2009-09-23, 23:39
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Meh, så kommer man in och ser en sisådär sju olästa sidor i favorittråden och så tror man att det skall handla om att GAIS slagit Bajen borta och så handlar det om några sketna flyttade danska stolpar.

Nåväl, inte så oväntat kanske. Men ack vad jävla skönt att det verkar bli allsvenskan nästa år igen. Peppar peppar.

För övrigt var det lite dumt att flytta stolparna. Han får lova att inte göra det igen, så låter vi udda vara jämnt. Idag är vi givmilda.

Man kan inte låta bli att tycka om GAIS som AIKare, 4 poäng fick vi av er, och nu ser ni till att hifdif åker ur, tummen upp!

Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Vem ska förresten rasa mot Örebro SK och deras fiffel i och med att följande paragraf står i regelboken:
Målen måste vara säkert förankrade i marken. Flyttbara mål får endast
användas om de uppfyller detta krav.
Nååå, vem ska straffas för detta tilltag?

3-0 till IFK och nedflyttning för ÖSK, säger jag.

/feldgrau

Allsvenskans i särklass största problem är just arenorna, är ju en sådan jävla skillnad på flera att det är sjukt. Var ju beach volleyball mot BP, vattenpolo mot halmstad och då har vi också Elfsborg kvar, vars arena egentligen inte alls ger samma förutsättningar, även om båda spelar på samma plan.
Senast redigerad av Viking- 2009-09-23 kl. 23:41.
Citera
2009-09-23, 23:40
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Meh, så kommer man in och ser en sisådär sju olästa sidor i favorittråden och så tror man att det skall handla om att GAIS slagit Bajen borta och så handlar det om några sketna flyttade danska stolpar.

Nåväl, inte så oväntat kanske. Men ack vad jävla skönt att det verkar bli allsvenskan nästa år igen. Peppar peppar.

För övrigt var det lite dumt att flytta stolparna. Han får lova att inte göra det igen, så låter vi udda vara jämnt. Idag är vi givmilda.

Skål bursch! Nu taggar vi om mot Örebro med upp-och-nervänt pyramidmål.
Citera
2009-09-23, 23:41
Medlem
Hur kan man säga att det inte är en big deal? Ett lag får väl c.a 5-15 stolpträffar emot sig varje säsong, om man flyttar in stolparna 1-2 dm varje match så kanske många av dom stolparna hade blivit mål. Att säga att fuska bort 5-10 mål på en säsong är en skitgrej är ju helt jävla fel.
Citera
2009-09-23, 23:42
Medlem
feldgraus avatar
Citat:

Uselt av er att släppa in ett mål mot Bajen tycker jag. Det var lite dumt, lova att inte göra det igen.

/feldgrau
Citera
2009-09-23, 23:43
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simon20e
Hur kan man säga att det inte är en big deal? Ett lag får väl c.a 5-15 stolpträffar emot sig varje säsong, om man flyttar in stolparna 1-2 dm varje match så kanske många av dom stolparna hade blivit mål. Att säga att fuska bort 5-10 mål på en säsong är en skitgrej är ju helt jävla fel.
Man kan inte flytta stolparna 1-2 dm varje match...stolpskott
Citera
2009-09-23, 23:43
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Vem ska förresten rasa mot Örebro SK och deras fiffel i och med att följande paragraf står i regelboken:
Målen måste vara säkert förankrade i marken. Flyttbara mål får endast
användas om de uppfyller detta krav.
Nååå, vem ska straffas för detta tilltag?

3-0 till IFK och nedflyttning för ÖSK, säger jag.

/feldgrau

Är du full eller nåt? Sluta tramsa, du ska föreställa en moderator.
Citera
2009-09-23, 23:45
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simon20e

Jag tror du överdriver en hel del nu.

Om vi säger att alla målstolpar i alla matcher alltid hade stått 1 dm inåt så är det möjligen så att det hade resulterat i 5-10 mål mindre för alla lag sammanlagt under en hel säsong. Om ens det.

/feldgrau
Citera
2009-09-23, 23:46
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Uselt av er att släppa in ett mål mot Bajen tycker jag. Det var lite dumt, lova att inte göra det igen.

/feldgrau

Ja, det var nästan lite pinsamt. Vi skall försöka att inte göra om det igen den här säsongen åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av Bornet

Skål bursch! Nu taggar vi om mot Örebro med upp-och-nervänt pyramidmål.

Skål som fan!
Citera
Medlem
Felgrau lägg ner nu, alla vet att du har fel. Om christensan flyttade sitt mål 3decimeter varför gick han inte över till örebros mål och flyttade det också? måste ju vara lika förfan.
Citera
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Är du full eller nåt? Sluta tramsa, du ska föreställa en moderator.

Nej, för tillfället är jag användare.

Jag tycker att mitt inlägg ligger på ungefär den nivå som de flesta övrigas ligger på. Min invändning är precis lika giltig som alla AIK:ares invändningar. De vill att Kim straffas för att målet inte är så brett som det ska vara. Jag vill att ÖSK straffas för att målet inte är så förankrat som det ska vara.

/feldgrau
Citera
2009-09-23, 23:47
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Felgrau lägg ner nu, alla vet att du har fel. Om christensan flyttade sitt mål 3decimeter varför gick han inte över till örebros mål och flyttade det också? måste ju vara lika förfan.

Fel i vad?

"Alla vet att du har fel." Bra argumentationsteknik där, grabben.

/feldgrau
Citera
2009-09-23, 23:48
Medlem
Citat:
Fel i vad?

"Alla vet att du har fel." Bra argumentationsteknik där, grabben.

/feldgrau

Kim fuskade så är det. Det är emot reglementet att flytta målet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in