2009-08-12, 10:23
  #5533
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Varför man skriver om Full-Drullen är väl mest för att han är allsvenskans badboy. Alla ligor har en badboy och han har fått den stämpeln här i Sverige.
Och nej, jag tror inte det hade spelat någon som helst roll om han hade spelat någon annanstans så mycket skit som han har gjort.

Är man verkligen en badboy om man slår en kvinna?
Citera
2009-08-12, 10:25
  #5534
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Är man verkligen en badboy om man slår en kvinna?

I alsvenska mått mätt? Ja, det tycker jag nog. Sen är ju inte det den enda saken som han har misstänkts för.
Citera
2009-08-12, 12:22
  #5535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Var omständigheterna såna har du rätt i sak, personligen har jag ingen direkt koll. Själv skulle jag hur som helst inte lägga ner så mycket energi på att försvara Dulees person som du gör, det är liksom ogjort väder på alla tänkbara sätt.

Att han sen är en duktig spelare och gärna får fortsätta att slå målgivande passningar som den senast är en helt annan sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Han kanske inte slog sin tjej gul och svart heller? Det är märkligt att ni råttor försvarar en suput och kvinnomisshandlare, tillika flerbarnsfar som mitt i natten är ute och super istället för att vara hemma med sina små barn. Omoralen vet visst inga gränser i Aik.

Jag försvarar inte det han har blivit dömd för, det är helt åt helvete. Jag försvarar inte heller människan Dulee, som jag inte tycker om speciellt mycket.
Men nu är han AIKs spelare, och förtjänar därför min respekt. Jag försvarar spelaren Dulee, inte personen. Så länge man inte låter privatlivet gå ut över AIK har jag inget problem om spelaren mördar folk varje helg.
Citera
2009-08-12, 14:06
  #5536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det fanns nät på söderstadion typ ett år innan det fanns på råsunda, gör om gör rätt.

Nu var det väl ändå så att Hammarby frivilligt valde att sätta upp sitt nät? Har åtminstone för mig det. För AIK var nätet en del i ett straff efter ett "skandalderby", som f.ö. kostade 200 000 kr att sätta upp.
Citera
2009-08-12, 14:15
  #5537
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvds
Nu var det väl ändå så att Hammarby frivilligt valde att sätta upp sitt nät? Har åtminstone för mig det. För AIK var nätet en del i ett straff efter ett "skandalderby", som f.ö. kostade 200 000 kr att sätta upp.

Men det var gratis för Bajen att sätta upp sitt nät eftersom de gjorde det frivilligt?

Hade Dulee tillhört Blåvitt hade jag aldrig velat se honom i truppen igen. Han har haft sina chanser, han har bränt sina broar, jag skulle ha velat se honom dra åt helvete. Fattar inte hur vissa AIK:are här inne kan sitta och gulla med honom.

/feldgrau
Citera
2009-08-12, 14:30
  #5538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Men det var gratis för Bajen att sätta upp sitt nät eftersom de gjorde det frivilligt?

Hade Dulee tillhört Blåvitt hade jag aldrig velat se honom i truppen igen. Han har haft sina chanser, han har bränt sina broar, jag skulle ha velat se honom dra åt helvete. Fattar inte hur vissa AIK:are här inne kan sitta och gulla med honom.

/feldgrau

Självklart inte. Det var heller inte det som var poängen. AIKaren menade på att de visst straffas hårt när det kommer till oroligheter på läktaren och tog därför upp nätet framför Norra som exempel. Då påpekade Bajaren att det minnsann har funnits nät på Söderstadion redan innan. Och även om han har helt rätt i sak kan det knappast tillskrivas som något sorts straff eller hård bedömning då Hammarby frivilligt valde att sätta upp det. Om inte mitt minne sviker det vill säga.
__________________
Senast redigerad av Tvds 2009-08-12 kl. 14:55.
Citera
2009-08-12, 14:47
  #5539
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Hade Dulee tillhört Blåvitt hade jag aldrig velat se honom i truppen igen. Han har haft sina chanser, han har bränt sina broar, jag skulle ha velat se honom dra åt helvete. Fattar inte hur vissa AIK:are här inne kan sitta och gulla med honom.

/feldgrau

Säger bara Sella.
Citera
2009-08-12, 14:57
  #5540
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Säger bara Sella.

Ja för han har ju slagit sin fru blodig och dunkat hennes huvud i golvet. För att sedan köra rattfull och riskera andra människors liv.
Citera
2009-08-12, 15:05
  #5541
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Han kanske inte slog sin tjej gul och svart heller? Det är märkligt att ni råttor försvarar en suput och kvinnomisshandlare, tillika flerbarnsfar som mitt i natten är ute och super istället för att vara hemma med sina små barn. Omoralen vet visst inga gränser i Aik.
Nu får du nog ta ett par djupa andetag och lugna ner dig lite. För min del skulle jag gärna hålla i tändstickan som bränner upp hans kontrakt för all framtid. Har han dessutom gjort det han anklagas för att ha gjort nu i det senaste fallet så skulle inte jag gråta en tår om han direkt efter brutet kontrakt får sin karriär som fotbolsspelare avslutad. Han har svikit ett förtroende man inte sviker. Han ska väck!
Citera
2009-08-12, 15:14
  #5542
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvds
Nu var det väl ändå så att Hammarby frivilligt valde att sätta upp sitt nät? Har åtminstone för mig det. För AIK var nätet en del i ett straff efter ett "skandalderby", som f.ö. kostade 200 000 kr att sätta upp.

Ja det var frivilligt på samma sätt som du frivilligt springer iväg från en person som kommer mot dig med kniv, nätet var ett sätt för bajen att visa att man agerade för att slippa hårdare straff.
Citera
2009-08-12, 15:38
  #5543
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Säger bara Sella.

Ja för han har ju verkligen kört rattfull, dunkat flickvännens huvud i asfalten, betett sig som en idiot när han skrev körkortsprovet och allmänt varit en riktig idiot. Du är så jävla patetisk ibland Wilhelm.

/feldgrau
Citera
2009-08-12, 16:22
  #5544
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Självklart. Det satts ju bara upp nät framför Norra innan man gjorde det på Södra. Finns det nät på Söderstadion eller Sthlm Stadion? Nope. Vi har nog en hårdare lagbok, ja. Korrekt uppfattat.

Varför ska det finnas nät på Sthlms Stadion? Bara för att ni missköter er?

Det enda inkastade föremålet på Stadion som jag kan komma på under 2000-talet är en fyrverkeripjäs/bomb som kastades in av ER från fondläktaren som exploderade i en OV/PV´s hand.

Ni har inte en hårdare lagbok, "som man bäddar så får man ligga" bara...
__________________
Senast redigerad av Kupsan 2009-08-12 kl. 16:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in