Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
du minns fel, vi ville ha upp ett nät på södra (råttis) innan matchen med den inkastade pjäsen mot gnaget målvakt, vårat nät på SÖS var ett straff, det skulle sitta säsongen ut om jag inte minns fel, nu har bajen dock valt att behålla det
Jag är 99% säker på att nätet inte var ett tvång (dvs. beslut i disciplinnämnden) utan ett agerande i förebyggande syfte från Hammarby fotboll, detta för att slippa ev. straff, det var samtidigt som man byggde om östra pga. problemen.
Både bajen o dif har dessutom krävt nät på södra men svff har vägrat sätta upp, som du var inne på.