2009-09-01, 20:23
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Hemkommen från fikelägret på västra sidan av landet. Jävla kukkryss. Jag blir så ledsen och förbannad, men men, det är väl bara att plocka de poängen vi har kvar att plocka för att klara kontraktet. Skönt att även BP och Halmstad är inblandade nu iaf.

Var väl ingen katastrof med kryss på bortaplan? Segrarna ska man ta hemma. Och dif bör hålla sig kvar med tanke på att bajen inte kan göra mål hur många chanser dom än skapar, och gör dom mål så blir det inte godkänt. Sen känns det som att BP knappt kommer att ta en endaste poäng till och HBK verkar rejält under isen. Så ni kan nog klara er utan kval tom

Minst ett lag från sthlm åker ur iaf och jag tror inte det blir dif tyvärr
Citera
2009-09-01, 21:03
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Jag tror att AIK vinner allsvenskan. Bullshit.. Det står mellan dem och Elfsborg, men Elfsborg tycker jag känns för lättviktiga på nåt sätt (har tyckt det sen dem spelade mot Valencia).
Bottenstriden tror jag slutar så här:

11. Halmstad
12. GAIS
13. Djurgården
14. Brommapojkarna
15. Hammarby
16. ÖIS

Lite överaskande med Djurgården, men jag tror att dom har vaknat lite nu, sen har dom nog lättast spelschema av bottenlagen samt att dom har vart så nerskrivna nu att motståndarna nog lätt underskattar dom.
Brommapojkarna tror jag åker ur på kval.
Hammarby som många har trott på i bottenstriden tror jag får svårt, tror inte heller tränarbytet gör nån större skillnad i det här fallet.
edit: kom ihåg var ni läste det först

Jag hoppas du rätt ang. DIF men jag tror du tyvärr kommer ha fel..
Citera
2009-09-01, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Jag hoppas du rätt ang. DIF men jag tror du tyvärr kommer ha fel..

För mig är det tvärtom
Jag hoppas att ni åker ur men jag tror ni klarar er från att åka rakt ur. ÖIS och bajen är för dåliga.

lite offtopic men jag hoppas ni alla gillar min nya avatar
Citera
2009-09-01, 21:51
Medlem
Bornets avatar
Då verkar det som att Wandersson stannar... Kanske är inte denna säsongen helt förlorad ändå?...

Måste även ge lite kredd till de apor som var i Götet igår, bästa bortaklacken vi mött denna säsong. Är dessvärre inte nöjd med våran som blivit jävligt disträ på det senaste...
Citera
2009-09-01, 22:01
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Då verkar det som att Wandersson stannar... Kanske är inte denna säsongen helt förlorad ändå?...

Men har han presterat någonting efter sommaruppehållet? Rapporterna säger att han var helt under isen i går?

/feldgrau
Citera
2009-09-01, 22:05
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Jag tror att AIK vinner allsvenskan. Det står mellan dem och Elfsborg, men Elfsborg tycker jag känns för lättviktiga på nåt sätt (har tyckt det sen dem spelade mot Valencia).
Bottenstriden tror jag slutar så här:

11. Halmstad
12. GAIS
13. Djurgården
14. Brommapojkarna
15. Hammarby
16. ÖIS

Lite överaskande med Djurgården, men jag tror att dom har vaknat lite nu, sen har dom nog lättast spelschema av bottenlagen samt att dom har vart så nerskrivna nu att motståndarna nog lätt underskattar dom.
Brommapojkarna tror jag åker ur på kval.
Hammarby som många har trott på i bottenstriden tror jag får svårt, tror inte heller tränarbytet gör nån större skillnad i det här fallet.
edit: kom ihåg var ni läste det först
Jag hoppas verkligen du har rätt inte helt omöjligt men DIF får börja näta lite mer.
Citera
2009-09-01, 22:11
Medlem
Smidvarks avatar
Enligt någon från mff-familjen.com så var det en kille från Manchester (med årskort på Old Trafford) som var på Stadion igår. Även om ett spädbarn hade kunnat överrösta Old Trafford så hade han blivit grymt imponerad av den svenska läktarkulturen och speciellt ljudtopparna som uppnåddes på Stadion !
Citera
2009-09-01, 22:13
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Men har han presterat någonting efter sommaruppehållet? Rapporterna säger att han var helt under isen i går?

/feldgrau
Sant, han har vart helt åt helvete formmässigt. Jag kan ju inte veta, men jag tror att det är psyket som brustit lite, han hade väl tänkt sig sittandes på ett flyg över Nordsjön vid detta laget, och då är det kanske inte lika kul att lira i AS helt plötsligt.
Förhoppningsvis biter han ihop och kommer igen, för med en Wandersson i toppform åker vi inte ut, så enkelt är det bara.
Det jag tänkte på var vem som skulle vara eventuell ersättare, bland dem i vår trupp, resten av säsongen och hur det skule gå. Hujedanna mig...
Citera
2009-09-01, 22:14
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:

Måste även ge lite kredd till de apor som var i Götet igår, bästa bortaklacken vi mött denna säsong. Är dessvärre inte nöjd med våran som blivit jävligt disträ på det senaste...

Frågan är vad han kommer att tillföra egentligen med tanke på att hans formkurva pekar rakt nedåt?
Citera
2009-09-01, 22:20
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Frågan är vad han kommer att tillföra egentligen med tanke på att hans formkurva pekar rakt nedåt?
Jag vill tro att är en ketchup-effekt som ligger och väntar, säg vad man vill men utan Wandersson hade vi legat under ÖIS så som vår backlinje lirat första delen utav säsongen.
Sedan tycker jag att Wandersson är den som går emot strömmen i laget just nu, medans resten av gänget gör det för komplicerat för sig gör han det för simpelt... Det ska vara tvärtom för fan

Eller ja, du hajjar...
Citera
2009-09-01, 22:32
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Jag vill tro att är en ketchup-effekt som ligger och väntar, säg vad man vill men utan Wandersson hade vi legat under ÖIS så som vår backlinje lirat första delen utav säsongen.
Sedan tycker jag att Wandersson är den som går emot strömmen i laget just nu, medans resten av gänget gör det för komplicerat för sig gör han det för simpelt... Det ska vara tvärtom för fan

Eller ja, du hajjar...

Ja han höll ju riktigt hög klass under våren. Det är en klasslirare som skulle kliva rätt in i startelvan hos antagligen alla allsvenska klubbar när hans spel stämmer. Men ni har ju några gubbar i laget som kan kliva fram och ta ansvar också. T.ex. Spong, Pär Ericsson och inte minst Dime.
Citera
2009-09-01, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
För mig är det tvärtom
Jag hoppas att ni åker ur men jag tror ni klarar er från att åka rakt ur. ÖIS och bajen är för dåliga.

lite offtopic men jag hoppas ni alla gillar min nya avatar

Jag avskyr den hehe, hyser agg mot stockholmslagen.. Inget illa menat mot er stockholmare Ha en bra kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in