2009-08-12, 16:29
  #5545
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Ja för han har ju slagit sin fru blodig och dunkat hennes huvud i golvet. För att sedan köra rattfull och riskera andra människors liv.

App app app...
Glöm inte att det är så att aik berör så himla mycket....så allt som står om Drulle sköldpadda är givetvis bara påhitt! han dunkade inte hennes huvud i golvet, han misstog hennes huvud för en hammare då han skulle slå in en spik...stackars Drulle...!
Citera
2009-08-12, 16:31
  #5546
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Varför ska det finnas nät på Sthlms Stadion? Bara för att ni missköter er?

Det enda inkastade föremålet på Stadion som jag kan komma på under 2000-talet är en fyrverkeripjäs/bomb som kastades in från fondläktaren av ER som exploderade i en OV/PV´s hand.

Ni har inte en hårdare lagbok, "som man bäddar så får man ligga" bara...

Sen är ju fan frågan om någon kan kasta så jävla långt att dom faktiskt kommmer in på planen om man står på en kortsida på Stockholms Stadion.

Tycker faktiskt synd om motståndarklackar som måste stå där dom står, måste ju förfan ha med sig kikare för att kunna se vad som händer på planen.
Citera
2009-08-12, 18:56
  #5547
Medlem
sebbesebs avatar
Anledningen till att vi försvarar Dulle är för att han är en bra fotbollspelare i AIK! Det han gör privat har inte vi med att göra!
Citera
2009-08-12, 19:30
  #5548
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeseb
Anledningen till att vi försvarar Dulle är för att han är en bra fotbollspelare i AIK! Det han gör privat har inte vi med att göra!

Det var det dummaste jag hört, allt han gör som kan skada föreningen drabbar även er supportrar, såklart ni har med det att göra. Speciellt när föreningen för andra gången anställer en spelare med upprepade misstag bakom sig.
Citera
2009-08-12, 19:41
  #5549
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det var det dummaste jag hört, allt han gör som kan skada föreningen drabbar även er supportrar, såklart ni har med det att göra. Speciellt när föreningen för andra gången anställer en spelare med upprepade misstag bakom sig.
Precis, ingen vidare bra reklam åt sponsorer, ungdomar etc.
Men men dom där gnagarna är kanske av samma skrot och korn från supportrar till spelare till styrelse
Citera
2009-08-12, 20:10
  #5550
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Tycker Dulle ska stanna i aik eftersom det alltid finns något man kan använda sig av i försvar när gnagarna pratar tabell. Men visst kan man undra om det finns något annat lag i allsvenskan som hade fortsatt satsa på en sån här spelare
Citera
2009-08-12, 20:28
  #5551
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jaja.. Dulle hit, Dulle dit. Förstår inte varför folk orkar hålla på och bry sig om petitesser han blir ditsatt för. Hjälper det era krisdrabbade klubbar på något sätt? Är det bara för att förskjuta de egna ågrenen till något annat?
Citera
2009-08-12, 20:30
  #5552
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jaja.. Dulle hit, Dulle dit. Förstår inte varför folk orkar hålla på och bry sig om petitesser han blir ditsatt för. Hjälper det era krisdrabbade klubbar på något sätt? Är det bara för att förskjuta de egna ågrenen till något annat?
det är just sånna här inlägg som gör det så kul att fortsätta diskutera
Citera
2009-08-12, 21:02
  #5553
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
det är just sånna här inlägg som gör det så kul att fortsätta diskutera

Ja vill man diskutera på fotbollsforum men saknar kunskaper i spelet så får man väl hålla sig till att kärringskvallra om fotbollsspelare antar jag.

Skoj.
Citera
2009-08-12, 21:47
  #5554
Medlem
Antonio Flavio kommer bli riktigt intressant att se i en allsvensk match med ordinarie gänget runt sig.

Blev riktigt imponerad och nöjd av det jag såg i dag i träningsmatchen mot Akropolis. Såg dock inte så snabb ut men väldigt teknisk.

Han var inte direkt lång heller, 175cm:
http://img156.imageshack.us/img156/7171/antnioflvio.jpg
Citera
2009-08-13, 00:19
  #5555
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvds
Nu var det väl ändå så att Hammarby frivilligt valde att sätta upp sitt nät? Har åtminstone för mig det. För AIK var nätet en del i ett straff efter ett "skandalderby", som f.ö. kostade 200 000 kr att sätta upp.
du minns fel, vi ville ha upp ett nät på södra (råttis) innan matchen med den inkastade pjäsen mot gnaget målvakt, vårat nät på SÖS var ett straff, det skulle sitta säsongen ut om jag inte minns fel, nu har bajen dock valt att behålla det
Citera
2009-08-13, 01:53
  #5556
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
du minns fel, vi ville ha upp ett nät på södra (råttis) innan matchen med den inkastade pjäsen mot gnaget målvakt, vårat nät på SÖS var ett straff, det skulle sitta säsongen ut om jag inte minns fel, nu har bajen dock valt att behålla det

Jag är 99% säker på att nätet inte var ett tvång (dvs. beslut i disciplinnämnden) utan ett agerande i förebyggande syfte från Hammarby fotboll, detta för att slippa ev. straff, det var samtidigt som man byggde om östra pga. problemen.

Både bajen o dif har dessutom krävt nät på södra men svff har vägrat sätta upp, som du var inne på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in