2009-01-07, 11:38
Medlem
För alla himmelsblå lade jag precis upp en film med alla mål och matcher från allsvenskan 2004 på piratebay. Tror inte att jag får länka, men sök bara på Malmö FF Allsvenskan 2004, så hittar ni den.
Citera
2009-01-07, 13:05
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Förra året var det Poppen som körde omkull, nu är Moldaven påkörd, ny tradition kanske?

Låt oss hoppas att han hinner bli frisk snarast så han inte missar den härliga försäsong som vårat avlånga land har att bjuda på. För övrigt tror jag verkligen på den här backen, men optimist som man är tror man på alla som Bajen värvar, vi kommer väl aldrig glömma, och heller inte fylla, luckan efter allas våran Toni Nhleko!
Citera
2009-01-07, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jag tycker GAIS är världens bästa lag, om ni inte håller med mig kan ni suga min kuk!

/konstruktiv debatt

Efter de senaste inläggen här vill jag gärna anamma den nya sjukt irriterande trenden och skriva:
Källa på det?
Citera
2009-01-07, 13:23
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Efter de senaste inläggen här vill jag gärna anamma den nya sjukt irriterande trenden och skriva:
Källa på det?
http://sv.wikipedia.org/wiki/GAIS
Citera
2009-01-07, 13:55
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
http://sv.wikipedia.org/wiki/GAIS

Hittade inget på den länken om att du tyckte GAIS var världens bästa lag. Har dock läst att Malmö FF skulle vara världens bästa lag, källan har dock försvunnit i cyberspace. Du får helt enkelt ta mig på mitt ord. Malmö har t.ex. aldrig förlorat en match.

Förresten, är det någon som har några konkreta fakta om när Malmö faktiskt börjar spela på den fantastiska swedbank stadium?
Citera
2009-01-07, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Hittade inget på den länken om att du tyckte GAIS var världens bästa lag. Har dock läst att Malmö FF skulle vara världens bästa lag, källan har dock försvunnit i cyberspace. Du får helt enkelt ta mig på mitt ord. Malmö har t.ex. aldrig förlorat en match.

Förresten, är det någon som har några konkreta fakta om när Malmö faktiskt börjar spela på den fantastiska swedbank stadium?

Om du menar miljonprogrammet som ser ut som Tensta så är det väl inom 2 månader?
Citera
2009-01-07, 14:27
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Om du menar miljonprogrammet som ser ut som Tensta så är det väl inom 2 månader?

Du kan ju inte gärna svara på min fråga med en fråga. Jag vet faktiskt inte hur det ser ut med planeringen, och hur långt man kommit. När jag köpte mitt årskort så var det åtminstone tal om att ett par matcher kunde kommas att spelas på bunkern.
Citera
2009-01-07, 15:35
Medlem
Det finns inget direkt datum på när den blir klar, någon gång i vår helt enkelt.. Hörde förresten något om att de kunde spela innan allt var klart där. T.ex. så kanske den första matchen spelas utan att restaurangen är klar eller öppen.

De kan ju också begära en bortamatch extra om MFF inte vill spela på bunkern i år.
Citera
2009-01-07, 17:34
Medlem
Nina Hartleys avatar
Swedbank Stadium känner jag inte till. Men om allt vill säg väl så spelar MFF på Nya Malmö Stadion redan i april.

Byggcheferna gick ju nyligen ut i media och förklarade att själva fotbollsstadion ska prioteras till 100%, och istället blir det den planerade skolan och diverse restauranger försenade.
Citera
2009-01-07, 18:18
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan

Dina ord betyder ingenting eftersom du uppenbarligen är en gravt förvirrad människa, vilse i livet. Jag skickade en ytterst tillräcklig källa på att GAIS är och kommer alltid förbli Sveriges och världens bästa lag samtidigt. Vi kan ju bara börja med färgen, grönt och svart, snygare än så blir det ju inte.

F.ö. har jag okonfirmerade källor på att Skåne bör förenas med Danmark.
Citera
2009-01-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Swedbank Stadium känner jag inte till. Men om allt vill säg väl så spelar MFF på Nya Malmö Stadion redan i april.

Byggcheferna gick ju nyligen ut i media och förklarade att själva fotbollsstadion ska prioteras till 100%, och istället blir det den planerade skolan och diverse restauranger försenade.

Jag känner inte heller till swedbank stadium, bara swedbank stadion.

Men kommer nog kallas nya malmö stadion eller bara malmö stadion av många.

Blir lite fel i en av våra sånger hursomhelst om vi ska byta: "swedbank stadion är vår himmaborg"
Citera
2009-01-07, 20:52
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukasO
Jag känner inte heller till swedbank stadium, bara swedbank stadion.

Men kommer nog kallas nya malmö stadion eller bara malmö stadion av många.

Blir lite fel i en av våra sånger hursomhelst om vi ska byta: "swedbank stadion är vår himmaborg"

Skoj att något som var skrivet med glimten i ögat kan utmynna i en så hetsk och pinsam debatt. Vid sådana här tillfällen kan man inte låta bli att njuta, trots att en liten del inom en dör. Nåja, det är Internet och vitsigheter gör sig kanske inte så bra här.

Tips till lukas: kolla inlägget Nina citerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in