2009-09-15, 11:28
  #6733
Medlem
kallesietes avatar
Janne Tauer:
Allsvenskans fulaste, pinsammaste och mest idiotiska spelare?

Fy fan. Hade han spelat i min klubb. Viiiiiiilken idiot.
Citera
2009-09-15, 11:35
  #6734
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Nästa omgång har MFF Figueiredo, Memehti och Kruys avstängda...

Aj då...
Citera
2009-09-15, 15:57
  #6735
Medlem
Ett alltid lika akutellt inlägg att läsa, både som avskräckande exempel för fans som inte är vana att deras klubb är i toppen och som en lite tröst för lag som håller på att åka ur, för samtidigt som det går snabbt utför så kan det gå hemskt snabbt upp också.

http://www.svenskafans.com/fotboll/dif/artikel.asp?id=14607
Citera
2009-09-15, 16:03
  #6736
Medlem
Wuunderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallesiete
Janne Tauer:
Allsvenskans fulaste, pinsammaste och mest idiotiska spelare?

Fy fan. Hade han spelat i min klubb. Viiiiiiilken idiot.
Ja,utvisningen igår var ofattbart korkad!
Citera
2009-09-15, 16:25
  #6737
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Måste bara fråga en sak angående matchen igår.. AIK:s klack. Varför sjöng dom "Var är änglarna, änglarna från götet?" ett gäng gånger? Allmän förvirring bara eller tror dom att änglarna går på alla fotbollsmatcher i gbg?
Citera
2009-09-15, 16:26
  #6738
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Måste bara fråga en sak angående matchen igår.. AIK:s klack. Varför sjöng dom "Var är änglarna, änglarna från götet?" ett gäng gånger? Allmän förvirring bara eller tror dom att änglarna går på alla fotbollsmatcher i gbg?
jag har fått höra att rätt många änglar var där och svarade
Citera
2009-09-15, 16:27
  #6739
Medlem
erikbes avatar
http://fotbollskanalen.se/1.1206386/2009/09/15/ny_tung_skada_for_blavitt

Vet inte riktigt om man kan klassa skadorna på Daniel Alexandersson och Kamal Mustafa som så värst tunga. Tråkigt förvisso.
Citera
2009-09-15, 16:32
  #6740
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
jag har fått höra att rätt många änglar var där och svarade
Första gången dom sjöng det så var det ett gäng 10-12-åringar som satt framför mig som svarade. Tror det var en eller ett par som satt en bit bort också som gjorde det men det vara bara första gången. Sen kom ju dom på att det var en Häckenmatch dom var på.

Och några änglar är det klart att det alltid trillar in på matcherna men varför AIK:arna började fråga efter dom undrar jag ju fortfarande.
Citera
2009-09-15, 16:34
  #6741
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Vilken underbar jävla morgon, kan det bli mycket bättre? Jag avstod från att skriva i någon tråd igår då jag hela kvällen gick runt på ett eufori-rus och bara njöt.

Två noteringar från gårdagen:

1. Är Ortiz top 3 bästa mittfältare i Allsvenskan eller vad?

2. Vad sysslade egentligen dif-fettot & co som vandrade runt lite planlöst (ni får ursäkta den ofrivilliga GBG-vitsen). När de märkte att deras polare inte hängde på aktionen så verkade de inte veta vad de skulle göra? Oerhört oxtokigt, det måste jag ändå ge er!
1. Ja

2. Oxtokigt? De där två såg ju mest ut som några som hamnat i fel kö. De väntade sig swingersklubb men fick...gammeldans. Ungefär lika oxtokiga som kärringen som ville in och krama någon brajare för några omgångar sedan.
Citera
2009-09-15, 16:46
  #6742
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://fotbollskanalen.se/1.1206386/2009/09/15/ny_tung_skada_for_blavitt

Vet inte riktigt om man kan klassa skadorna på Daniel Alexandersson och Kamal Mustafa som så värst tunga. Tråkigt förvisso.
Att Dalex blev skadad gjorde inte ett dugg.....Mustafa hade jag gärna sett som inhoppare i några matcher. Hmm... femte spelaren som blir korsbandskadad i år är ju sjukt...... verkar som det inte är nån slump längre
Citera
2009-09-15, 16:48
  #6743
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Och några änglar är det klart att det alltid trillar in på matcherna men varför AIK:arna började fråga efter dom undrar jag ju fortfarande.
Verkar som att blåvitt BERÖR
Citera
2009-09-15, 16:53
  #6744
Medlem
Shuyins avatar
Det var som fan att AIK vann med mer än ett måls marginal. Men, känslan är ändå att offensiven i och med Dulee Johnson och Antõnio Flávios spel blivit mycket bättre.

Vi har också gjort fem mål på två matcher mot seriens näst formstarkaste lag, ganska hyfsat.

Men likförbannat tror jag inte på SM-guld och inte åker Djurgården ur heller, de har för enkelt spelschema kvar för det. Att Tauer är avstängd i nästa är väl nästan en garant för seger mot BP. Mannen är galen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in