2009-05-18, 13:48
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Utveckla gärna?
Slänga medaljer är inte sånt som går hem hos gemene man så ofta och skulle kunna bli rätt dålig publicitet för klubben.
Citera
2009-05-18, 13:50
Medlem
Wuunderbars avatar
Nu är det bara att tagga till. Jävligt synd att Tauer är avstängd. Hade varit kul att se M9 tunnla honom
Citera
2009-05-18, 13:53
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
Snälla låt DIF vinna idag, orkar inte ens hoppas på något, har bara blivit besviken hittills i år
Håller med. Skulle vara så underbart med en vinst ikväll!

Helt sjukt taggad
Citera
2009-05-18, 14:05
Medlem
Otto Flicks avatar
ÖSK, som jag tidigare skrev som ett "skitlag" (efter förlusten mot Blåvitt) är inte så dåliga ändå kanske. Har sett deras två senaste hemmamatcher och de har utan att förta sig enkelt besegrat Gais och Hammarby. Inte det allra tuffaste motståndet så klart men de utstrålar stabilitet och en tilltro till sin egna modell. Bassombeng snart förlorad för allsvenskan? Deras nye mittback från BP är vårens allsvenska fynd (eller åtminstone ett av dem). Otroligt att BP inte ville ha honom kvar.

http://www.fotbollsexpressen.se/Allsvenskan/1.1573882/i-kvall-vantas-beslut-om-davies-overfall

Charlie Davies verkar inte komma undan.
Citera
2009-05-18, 14:15
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuunderbar
Nu är det bara att tagga till. Jävligt synd att Tauer är avstängd. Hade varit kul att se M9 tunnla honom

Fan är de sant , fan Tauer är riktigt dålig.. hade velat se han göra bort sig ikväll.
Citera
2009-05-18, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Slänga medaljer är inte sånt som går hem hos gemene man så ofta och skulle kunna bli rätt dålig publicitet för klubben.

Med tanke på att det snart är 2 år sedan han gjorde det så verkar det inte bli några direkta chockkuppskandal löpsedlar om det direkt. Men jag kan ju ha fel förstås.
Citera
2009-05-18, 14:28
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Med tanke på att det snart är 2 år sedan han gjorde det så verkar det inte bli några direkta chockkuppskandal löpsedlar om det direkt. Men jag kan ju ha fel förstås.
Det var därför jag skrev skulle kunna bli. Svenska cupen är ju inte precis det som ligger folk närmast om hjärtat men om aftonbladet hade haft lust så skulle ju dom kunnat blåsa upp det och kalla det värsta skandalen..
Citera
2009-05-18, 14:40
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Ok, här håller jag inte med. Om någon slänger en silvermedalj så tolkar jag det som att den spelaren har en jävla vinnarskalle som inte nöjer sig med något annat än guld. Den egenskapen är ju absolut en fördel att ha i fotboll.
Citera
2009-05-18, 14:47
Medlem
gorgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Håller med. Skulle vara så underbart med en vinst ikväll!

Helt sjukt taggad

Kvällens match är väldigt viktig ur ett blårandigt perspektiv som du betonar, skall det bli kampen för överlevnad resterande säsong eller går man in till sommaruppehållet med kavlstrecket bakom sig!?

Lukic samt Jeglertz påstår ju att det snart kommer att lossna, det är tydligen enbart en tidsfråga, ikväll vore ett ypperligt tillfälle!
Citera
2009-05-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Ok, här håller jag inte med. Om någon slänger en silvermedalj så tolkar jag det som att den spelaren har en jävla vinnarskalle som inte nöjer sig med något annat än guld. Den egenskapen är ju absolut en fördel att ha i fotboll.
Precis som när Gallas, Arsenals lagkapten, började gråta efter någon match dom lirade förra säsongen? Visar ju på vinnarskalle men det är ju knappast positivt...
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Kvällens match är väldigt viktig ur ett blårandigt perspektiv som du betonar, skall det bli kampen för överlevnad resterande säsong eller går man in till sommaruppehållet med kavlstrecket bakom sig!?

Lukic samt Jeglertz påstår ju att det snart kommer att lossna, det är tydligen enbart en tidsfråga, ikväll vore ett ypperligt tillfälle!
Vad fan ska dom säga? "Vi är körda, förhoppningsvis lyckas vi hålla oss kvar i Superettan nästa säsong"?
Senast redigerad av Jontzohr 2009-05-18 kl. 14:51.
Citera
2009-05-18, 14:51
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
Precis som när Gallas, Arsenals lagkapten, började gråta efter någon match dom lirade förra säsongen? Visar ju på vinnarskalle men det är ju knappast positivt...

Det är ju en viss skillnad på att börja grina och att slänga en medalj.
Citera
2009-05-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Det är ju en viss skillnad på att börja grina och att slänga en medalj.
Jo ett lite extremt exempel kanske, men vinnarskalle är bara positivt till en viss grad, och om man visar vinnarskallen på rätt sätt, ville jag bara poängtera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in