lagligt att spela så dåligt som vi gjorde idag. Kamal Mustafa som var överlägset bäst på senaste träningen får kliva åt sidan till förmån för Daniel Alexandersson som vare sig på träning eller match gjort sig förtjänt av speltid... Thomas Olsson...

Kan jag ha läst någonstans att Kamal var sjuk? Då borde iofs någon annan junior fått chansen att känna på det.

Eftersom SR-kommentatorn var ganska förvirrad måste jag fråga om byten. Togs Bärk ut till förmån för Dalex? Berodde det i så fall på skada/sjukdom hos Bärk?

TO var enligt alla rapporter under isen totalt. Ryser när jag tänker på hur tönt-Anders kommer spela förbi honom i varje moment på söndag. Bänka tack!
Citera
2009-08-24, 23:36
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Det ska MYCKET till innan jag ens kan föreställa mig att djurgården tar en poäng mot IFK. Ceesay som back i all ära, men som forward går det helt enkelt inte. Och Oremo ska vi inte ens prata om.

Det fick man ju käka upp...
Citera
2009-08-24, 23:42
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Togs Bärk ut till förmån för Dalex? Berodde det i så fall på skada/sjukdom hos Bärk?
Ja, så var bytet. Tanken var väl att STereOs gunstling Daniel Alexandersson
skulle komma in och bli matchvinnare. Jag noterade i alla fall ingen skada på Bärka (OBS, här kan jag ha fel)

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
TO var enligt alla rapporter under isen totalt.
Rapporterna stämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in