2009-08-11, 20:23
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
sålänge han fortsätter med sina exemplariska passar som han gjorde i lördags (till Obolo i slutet - snacka om gryyyym!), så får han ränna på krogen hur mycket som helst.
Nej det får han verkligen inte.
Citera
2009-08-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Knappast, Mobeck vart ju till och med dömd för sin fyllekörning. Dulle vart frikänd, och ändå skrivs det mer om Dulle.

Mobeck fick väl fotboja, vilket inte Dulee fick. Inget alls för misshandeln och vad hände med rattfyllan?

Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Att alla händelser innan är ickehändelser? Nyckelordet den här gången är "ännu en". Han blev friad senast, säger det dig någonting?

Jag vill inte syssla med påhopp men jag måste ändå fråga; är du dum eller jävlas du bara med oss?

Mobeck blev fälld, dulee friad trots liknande omständigheter. Men ajkare verkar ha en annan lagbok, det märker vi efter läktarbråken också.
Citera
2009-08-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Mobeck fick väl fotboja, vilket inte Dulee fick. Inget alls för misshandeln och vad hände med rattfyllan?

Mobeck blev fälld, dulee friad trots liknande omständigheter. Men ajkare verkar ha en annan lagbok, det märker vi efter läktarbråken också.

Självklart. Det satts ju bara upp nät framför Norra innan man gjorde det på Södra. Finns det nät på Söderstadion eller Sthlm Stadion? Nope. Vi har nog en hårdare lagbok, ja. Korrekt uppfattat.
Citera
2009-08-11, 21:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Finns det nät på Söderstadion eller Sthlm Stadion? Nope. Vi har nog en hårdare lagbok, ja. Korrekt uppfattat.

Det fanns nät på söderstadion typ ett år innan det fanns på råsunda, gör om gör rätt.
Citera
2009-08-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det fanns nät på söderstadion typ ett år innan det fanns på råsunda, gör om gör rätt.

Okej, jag har aldrig besökt Söderstadion. Erkänner.

Men trodde inte det fanns då jag inte läst nått om det. Men det är väl som vanligt, att när AIK får nått straff så ska det skrivas om det så alla kan se hur dumma bara vi är.
Citera
2009-08-11, 22:14
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Men trodde inte det fanns då jag inte läst nått om det. Men det är väl som vanligt, att när AIK får nått straff så ska det skrivas om det så alla kan se hur dumma bara vi är.

Annars verkar det otroligt vanligt att gnagare har selektivt minne
Citera
2009-08-11, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Alltså, att ni ens försöker.. Bara för att han spelar i det lag ni hejar på så ska han vara oskyldig, även om han slagit sin tjej.

Vafan snackar du om?

Citat:
Men han måste ju mena att alla händelser innan är icke händelser, därav "antagligen ännu en icke händelse"

Nej, varför skulle jag mena att alla händelser innan är icke händelser? Han har blivit fälld, det är beklagligt men han har tjänat sitt straff. Han har blivit felaktigt anklagad och friad tidigare, alltså en icke händelse.

Citat:
"Antagligen ännu en icke-händelse." Räcker det?

Ja, du kanske har missat att han blev friad för sin "rattfylla" senast?

Citat:
Friad behöver inte betyda att han inte har gjort det, men du kanske inte har insett det eller hur?

Är du helt sjuk i huvudet? Du tror alltså på fullt allvar att du vet bättre än dom som friade honom?
Citera
2009-08-11, 22:57
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Är du helt sjuk i huvudet? Du tror alltså på fullt allvar att du vet bättre än dom som friade honom?

Ni gnagare får tro vad ni vill..

Han har väl antagligen åkt fast för rattfylla för snuten har stannat honom och kollat hans promille, vilket måste varit över 0.2. Han har varit rattfull på ett eller annat jävla sätt men blev på nåt jävla vis friad för det.

Du tror alltså på fullt allvar att han inte hade över 0.2 när polisen tog in honom?
Senast redigerad av Paperkorg 2009-08-11 kl. 23:01.
Citera
2009-08-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ni gnagare får tro vad ni vill..

Han har väl antagligen åkt fast för rattfylla för snuten har stannat honom och kollat hans promille, vilket måste varit över 0.2. Han har varit rattfull på ett eller annat jävla sätt men blev på nåt jävla vis friad för det.

Du tror alltså på fullt allvar att han inte hade över 0.2 när polisen tog in honom?

Han körde ju inte bilen? Men du kanske tycker att man ska få fängelse för att man sitter full i en bil?
Citera
2009-08-12, 00:14
Medlem
Villons avatar
Citat:
Han körde ju inte bilen? Men du kanske tycker att man ska få fängelse för att man sitter full i en bil?
Var omständigheterna såna har du rätt i sak, personligen har jag ingen direkt koll. Själv skulle jag hur som helst inte lägga ner så mycket energi på att försvara Dulees person som du gör, det är liksom ogjort väder på alla tänkbara sätt.

Att han sen är en duktig spelare och gärna får fortsätta att slå målgivande passningar som den senast är en helt annan sak.
Citera
2009-08-12, 06:06
Medlem
Citat:

Han kanske inte slog sin tjej gul och svart heller? Det är märkligt att ni råttor försvarar en suput och kvinnomisshandlare, tillika flerbarnsfar som mitt i natten är ute och super istället för att vara hemma med sina små barn. Omoralen vet visst inga gränser i Aik.
Citera
2009-08-12, 10:09
Medlem
Salorms avatar
Varför man skriver om Full-Drullen är väl mest för att han är allsvenskans badboy. Alla ligor har en badboy och han har fått den stämpeln här i Sverige.
Och nej, jag tror inte det hade spelat någon som helst roll om han hade spelat någon annanstans så mycket skit som han har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in