Citat:
Ursprungligen postat av Nith
jag har fått höra att rätt många änglar var där och svarade

Första gången dom sjöng det så var det ett gäng 10-12-åringar som satt framför mig som svarade. Tror det var en eller ett par som satt en bit bort också som gjorde det men det vara bara första gången. Sen kom ju dom på att det var en Häckenmatch dom var på.
Och några änglar är det klart att det alltid trillar in på matcherna men varför AIK:arna började fråga efter dom undrar jag ju fortfarande.