Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Haha...jag tror nog att han hade mer kontroll än dig
Jaså? Sen när ska man få rött för att gå in hårt i en närkamp? Förklara gärna var det fula låg i den närkampen.
"Den jävla fjanten borde ha haft rött" sa han i intervjun om du missade det. Dessutom skulle han haft straff när han la sig i första
Nej det var riktigt pinsamt att se faktiskt, men nu lämnar jag över till er som antagligen bryr er mer om den matchen.
Dessutom skadades två Malmöspelare av tacklingar med dobbarna före så vem är han att stå och beklaga sig som en liten flicka? Visst, spelare ska få ha synpunkter och också tala om dom men han får ju tänka lite innan, det kan han uttala sig om dagen efter isåfall.